همايش باشكوه دختران انقلاب در ميدان امام حسين (ع) تهران

همايش باشكوه دختران انقلاب در ميدان امام حسين (ع) تهران 13 بهمن – 97
 کلانشهر تهران چندمیلیون جمعیت دارد؟ چند از صد این جمعیت را زنان و دختران تشکیل می دهند؟ تعداد کلاغ سیاه سیاهی لشکر با عنوان ادعای مضحک دختران انقلاب در میدان امام حسین چقدر بوده و شامل چه درصدی از جمعیت چندمیلیونی زنان ودختران تهرانی می شود؟
دومين اجتماع عظيم «دختران انقلاب» يا «گروه مردمي آمرين به معروف صراط» روز پنجشنبه با حضور گسترده زنان و دختران و همچنين مادران و خواهران برخي شهداي شاخص در ميدان امام حسين(ع) برگزار شد. پيش از اين، اجتماع دختران انقلاب در 21 تيرماه امسال موجب بغض دشمنان شده بود.
حجت الاسلام و المسلمين عليرضا پناهيان در اين اجتماع با اشاره به نظرسنجي هاي صورت گرفته از جوانان درباره حجاب، خاطرنشان كرد: بيش از 70 درصد جوانان در يك نظرسنجي گفتند نمي توانيم حجاب نداشته باشيم.
وي ابراز داشت: اين مسئله ضرورت دارد كه در مدارس مطرح شود كه چرا صهيونيست اصرار دارد كه حجاب را به هر شكلي در ايران نشانه رود و از بين برود. حجاب امروز ما واقعا يك اعجاز الهي است، زيرا ما آن طور كه بايد تبليغي از زيبايي هاي آن را نديده ايم، زماني كاريكاتوري از حجاب درست كردند تا بطن حجاب را در جامعه زير سوال ببرند، هيچ اقدامي عليه حجاب به اندازه اقدامات برخي از سياستمدارانمان در اين باب نيست.
به گزارش فارس، حجت الاسلام و المسلمين پناهيان بيان داشت: ما در حال مبارزه نرم با دشمنانمان هستيم و در آن تنهاييم، حجاب امروز و اعجاز امروز ايران از حجاب و چادر هاي دختران بني هاشم و از داخل كوچه هاي مدينه و خانه فاطمه(س) به اينجا رسيده است.
خواهر زاده مسيح علينژاد بار ديگر با قرائت بيانيه بر ايستادگي خانواده اش پاي آرمان ها و ارزش هاي انقلاب تاكيد كرد.
در انتهاي مراسم از خانواده معظم شهدا و نيز آمرين به معروفي كه فيلم و تصويرشان در صفحات مجازي ضدانقلاب منتشر شده بود، تقدير شد.
اگرچه قرار بود اين مراسم با حضور مرضيه هاشمي فعال رسانه اي كه به تازگي از زندان آمريكايي ها آزاد شده، همراه باشد اما تنها خانواده او در اين مراسم حضور يافتند و مجري اعلام كرد كه اين فعال رسانه اي به علت سختي هايي كه در آمريكا متحمل شده است، نتوانسته در اين مراسم حضور يابد.

در پايان اين مراسم از آمنه ابراهيم پور افسر جنگ نرم، فاطمه آذري فرد فعال حوزه امر به معروف و خانواده شهدايي همچون مادر و خواهر شهيد حججي، مادر و خواهر شهيد حداديان، همسر و دختر شهيد صياد شيرازي، همسر و خواهر شهيد تهراني مقدم، خواهر شهيد پلارك، خواهر شهيد هادي و مادر محمد طا ها شهيد پنج ساله حادثه تروريستي اهواز تقدير به عمل آمد. اين اجتماع به تقدير از خواهرزاده مسيح علينژاد نيز پرداخت و شركت كنندگان اين مراسم با سردادن نواي الله اكبر از او حمايت كردند.