پیرامون مقاله مصطفی تاج زاده در خصوص مجاهدین، در سایت نو روز

سایت خبری نو روز وابسته به حزب مشارکت اسلامی مورخ 12 فروردین یک مقاله از مصطفی تاج زاده بازتاب داده است که با عنوان " در خصوص مجاهدین خلق" می باشد . البته پرداختن به مجاهدین در اصل دفاع کردن از یک جریان فاشیستی به نام سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است که زائده و تحفه نو ظهور و دست ساز خمینی شیاد در برابر سازمان مجاهدین در اوایل انقلاب است . این جریان بقول سعید حجاریان فولکس واگنی . یعنی اینکه اعضای شان در یک فولکس واگن جای می گیرد. از همان ابتدا تا حال در 30 سال گذشته با نفوذ و حضور در ارگان های گوناگون حکومتی و فاشیستی همچون سپاه پاسداران و دادستانی ضد انقلاب و کمیته و زندان اوین و باز جوئی ها و در دولت میر حسین موسوی و به خصوص حضور پررنگ و فعال در جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی این و عراق داشته است. صد البته که هرگز فراموش نشده است که چگونه نقش کلیدی در سر کوبگری های خیابانی و دانشگاه ها انجام وظیفه می کرد و در کنار حزب خائن توده و فرزند نا خلف خوانده اش اکثریت پرچمدار مبارزه ضد امپریالیستی خمینی شیاد علیه ی آمریکا بود .

اما چون پس از جنگ ضد ملی و ضد ملی 8 ساله ی ایران و عراق و پذیرش آتش بس شکست که همراه با سر کشی جام زهر از سوی خمینی شیاد بود. تاریخ مصرف شان به پایان رسید و نقشی همچون گذشته اینان دیگر نقش در قدرت نداشتند . از طرف دیگر به دلیل انشعابات درونی اش که به گرایش های گوناگون تبدیل شد . چون برخی به سوی جریان انگلیسی مؤتلفه همچون پاسدار ذولقدر رفت و پاسدار محسن رضائی به سوی رفسنجانی رفت و ملیجک وی و پادوی لوطی جماران شد . بقیه این جریان فولکس واگنی که از صحنه قدرت به بیرون پرتاب شده اند همسو با خاتمی شیاد سنگر گرفته در کنج کتابخانه اینان گرد عبد الکریم سروش حلقه زدند و دخمه یا حلقه ی مطالعاتی کیان با شمس الواعظین و سعید حجاریان را تشکیل دادند و به حساب خود شان این از مرکز قدرت طرد شدگان مشغول مطالعه شدند تا اینکه فضای مناسب دوم خرداد به و جود آمد و با نا دیده گرفتن پرونده سیاه گذشته شان از جمله حضور فعال در قتل عام زندانیان سیاسی از 30 خرداد سال 60 تا تابستان خونین سال 67 که حمام خون برپا شد. اینان با لعاب و برچسب مدعیان دروغین اصلاح طلبی به اریکه قدرت در مجلس ششم و دولت هفتم و هشتتم خزیدند و حاصل فعالیت مشرک شان در کنار خاتمی هموار کردن بقدرت رسیدن پاسدار چاقو کش محمود احمدی نژاد شد . البته پرونده ی گسترده ی فساد مالی و اختلاس گری شان به خصوص با حضور در مدیریت شرکت پترو پارس جنوب دارند که بهزاد نبوی رئیس و مدیر عامل آن بود . همینطور در پرونده شهرام جزیری نیز در کنار سایر دوم خردادی ها در گیر بوده اند.

