رژیم تروریستی آخوندی پذیرفته است که مخفی کاری در اهداف هسته ای می کند!12فروردین

رژیم تروریستی آخوندی پذیرفته است که مخفی کاری در اهداف هسته ای می کند!12فروردین 86
هردم از این باغ بری می سد، تازه تر از تازه تری می رسد. پس از در رفتن سرتیپ پاسدار عسگری معاون وزیر دفاع دوره ی اصلاح طلبان خاتمی و پیوستن آن به غرب وناپدید شدن چند پاسدار مشابه ی دیگر در عراق و ترکیه که زمان زیادی از آن نمی گذرد، اکنون سایت پاسدار محسن رضائی مورخ 11 فروردین ماه خبر داده است که یک طلبه ی مطبوعاتی و یا یک مهره ی مشترک بیت رهبری ودولت فخیمه و پاریس و آمریکا فاش شده است که همچون آخوند ها ایشان نیز در زمینه ی صیغه بازی و زن رفتن پر اشتها بوده وهمچون آخوندها زن باره است. جالب است که افشا شده که ایشان سابقه ی همکاری با روزنامه ی انتخاب نیز دارد که پرسنلش دربست در اختیار آخوندهای حوزه ی علمیه ی قم حامی ولی فقیه بود ومدیر مسئول آن آخوند طه هاشمی قمی بوده است. عجیب است که چرا تا قبل از اینکه این طلبه خواهان حمله ی نظامی آمریکا شود. چرا تاکنون ماهیت ونقش ایشان افشا نشده بود؟ همچنین جالب است که با افشا شدن گوشه ای از روابط پنهانی آخوندها و طلبه ها با دولت فخیمه ی انگلیس ، باز هم سئوال است که سپاه پاسداران این ارگان فاشیستی حامی ویک خال بفرمان رهبر ولی فقیه برای چه دست به خود زنی زده است و چرا برای رد گم کردن وماستمالی نمودن رابطه ی پنهانی و زیر جلی ارباب با نوکر حاکم شده بر ایران، اینگونه دست به عملیات دزدان دریائی زده و 15 ملوان وتفنگدار انگلیسی را به گروگان خود گرفته است تا وانمود کند که رابطه ی میان ارباب ونوکر نه دوستانه، که خصمانه است. چون بوی گند رابطه ی ارباب با نوکر بد جوری بیرون زده شده است . همنین در گزارش خبری دیگر باز هم سایت بازتاب محس رضائی دسته گل دیگری را بر آب داده است وبا بازتاب دادن گزارش نظر یک کارشناس در سایت خود در رابطه با شیوه ی برخورد قوه ی قضائیه با دو تبعه ی فرانسوی و آلمانی سئوال وپرسش هائی کرده است . البته این دو نفر قبلاً به اتهام ماهیگیری و به عنوان متجاوز غیر قانونی به آب های ایران دستگیر شده بودند و درجا بازجوئی ومحاکمه ومحکوم شدند . حال بماند که اینان در ارتباط با سناریوی فراری دادن شهرام جزایری و جنجال بر پا کردن و خلاصه با آزاد کردن این دو متهم قبل از پایان دوران محکومیت شان از سوی قوه قضائیه، زمینه ی بر گرداندن شهرام جزایری فراری داده شده به زندن اوین فراهم شد و یک قلم دیگر قهرمان بازی در پرونده ی وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی نیز ثبت ودرج شد.
