گفت و شنود پشت بام

دروغ نامه ی کیهان10 اسفند -95
گفت و شنود 
پشت بام
سربازجو شریعت نداری در بازگویی خاطره اش اعتراف کرده که به دلیل سقوط وضربه مغزی شده به خاطر نمی آورد که 8 سال دوران احمدی نژاد چه اتفاق افتاد ولی 4 سال عملکرد دولت روحانی را به یاددارد. برای همین مدام انتقاد می کند.

گفت: تازه چه خبر؟!
    گفتم: هنوز هم دولت کنوني هر جا کمبود و نقصي مي بيند، آن را به دولت قبل نسبت مي دهد.

    گفت: پس انتظار داشتي خودش را مقصر بداند؟!

    گفتم: ولي نزديک به 4 سال از عمر دولت مي گذرد و به جاي اينکه يکسره از دولت قبلي انتقاد کند بايد بگويد که خودش طي اين 4 سال چه کرده است؟

    گفت: چه عرض کنم؟!

    گفتم: قول داده بودند که طي 100 روز مشکل اقتصادي را حل کنند، تحريم ها را لغو کنند، تورم را تک رقمي کنند، رکود را از بين ببرند، توليد داخلي را رونق بدهند، اشتغال ايجاد کنند، مردم به جايي برسند که نيازي به يارانه نداشته باشند و... اما هيچ کدام را انجام نداده اند و تازه عقب گرد هم کرده اند.

    گفت: مي گويند در اين 4 سال مشغول جبران خرابي هاي دولت قبلي بوديم.

    گفتم: يارو مي خواست شيرين کاري کند و از روي پشت بام خانه اش روي پشت بام همسايه بپرد ولي وسط پياده رو سقوط کرد و در حالي که ناله مي کرد يکي پرسيد؛ چي شده؟ جواب داد؛ راستش را بخواهيد بنده هم همين حالااز راه رسيده ام و نمي دانم چي شده؟!