اما اکنون که رقابت و جنگ قدرت انتخابات باند های متخاصم مافیائی سخت با لا گرفته است و دوباره پرونده ی این جریان فاشیستی از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری و همکار و وکیل مدافع سعید امامی آخوند روح الله حسینیان گشوده شده است و با نقل قول کردن وتکرار سازمان منافقین دوم که از سوی قصاب بد نام زندان اوین اسد الله لاجوردی که این جریان نامیده شده بود . اکنون برای اینکه سر سپردگی خودشان را به نظام نشان دهند . همچنین برای اینکه کارنامه سیاه شان سفید گردد و خودشان را تبرئه کنند . مصطفی تاج زاده عضو و عنصر فعال و سیاسی این جریان فولکس واگنی وارد صحنه شده است و برای اینکه به رقبای منتقد خود پاسخ داده باشد . با آویزان شدن به آخوند مطهری و خمینی عوامفریب و آخوند شیاد خاتمی پاچه ی مجاهدین را سفت و سخت گرفته است و تمام اراجیف و لغز خوانی ها و اتهام زنی ها و شیطان سازی و جنگ روانی که دستگاه بد نام تبلیغاتی وزارت اطلاعات و سایت های تبلیغاتی مزدوران وابسته به آن، تا کنون علیه ی مجاهدین به خصوص رهبری آن بکار برده اند را نشخوار و تکرار کرد ه است .

کمدی و مضحک اینکه تاج زاده از موضع مدافع قانون مداری به سبک خاتمی شیاد و مدافع دمکراسی و قانون و حقوق بشر و آزادی بیان و اندیشه و انتخابات آزاد به مجاهدین و رهبری آن حمله کرده است و مجاهدین را متهم کرده است که مخالف این مقولات بوده و می باشند . آنهم در شرایطی که تأسیس و عملکرد شورای ملی مقاومت و ماندگاری مجاهدین و حضور شان بر روی صحنه ی مقاومت و مبارزه ی علیه ی رژیم تروریستی آخوندی آنهم با همه دسیسه و توطئه و تهدید ها و زد و بندهای خائنانه که اجرا شده است خلاف این ادعا را ثابت می کند . در صورتیکه رژیم نامشروع و ضد مردمی پدر خوانده تروریست جهانی دارای کارنامه ی بغایت ننگین و سنگین نقض حقوق بشری در جهان می باشد. همینطور نه اینکه امثال خاتمی ها از سوی جانشین و پیروان خمینی شیاد نه تحمل نمی شوند، بلکه همراه با حامیانش متهم به شاه سلطان حسین و همسو با دشمن بیگانه می شوند .

از سوی دیگر رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و تروریستی آخوندی منزوی ترین کشور منطقه است و روند رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند و هرروز بر عمق شکاف عمیق طبقاتی افزوده می گردد و با کاهش بهای قیمت نفت عجیب بودجه کشور با کاهش فاحشی مواجه می باشد و هیچگونه چشم انداز امیدی نسبت به بهبود وضعیت در آینده وجود ندارد .

بد تر اینکه خفقان و سرکوب و ار عاب و و حشت و ضرب و شتم و بگیر و بنبد و بازداشت ها با شکنجه و اعدام و سانسور غوغا می کند . آنگونه که بر حسب برآورد ضریب جمعیت کشور رتبه و مقام اول جهانی اعدام ها را به خود اختصاص داده است که مکمل رتبه دار جهانی نقض مستمر حقوق بشر و پیشتاز مرگ و میر جهانی در جاده ها می باشد و همچنان که اشاره شد دوباره تأکید می شود این شرایط کنونی حاکم بر کشور محصول و پیآمد کار مشترک جناح ها و باند های مافیائی غالب و مغلوب می باشد . از جمله نقش سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی انکار نا پذیر نمی باشد . به خصوص اینکه مصطفی تاج زاده عضو فعال این جریان فاشیستی ، بعلاوه که عضو فعال حزب کروکی مشارکت اسلامی است در دوره ی اول ریاست جمهوری خاتمی معاونت سیاسی وزارت کشور را بر عهده داشت که حاصل آن نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی مجلس ششم بود که در چند حوزه شهر ستان ها به خصوص در تهران به دلیل تقلبات و خلاف 30 % آرای انتخاباتی حوزه ها ابطال اعلام شد . از سوی دیگر بازده ی کار مشترک دولت و مجلس ششم مدعی اصلاح طلبی طبق اعتراف خاتمی هر 9 روز یک بحران بود . همچنین سعید حجاریان تئوریسین دوم خردادی ها ترور شد. 80 مطبوعات یکشبه تعطیل و توقیف گردید . همچنین قیام 6 روزه ی دانشجوئی در تیر ماه سال 78 سرکوب شد . همینطور قتل های زنجیره ای اجرا ونقش انواع و اقسام عالیجنابان افشاشد .