اکنون این کارشناس پرسش کرده است که چرا باید خون انگلیسی ها یا گروگان های متجاوز به آبهای اروند رود انگلیسی غلیظ تر از خون دو آلمانی و فرانسوی ماهیگیر آزاد شده باشد وچرا متجاوزان انگلیسی همچون آن دو ماهیگیر فرانسوی و آلمانی بازجوئی ومحاکمه نمی شوند تا پس از تفهیم اتهام شدن شان موجب کاهش فشار های تبلیغاتی و سیاسی جهانی برروی رژیم تروریستی وگروگان وباج گیر آخوندی شود؟ از سوی دیگر این کارشناس موضوع بازداشت شدن 5 پاسدار در اربیل را مطرح کرده است و آن رابا گروگان گیری سپاه پاسداران 15 تفنگدار و ملوانان انگلیسی مقایسه کرده، یعنی باز کرده است که بهم مرتبط می باشند و ثابت کرده که درست حدس زده شده است که گفته شده که سپاه پاسداران عمداً وبا طرح وبرنامه تدارک ریزی شده ی قبلی و مشورت وموافقت با ولی فقیه اقدام کرده است تا اینکه بتواند 5 پاسدار و همکاران بازداشتی در اربیل را از این طریق آزاد کند . به همین دلیل کارشناس مربوطه ضمن اشاره کردن به بازداشت شدن این 5 پاسداردر اربیل عراق پرسش کرده است چرا کشورهائی همچون استرالیا وژاپن که در رابطه بازداشت 5 پاسدار در اربیل خاموش بودند وهیچگونه اعتراضی نکردند ولی اکنون نسبت به گروگان های انگلیسی اعتراض کرده وفشار سیاسی بر روی رژیم تروریستی وگروگان وباج گیرآخوندی را افزایش داده اند؟ از طرف دیگر همین کارشناس موضع سازشکارانه ی مسئولین دیپلماسی رژیم تروریستی را متهم کرده است که چرا اینان با اتخاذ سیاست نرم وسازشکارانه ی خود به جای محاکمه کردن متجاوزان انگلیسی موجب شده اند تا زمینه ی فشارهای سیاسی و تبلیغاتی برروی رژیم تروریستی برای آزادی گروگان های انگیسی افزون شود ؟ البه که این کارشناس بطور تلویحی قید شده است که این راهزنی و گروگان گیری سپاه پاسداران ارتباط به پرونده ی هسته ای دارد. هینطور سایت بازتاب با تیتر خبری دیگر با عنوان " ايران و اعلام علت مخفی كردن اطلاعات اتمي " سیاست موش وگربه بازی کردن ویا ماهی نمی خواهد ولی دمش را سفت می چسبد ومی گیرد در مورد پرونده واهداف هسته ای، گزارش داده و افزوده : جمهوری اسلامی ایران در نامه ای رسمی به آژانس بین المللی انرژی اتمی، اعلام کرد: قصد پنهان کردن اطلاعات برنامه اتمی خود را نداشته اما براي جلوگيري از دستيابي کشورهای جنگ افروز آمریکا و اسراییل، اطلاعات برنامه هسته ای خود را مخفی نگه داشته است. : پرسش است که اگر چنانچه اهداف هسته ای صلح آمیز است واهداف نظامی را تعقیب نمی کند برای چه کار به اینجا کشانده است که حتی بر خلاف ادعاهای مضحکی که تا کنون شده است که هر گز احتمال حمله ی نظامی وجود ندارد اکنون چرا از احتمال حمله ی نظامی صحبت شده و تأکید شده است که مخفی کاری اهداف هسته ای به دلیل ا جتمال جنگ است .در حقیقت نوعی اعتراف آشکار به اهداف نظامی می باشد وبرای توجیه کردن نامه به به آژانس اتمی نوشته که در بخشی از آن چنین آمده است:
"«تا زمانی که خطر حمله نظامی به ایران وجود دارد، ایران چاره ای ندارد که تمام اطلاعات محرمانه خود را حفظ کند تا مبادا به دست جنگ افروزان افتاده و حمله را برای آنها تسهیل کند.» نامه جمهوری اسلامی ایران توسط علی اصغر سلطانیه، نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی، نوشته شده است. وی همچنین آژانس را درباره درز اطلاعات محرمانه هسته ای ایران مقصر دانسته و باز اشاره کرده که برای حفظ اطلاعات محرمانه، ایران مجبور به حفظ نقشه ها و اطلاعات خود شده است. "
