كيهان و خوانندگان

 دروغ نامه ی کیهان 10  اسفند - 95
كيهان و خوانندگان
*سربازجو شریعت نداری برای اینکه انتقام از عربستان گرفته باشد که چرا وزیر امور خارجه این کشور در کمیسیون امنیتی مونیخ علیه اقدامات تروریستی وجنگ افروزی پاسداران ومداخله جویی شان درامورداخلی عراق وسوریه ولبنان ویمن افشاگری کرد .همچنین تازگی به عراق سفرکردودیداربانخست وزیر عراق داشت.همچنین قرار است هیأتی ازعراق به عربستان برود . برای همین سربازجو شریعت نداری  دردفاع از حوثی  های یمنی درخدمت پاسداران پیام قلابی و دروغ تهدید وتوهین آمیز علیه عربستان در اوین نامه اش بازتاب داده است:
 هلاکت فرماندهان ارشد نظامي متجاوز سعودي به دست دلاوران انصارا... به خوبي از فشل بودن ارتش سعودي خبر مي دهد. طولاني شدن جنگ، شور و شوق انصارا... را براي درهم شکستن آل سعود بيشتر و برعکس روحيه ارتش از هم پاشيده سعودي را فرسايشي کرده است.

    * سخنان تکراري رئيس جمهور در تعريف از دولت خود و ناسزاگويي به دولت قبل و منتقدين مردم را آزرده مي کند. کاش يکي به ايشان بگويد عمر دولت شما تمام شد دست از اين ناسزاگويي برداريد و اين چند روزه را کمر همت به خدمت مردم ببنديد در اين وانفساي مشکلات شان.
    خانم فراهاني- تهران

    * رئيس جمهور اظهار مي دارد شايد کساني پيدا شوند پول هايي براي تبليغات انتخاباتي ما هزينه کنند؟! بنده سوال مي کنم اگر فردي ميلياردي هزينه مي کند توقع وزارت و مسئوليت يا اعمال خواسته هاي منفعت طلبانه خود را ندارد؟ براي رضاي خدا اين همه هزينه مي کند؟!

    شکيبا

    * آقاي روحاني کدام وعده را عمل کرديد که مي گوييد شرمنده مردم هم نيستيد؟ وعده 100 روزه که با 40 ماه هم محقق نشد. تحريم ها که به جاي لغو بر شدت شان اضافه شد، عزت و احترام به پاسپورت ايراني که حال و روزش پيداست. اقتصاد بيمار، رکود، گراني و بازار بي رمق که مداوا نشد و وعده ريشه کن کردن فساد هم که با دريافت هاي نجومي و حرامخواران و صندوق ذخيره فرهنگيان، نمايشي بودنش اثبات شد و...

    ذوالفقاري

    * آقاي روحاني، شما در مورد لغو سخنراني علي مطهري همان شب اظهارنظر کرديد، اما مشکلات متعددي که براي مردم شريف و شهيدپرور استان خوزستان پيش آمده را بعد از چند روز عذاب الهي ناشي از گناهان مردم تعبير کرديد! بعيد است از رئيس جمهور ايران اسلامي اين گونه انديشيدن و سخن گفتن!

    2811021
    * خانم ابتکار گفتند دولت با دست پر به انتخابات وارد مي شود که به ايشان عرض مي کنم مصيبت گرد و غبار استان خوزستان براي کارنامه دولت کافي است و موضوع نجومي بگيران و برجام پوچ و... هم بماند.

    08760313
    * آقاي روحاني اگر به وعده هاي دوران انتخابات در سال 92 توجه کنند به وضوح متوجه خواهندشد که چه کسي به آلزايمر سياسي گرفتار شده است؟!

    4439021
    * من از اهواز تماس مي گيرم. از تعبير عذاب الهي که رئيس جمهور کردند بسيار ناراحت شدم. در جايگاه رياست جمهوري شايسته نيست که تعابيري ناپسند داشته باشيم، مردم استان خوزستان کم لطفي دولت، به خصوص آقاي روحاني را فراموش نخواهند کرد. زمان اثبات کننده بسياري از مسائل است.

    12130939
    * مردم خونگرم خوزستان، حال که رئيس جمهور با سفر به استان شما به جاي عذرخواهي از کم کاري ها، مشکلات آن ديار را به عذاب الهي ناشي از گناهان مردم تشبيه کرد! من به جاي دولت، از شما عذرخواهي مي کنم. کوتاهي هاي ما را ببخشيد!

    يک جانباز اصفهاني

    * گويا در نوبت بندي جناب رئيس جمهور اين بار نوبت حوزه علميه کهن قم و مدرسه تاريخ ساز فيضيه فرا رسيد. فقط مي توان گفت اين اظهارات حاکي از بي اطلاعي است والااز قديم طلاب روزهاي جمعه را به کوه پيمايي اطراف قم مثل کوه خضر يا پياده روي مي پرداختند و هيچ منعي هم وجود نداشت. بسياري ديگر از آنان از گذشته ها به ورزش هاي باستاني و حتي ورزش هاي جديد اشتغال داشته اند.

    نيکنام و موحد

    * آقاي روحاني در اهواز گفتند، ايران جزو 10 کشور حادثه خيز است و اتفاقاتي نظير اخير در همه جاي دنيا رخ مي دهد! در حالي که سخن در اين چيزها نيست مردم از بي تدبيري، رها کردن کشور به اميد کدخدا و پرداختن به حاشيه ها گلايه دارند.

