مردم در بخش‌های اشتغال، معیشت و حتی آب و هوا مشکل دارند

وزیر بهداشت:
مردم در بخش‌های اشتغال، معیشت و حتی آب و هوا مشکل دارند 7 اسفند- 95
 در کدام بخش ها مشکل نیست؟ چون در مدت عملکرد 38 ساله رهبران ودولتمردان  رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه حتی یک مورد وجود ندارد تا  برطرف کننده مطالبات ومشکلات مردم ودرراستای دفاع از منافع ملی کشور بوده باشد؟
خبرگزاری فارس: مردم در بخش‌های اشتغال، معیشت و حتی آب و هوا مشکل دارند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معمولاً نزدیک انتخابات سیاه‌نمایی و بدگویی می‌شود؛ اما دروغ، تهمت و اهانت قابل قبول نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس استان سمنان، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی عصر امروز در حاشیه دیدار با  استاندار سمنان، دادستان مرکز استان و فرمانده سپاه قائم استان سمنان اظهار داشت: تخت‌های بیمارستانی‌ در استان سمنان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی ظرف دو سال آینده توسعه پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: استان سمنان به ازای هر 3 هزار نفر جمعیت، یک مراقب سلامت خواهد داشت و این‌ها پرونده سلامت یا ناخوشی مردم را یادداشت و به‌صورت الکترونیک ثبت می‌کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدواریم چیزی که باید در فضای عطرآگین کشور که هنوز خانواده عزیز شهدا حضور داشته و نظاره‌گر رفتار و اعمال ما هستند، شاهد باشیم.
قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: جز با اخلاص و همدلی برای کمک به بهترین مخلوقات زمین یعنی مردم عزیز، شریف و ایثارگر ایران نمی‌توان کاری انجام داد و باید همه دست‌به‌دست هم دهیم.
وی تصریح کرد: چون وارد ماه‌های انتخابات می‌شویم، معمولاً نزدیک انتخابات سیاه‌نمایی و بدگویی می‌شود؛ دروغ، تهمت، اهانت و امثال این در جامعه اسلامی اصلاً قابل قبول نیست.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چیزی که باعث پیروزی انقلاب و در سال‌های آغازین انقلاب باعث شد برابر همه کفر بایستیم و سربلند بیرون بیاییم، همدلی، وحدت، اخلاص و یکپارچگی بوده و امروز نیز دست به دست هم دهیم و کشور را بهتر از گذشته بسازیم.
قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: بالاخره مردم در بخش‌های اشتغال، معیشت و حتی آب و هوا مشکل دارند و کشور ما نیز حادثه‌خیز است؛ برف، سیل، طوفان، زلزله و موارد دیگر را همواره شاهد هستیم و خوب نیست انگشت اتهام را به سمت این و آن بگیریم؛ همه یک مجموعه و میراث‌دار شهدای انقلاب اسلامی و امام بزرگوارمان هستیم.
وی تصریح کرد: امروز باید خدا را شکر کنیم که در کشور ما برخلاف همه دنیا به دلیل اعتقاد مردم به ولایت، فصل‌الخطابی وجود دارد و رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی محور همه گروه‌ها، جناح‌ها و جریانات سیاسی هستند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز باید به مردم امید بدهیم تا اینکه بخواهیم ناامیدشان کنیم؛ مردم مشکلاتی دارند و آنچه لازم بوده، این است که شکر نعمتی را که داریم، به جای بیاوریم.
قاضی‌زاده‌هاشمی بیان کرد: امنیت در منطقه آشوب‌زده کنونی در ایران حاکم است و داشته‌های بسیار زیادی به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در اختیار ماست و باید قدرش را بدانیم؛ البته عیب‌ها، ایرادها و اشکالاتی که داریم، را هم کتمان نکنیم.

وی تصریح کرد: اگر چیزی می‌گوییم، برای ساختن و آباد کردن رفع اشکالاتمان باشد تا خدای‌نکرده بهانه‌جویی و اشکال‌تراشی.