اما در پاسخ آژانس آژانس بین المللی انرژی اتمی در روز جمعه به این نامه اینگونه جواب داده شده است :
"ایران با خواسته های آژانس موافقت نکرده و راه مقابله با آژانس را برگزیده است. این نامه، تصمیم ایران برای مقابله با آژانس و ارایه نکردن تمامی اطلاعات به آژانس را «تاسف برانگیز» دانسته و از مقامات ایرانی خواسته که در تصمیم ود «تجدید نظر» کنند. "
در حقیقت اینگونه نامه پراکنی کردن وشیوه ی برخورد با آژانس بین المللی اتمی نمودن، بطور برنامه ریزی دقیق و حساب شده نمی تواند و نمی تواند بدون ارتباط با پیام تهدید آمیز نوروزی ولی فقیه در مشهد باشد که شورای امنیت سازمان ملل را به بی قانونی متهم کرد و بطور جدی از اهداف مثلاً صلح آمیز وقانونی هسته ای خود دفاع نمود ودر دنباله با تهدید کردن تأکید کرد که نه در برابر این بی قانونی شورای امنیت سازمان ملل خواهد ایستاد ، بلکه با تمام توان وظرفیت واکنش نشان داده خواهد شد . بنابراین اقدام گروگان گیری وباج خواهی کردن سپاه پاسداران مکمل همین پیام ولی فقیه در مشهد بوده است که اکنون نتیجه ی ترکیب وتلفیق آن پیام تهدید آمیز نوروزی ولی فقیه در مشهد واقدام کنونی گروگان وباج گیری سپاه پاسداران، در ارسال نامه ی ارسالی به آژانس انرژی اتمی و تأکید بر مخفی کاری اهداف هسته ای خلاصه شده است . در حقیقت گذشته از اینکه اقدام گروگان وباج گیری سپاه پاسداران وجب افزایش سریع جهانی قیت نفت شده که رژیم تروریستی برای اعمال تروریستی خود نیاز به اینگونه افزایش قیمت های نفت به عنوان پشتوانه ی مالی دارد نوعی اعلام آمادگی و استقبال و پیشواز جنگ رفتن برای هداف هسته ای و برای عبور از این بحران و سایر بحران های دیگرش نیز می باشد .
گرچه گروگان گیری جدید و وضعیت پرونده ی هسته ای و اینگونه نامه پراکنی کردن، بازتاب همان سیاست خائنانه وکثیف مذاکره ومماشات غرب با رژیم تروریستی می باشد که دولت انگلیس نقش کلیدی و سرپل ارتباطی در این مورد را ایفا کرده است . ولی راه حل نهائی نه جنگ ونه ادامه ی سیاست سازشکارانه ومذاکره ومماشات گرایانه و البته شکست خورده ی غرب با رژیم جنگ افروز آخوندی است. زیراکه جنگ همان نعمت الهیست که خمینی از آن یاد کرده بود وموجب بقای رژیم تروریستی آخوندی تا کنون شد و صدور تروریسم وبنیاگرائی را به دنبال داشت که عراق را باتلاق کرد و بحران خاورمیانه را بیش از حد حاد وخطیر کرده است که اکنون جانشین و پیروانش از همان جنگ نعمت خمینی دفاع وحمایت می کنند. لذا سیاست مماشات ومذاکره هم آن روی سکه ی جنگ است که اوضاع را به اینجا کشانده است. بنابراین اکنون که زمینه ی فشار جهانی برروی رژیم تروریستی آخوندی برای آزادی گروگان های انگلیسی بالا گرفته است. این سیاست می بایست در ابعاد گسترده تر دنبال شود که شامل محکوم کردن نقض حقوق بشر در ایران، آزادی زندانیان سیاسی، و خلاصه حمایت برای تغییرات دمکراتیک مراه باشد. یا حمایت وپشتیبانی از همان پیشنهاد طرح راه سوم خانم مریم رجوی برای تغییرات دمکراتیک در ایرا ن شود. البته که پیش شرط آن، خروج نام سازمان مجادین خلق از لیست گوه وسازمان های تروریستی می باشد.

هوشنگ – بهداد
دوازدهم فروردین ماه سال 1386

سایت بازتاب 11 فروردین ماه سال 1386
آخرين نتايج ريزه‌خواري يك طلبه سابق از دربار ملكه انگليس!