مهمر اینکه خاتمی شیاد پس از اینکه لوطی جماران را منتسب به وحی کرد و اراده ی سیاسی برتر نامیدش و شناسنامه ی انقلاب برای رفسنجانی روباه مکار و دزد و غارتگر و صادر کرد و در آستانه ی تبلیغات دوره ی دوم در استان کرمان و شهر کرمان اعتراف کرد که ما مسئولین ر ژیم تروریستی و دین فروش و جنگ افروز و غارتگر آخوندی در برابر همه قول و وعده های سر خرمنی که تا کنون به مردم ایران داده ایم . فقط فقر را میان شان منصفانه توزیع کرده ایم . البته وی سران حکومت و شرکای دزد و غارتگرش را تفکیک نکرد ونگفت که اینان نه اینکه جزو مردم ایران نمی باشند ، بلکه دشمن شان هستد که اسامی 44 دانه درشت ها عباس پالیز دار در دانشگاه همدان در ردیبهشت سال گذشته اعلام و افشا کرد.

بالاخره اینکه خاتمی شیاد پس از دو دوره ی 4 ساله ی ریاست جمهوری مدعی اصلاح طلبی اعتراف کرد که نقشی به جز تدارکاتچی نظام نداشته است. البته شرایط کنونی آنگونه عیان است که نیاز به بیان نیست.

در خاتمه اینکه جرم بزرگ مجاهدین در 30 سال گذشته این بوده است که از همان ابتدا اسیر شانتاژ گری و شعار های تبلیغاتی و پوچ مبارزه با امپریالیسم به خصوص با آمریکای شیطان بزرگ و خمینی شیاد نشد و همسو با دانشجویان مسلمان پیرو خط امام یا همان بر نامه ریزان پشت صحنه سازمان دست ساز و قلابی مجاهدین انقلاب اسلامی و همسنگران توده ای و اکثریتی اش نشد و درست مبارزه ی اصولی با ارتجاع حاکم را اصل قرار داد و برروی آن تأکید کرد و تا کنون با پرداخت هزینه ی بسیار سنگین و خونین برروی این مبارزه ایستادگی کرده است . به ویژه اینکه ارتجاع هار ترمز بریده و دنده عقب کنده ی حاکم که دست پرورش یافتگان مکتب خمینی شیاد هست نه فقط تبدیل به مشکل اساسی مردم ایران شده است . نه اینکه امثال سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و دوم خردادی ها را قبول ندارد و آنان را غیر اسلامی و عامل دشمن بیگانه می داند ، بلکه تبدیل به معضل امنیت و صلح و ثبات سیاسی کشور های همجوار و منطقه ی خاور میانه شده است . بدتر اینکه با قدرت سپاه پاسداران از طریق کودتای خاموش و خزنده و تسلط بر تأسیسات هسته ای و تلاش شبانه روزی که برای د سترسی به سلاح هسته ای می شود . مهمتر اینکه تهدید جدی صلح و امنیت جهانی شده است . بنابراین مشخص است که جرم و گناه کبیره و نابخشودنی سازمان مجاهدین خلق این است که نه در برابر این هیو لای وحشی و غول از شیشه بیرون زده شده تسلیم نشده و زانو نزده است ، بلکه در برابرش ایستاده و هنوز خللی در عزم راسخ مبارزه کردن با افشاگری سیستماتیک توطئه و اهداف تهدید آمیز به وجود نیامده است . آنگونه که موجب نگرانی و هتاکی و اتهام زنی یک پادو وجارجی سابق از قدرت به بیرون پرت شده ی رژیم تروریستی آخوندی برای تبرئه کردن جریان فاشیستی خود واقع شده است . ضمن اینکه این مدعی قلم بر دست باز هم ثابت کرد که چقدر واقعیت دارد که گفته می شود هر گز از افعی، کبوتر زائیده نمی شود . یا توبه ی گرگ مرگ است . برای اینکه این رژیم تروریستی و نامشروع و ضد بشری آخوندی محال است که تغییر و اصلاح پذیر باشد.

فرودین ماه14 سال 1388
هوشنگ � بهداد