كيهان و خوانندگان

دروغ نامه  کیهان 8 مهر  - 97
كيهان و خوانندگان
       * برجام موجب شکل گيري سخت ترين بازرسي هاي آژانس اتمي از کشورمان شد و حتي از خط قرمزهايمان عبور کرد و به بازديد از دانشگاه ها رسيد. آژانس ايران اسلامي را همچنان متعهد به توافق هسته اي دانست اما نخست وزير دلقک رژيم اشغالگر با نشان دادن تصوير قاليشويي در سازمان ملل مضحکه بودن مراجع بين الملل را نشان داد.
    7472021
    * اگر FATF قانون مبارزه با پولشويي و تروريست است پس چرا برخي از کشورهاي گرداننده اصلي آن منابع مالي تروريست ها در جهان هستند؟

    17000936
    * با اصراري که در اين دولت بر تصويب قانون FATF و اجزاي آن مثل TF و... وجود داشت و دارد معلوم بود که از مضرات آن کاملاً باخبر هستند و آگاهانه اين کار را مي کنند. فقط بايد از خدا بخواهيم که شر دشمنان داخلي و خارجي نظام را از سر ملت رفع کند.

    05140910
    * بالاخره اين افزايش قيمت ها تا کجا قرار است ادامه داشته باشد؟ فشار اقتصادي لحظه به لحظه روي مردم بيشتر مي شود و هيچ اقدام مثبتي از سوي دولت مشاهده نمي شود!

    3297013
    * يکي از اعضاي شوراي شهر شيراز گفته چون با ده روز دوندگي نتوانسته دو مجرم صهيونيست بهايي را آزاد کند پس قوه قضائيه داراي اشکال است! وقتي ارزش ها عوض بشوند عوضي ها داراي ارزش مي شوند و طلبکار ملت و شهدا مي گردند.

    08670917
    * دشمن سعي مي کند با ايجاد فضايي تبليغاتي عليه ايران اسلامي حتي افکار عمومي داخلي در ايران نسبت به تحرکات تروريست هاي اقتصادي دقيق نباشد، عدم توجه به حيله دشمن در بحث اقتصادي موجب مي شود مردم در تصميم گيري دچار مشکل شوند و اقدام برخي اقشار در خريدهاي بيش از نياز مصرف ناشي از اين جوسازي ها است. اين ملت است که بايد بيدار باشد.

    3152021
    * چرا برنامه اي در مورد سلب تابعيت ايراني از مديران دوتابعيتي نمي شود تا ديگر نگراني از درز اطلاعات توسط مديران دوتابعيتي نباشد. در ضمن اگر مديري قرار است به سمتي گمارده شود چرا بايد از ميان دوتابعيتي ها باشد و حق اين را داشته باشد که در اموري ورود پيدا کند که مربوط به مردمي است که تابعيت عاشقانه شان از يک سرزمين است.

    08200912
    * ساماندهي حقوق بازنشستگان و مستمري بگيران 5 سالي است که در دستور کار دولت است ولي همچنان در حد وعده اجرايي باقي مانده است! چرا دولت حداقل به تصميمات خود احترام نمي گذارد؟!

    2347021
    * با توجه به کلنگ زني هاي چند سال اخير توسط مسئولان قاين و... تقاضا داريم در اتمام پروژه هاي بيمارستان دوم تامين اجتماعي، کارخانه آهک، راه اندازي استخر اميد، آبرساني به روستاها، راه قاين- بيرجند و... اهتمام جدي نمايند.

    52550915
    * بيش از 6 ميليون نفر مشمول سهام عدالت در کشور با تصميم دولت از حق ثبت نام براي هميشه محروم شدند، چرا؟! نمايندگان نبايد چنين اجازه اي به دولت دهند. چرا افراد داراي رفاه نسبي از سهام عدالت برخوردارند ولي اين 6 ميليون نيازمند بايد بي نصيب گردند؟!

    گروسي

    * در شهر سرپل ذهاب در مسير پادگان ابوذر به کَل داوود نياز به نصب سرعت گير مي باشد. از مسئولان امر درخواست رسيدگي داريم.