    74910938
    * هيچي ديگه، تا بود برجام بود و اتهامات به دولت قبل و حمله به منتقدان بود حالاهم که فضاي دولت کاملاانتخاباتي شده است و مردم هم بايد مجددا يک مشت وعده نسيه را تحمل کنند!

    غياثي

    * به رسانه ملي پيشنهاد مي کنم که همانند کاري که درباره وضعيت زندگي شخصي شهيد رجائي صورت گرفت اقدام به فيلم برداري از منزل رئيس جمهور و اعضاي دولت نمايد و آن را در معرض ديد مردم قرار دهد!

    2085021
    * رئيس بانک مرکزي اعتراف مي کند سود بانک ها در سال 94 موهوم بود؟! چرا سال گذشته اقدام عملي براي مقابله با اين امر موهوم نشد! اعترافات شما بعد از مرگ سهراب همانند اعترافات «تقريبا هيچ» تان درباره برجام است!

    نوروزي آهنگراني- لاهيجان

    * دولت اگر نتوانست براي کارگران داخلي شغل ايجاد کند و قطعه سازان را به خاک سياه نشاند حداقل براي بيکاران فرانسه شغل ايجاد کرد. ولي حداقل ايجاد شغل براي بيگانگان و دشمنان نظام را رسانه اي نکنند.

    وحيدي

    * 40 ماه است که دولت اغلب سرگرم کارهاي بيهوده است حالاهم در نزديکي انتخابات دولت تماما به ستاد انتخاباتي کانديداي مدنظر خود تبديل شده است، پس مردم که موضوع و همه چيز انتخابات هستند چه جايگاهي دارند؟

    شهيدي

    * آقاي روحاني به شهر اروميه سري بزنيد تا مردم اين شهر به شما يادآوري کنند که کدام وعده هاي شما حتي 10 درصد آن محقق شده است. طرح هاي نيمه کاره به مکان هاي متروکه تبديل شده اند و پروژه هاي عمراني، رها شده اند. شما بايد شرمنده مردم باشيد زيرا نه برجام حاصلي داشت و نه دولت توجه اي به مردم داشت!

    سرابي

    * مرغ کيلويي 8 هزار تومان، گوشت 40 هزار تومان، پرتقال 8000 تومان، برنج 16 هزار تومان، تورم 8/7 درصد! و عيدي کارکنان دولت 770500 تومان! متاسفانه رسانه ملي هم در اشغال چند وزير دولت يازدهم قرار دارد و کسي هم نيست که به گفت وگويي در رسانه ملي در مورد گراني و مشکلات اقتصادي بپردازد داروها به ويژه داروهاي خاص هم که قصه پرغصه ماست!

    84550912
    * آن فردي که از غصه شکست گروهک تکفيري آمريکايي سعودي صهيونيستي داعش، حفظ محور مقاومت را دليل مشکلات خوزستان معرفي مي کند به اندازه اربابانش در انديشکده شوراي آتلانتيک هم درک ندارد که حضور ايران در سوريه را حفظ کننده منافع ايران در منطقه تفسير و تحليل مي کند.

    79770912
    * اگر ترامپ ورود ايرانيان را به آمريکا ممنوع کرده چرا وطن فروشان فتنه 88 را اخراج نمي کند؟ چرا دولت ترامپ حتي از آنها حمايت هم کرد.

    15090913
    * هلاکت فرماندهان ارشد نظامي متجاوز سعودي به دست دلاوران انصارا... به خوبي از فشل بودن ارتش سعودي خبر مي دهد. طولاني شدن جنگ، شور و شوق انصارا... را براي درهم شکستن آل سعود بيشتر و برعکس روحيه ارتش از هم پاشيده سعودي را فرسايشي کرده است.

    02910918
    * با توجه به وجود کتب ضاله درکتاب فروشي ها، از چه مرجع دولتي مي توان اطمينان حاصل کرد که کتاب هايي که براي فرزندانمان مي خريم قابل اعتمادند.

    3629021 و يک هموطن

    * دولت در قبال سپرده گذاران موسسه مالي و اعتباري کاسپين امتحان خود را پس داد و سپرده گذاران فهميدند که دولتي که در برنامه هسته اي کشور، مهر تاييد بر تعطيلي آن زده در قبال سپرده مردم زحمتکش در کاسپين هيچ واکنشي در جهت احقاق حق مردم نخواهد داشت و ما سپرده گذاران در انتخابات آتي پاسخ بي عملي دولت را خواهيم داد.

    8684021 و 77720938

    * آقاياني که حقوق هاي 20 ميليوني مي گيرند آيا لحظه اي فکري براي کارگران با حقوق 812 هزار توماني کرده اند؟! حقيقتا چگونه با اين حقوق مي توان خانواده اي را اداره کرد، اجاره منزل را پرداخت کرد، سفر زيارتي رفت، محصل به مدرسه فرستاد؟ و... انصاف هم خوب چيزي است!

    جباري - تبريز

    * آقاي نوبخت به طور مرتب از اقدامات دولت براي بازنشستگان سخن مي گويد و اين نشان مي دهد بيشتر مانور انتخاباتي است! به ايشان عرض مي کنم بازنشستگان که فقط کشوري و لشکري نيستند، ما بازنشستگان تامين اجتماعي هم مردم همين کشوريم!

    رودباري