    27530918
    * در شرق تهران ضرورت زيادي براي راه اندازي خط اتوبوسراني از مبدا تهران پارس تا ميدان ونک يا پايانه شهيد حقاني در مسير بزرگراه شهيد زين الدين احساس مي شود. اميدواريم مورد توجه مسئولان امر قرار گرفته و ترتيب اثر بدهند.

    54240912
    * وضعيت بهداشت جلوي بيمارستان شهيد مطهري و مرکز تروماي گنبد کاووس مناسب نيست. اين شهر دومين شهر استان و شهري است که تنها برج آجري جهان در آن قرار دارد. از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.

    ابراهيم مهرباني- گنبد کاووس

    * دولتي ها پاسخ بدهند چرا يارانه نوزادان تازه متولد شده پرداخت نمي شود؟

    91750916
    * لزومي ندارد دولت صرفا به صورت تبليغاتي از بسته هاي حمايتي و معيشتي براي مردم بگويد همين که اجازه ندهد افسار ارز و سکه رها شود و به دست تروريست هاي اقتصادي بيفتد و همين که به توليد داخل توجه کند، مردم خودشان همگام با دولت کشور را خواهند ساخت.

    3075021
    * هر ساله در ايام اربعين حسيني پذيرايي برادران عراقي از تمام زايران ايراني و... را ديده ايم آنها مخلصانه در خانه هاي خود و موکب هايشان را به رايگان به روي زائران ايراني مي گشايند و تمام امکانات زندگي خود مثل حمام، اتاق خواب، پذيرايي و... را در اختيارشان مي گذارند، حتي پاهاي زائران را ماساژ مي دهند و... لذا دستگاه هاي مسئول شايعه پراکني هاي اخير در مورد زائران امام رئوف برادران عراقي را بايد به جديت دنبال و با مسببان آن به جد برخورد نمايند.

    00490911
    * از وزير بهداشت که درتاريخ 97/7/2 از اهواز بازديد کرد درخواست مي کنم به مسئولان بيمارستان ]...[ اين شهرستان امر کنند نظافت بيمارستان را جدي تر بگيرند سوسک ها از سر و کله مردم و بيماران و مراجعين بالا مي روند! در ضمن آن طور که شايسته يک مرکز درماني است متاسفانه در اين بيمارستان نظم و ترتيب و... ملاحظه نمي شود.

    45750916
    * پارک پرديسان را سگ هاي ولگرد اشغال کرده اند. لطفا مسئولان امر قبل از وقوع حادثه تدبيري نمايند.

    26240912
    * در نمايندگي ... در تاريخ 96/6/25 به صورت پيش فروش خودرويي را ثبت نام کردم و 150 ميليون پول هم پرداخت کردم تا سه ماهه تحويل دهند، الآن بيش از 9 ماه از تاريخ تحويل شرکت گذشته است و مبلغ 65 ميليون هم مازاد دادم! با يک سال معطلي نه از خودرو خبري هست نه از پول؟! از مسئولان امر درخواست مي شود گره امثال مرا که بيش از هزار نفريم باز کنند.

    29980915
    * کاش اين فضاي معنوي که در دهه اول محرم در سراسر کشور به برکت عزاداري سالار شهيدان حضرت اباعبدالله حاکم شده تا پايان سال تداوم داشته باشد.

    81350912
    * هر بازنشسته حداقل 200 هزار تومان بابت اضافه شدن حقوق سال جاري در ماه فروردين از دولت و بيمه تامين اجتماعي طلبکار است. 6 ماه از سال گذشت چرا يک بار براي هميشه دولت، دين خود را ادا نمي کند؟! تا کي بايد اين قشر ضعيف جامعه منتظر اين مبلغ ناچيز خود باشند.

    14630912
    پاسخ شرکت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه

    درپاسخ به مطلب مندرج در روزنامه، پنج شنبه مورخ 1397/6/22 صفحه 7 با مضمون: «خرابي پله برقي ايستگاه متروي ميرداماد، ضمن تشکر از اين مسافر گرامي، به اطلاع مي رساند طي بررسي انجام شده تمام پله هاي برقي و آسانسورهاي ايستگاه متروي ميرداماد در 3 ماه گذشته فعال بوده و نواقص احتمالي؛ با توجه به نوع مشکل و نقص پيش آمده در طي روز، در مدت زمان کوتاهي پيگيري و رفع مي شود