نقد و بررسی " آمريكا و چتر جاسوسي ماهواره اي" روزنامه ی جمهوری سلامی یکشنبه فروردین30 سال 1388
"دامنه ی جنگ با شیطان بزرگ آمریکا؛ به جنگ جاسوسی ما هواره ای فضائی یا جنگ ستارگان کشیده شده است "

معجون و افسون مبارزه با آمریکا به عنوان دشمن وشیطان بزرگ آنچنان است که باید مدام برای مداوا و درمان هر درد لاعلاج مزمنی و یا عبور از هر بحران خطیری با مطرح کردن آمریکا به عنوان موضوع اصلی همه مقولات و مسائل دیگر پیرامونش شکل گیرد و در حال چرخش و بررسی و تحلیل قرار گیرد و تعقیب شود تا که سیاست اثبات کردن زمین گرد است ادامه یابد . برای همین به موازات طرح کشف ژنرال شکست که متهم پیگیری کننده پروژه ی دوم خردادی ها علیه ی مدعیان اصول گران شده است که سربازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود آن را کشف و تأکید کرد مسئولیت این پروژه با ژنرال شکشت میر حسین موسوی واگذار شده است که همگام با دستگاه جاسوسی دشمن بیگانه و دوم خردادی های گریخته ی ضد انقلابی نامیده شده مقیم آمریکا باهمدیگر حرکت می کند.

ادامه ی کشف توطئه ی پروژه ی آمریکائی و افشا کردنش امروز هم به پاسدار گماشته پاسدار احمدی نژاد و زیر امور خارجه ی نو چهر متکی هشدار داده است که می بایست در دام خطر ناک چیده وکشف شده نیفتند که از سوی آمریکا و صهیو نیست جهانی در اجلاس ضد نژاد پرستی دوربان � 2 در سوئیس برنامه ریزی و تدارک دیده شده است که اخطار کرده نمی بایست در این اجلاس شر کت کرد. البته اینان امروز قرار است به سوئیس سفر کنند و پاسدار احمدی نژاد در این اجلاس دو روزه سخنرانی نماید .

اکنون نوبت سرمقاله نویس ورق پاره ی حکومتی جمهوری اسلامی رسیده است که ادامه ی کشفیات پاسدار حسین شریعتمداری را تکمیل و دنبال کند. زیرا که از چتر جاسوسی ماهواره ای آمریکا خبر داده که ده ها میلیارد دلار هم هزینه در بر دارد .

البته مدعی منتقد سر مقاله نویس ورق پاره ی متعلق به لوطی جماران توضیح نداده است که اگر چنانچه کار و شیوه ی جاسوسی اقدامی زشت و مذموم است . پس برای چه رژیم تروریستی آخوندی اینهمه دستگاه های گوناگون تفتیش عقاید و جاسوسی و سانسور و ممیز گری در داخل و برون مرز دارد . آنگونه که سال گذشته یک قلم 5 میلیون وبلاگ شخصی در ایران بر زیر تیغ سانسور و فیلتر گزاری برده شد . اکنون نیز چپ و راست با آب و تاب گزارش خبری افتخار آمیز حک کردن واز کار انداختن سیاست های خبر گزاری سایر کشور های عربی و غیرو خبر داده می شود. همچنین دامنه ی رشد و توسعه سانسور و فیلتر گزاری تا آنجا پیشرفت کرده است که ارگان فاشیستی سپاه پاسداران اطلاعیه بر اندازی نرم افزار کا مپیوتر هلندی داده است که سخنگوی قوه ی قضائیه پیرامون آن اظهار بی اطلاعی کرده است . بد تر اینکه ترکش آن به نهاد بازار مکاره ی موسوم به خانه ی ملت نیز اصابت کرده است و سایت های خبررسانی اینترنتی اش برای نمایندگان این بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی هشتم قابل دسترسی و استفاده نمی باشد . البته این اقدام مورد اعتراض و انتقاد واردشده است وارگانی مسئولیتش را نپذیرفته است . حال بماند که چه تعداد دانشجو وخبر نگار و ژورنالیست به دلیل داشتن وبلاگ و نوشتن مقاله باز داشت و زندانی و حتی بطور مشکوک در زندان سر به نیست می شوند .

در خاتمه اینکه به نظر می رسد پیرو اینکه مدتی پیش پاسدار احمدی نژاد اعتراف کرد که تر مز بریده و دنده ی عقب کنده سوار قطار هسته ای می باشد که خیال ایستادن ندارد . زیرا که می خواهد با شتاب بدون توقف به مرکز ثقل باشگاه 8 کشور اتمی جهان به پیوند تا سهم یک نهمی خود طلب کند و با کنترل و مدیریت این باشگاه اتمی جهانی را در اختیار داشته باشد . سپس با گرد وخاک کردن و شماره ی معکوس و تکرار آن که حالت کمدی داشت اعلام کرد که موشک دور برد های دریافتی کره شمالی به عنوان فیل یا ماهواره ی فضائی به فضا پرتاب شد . سپس گزارش سر نگون و باز گشت آن پس از 40 روز داده شد . آنگاه دانشمندان موشکی و فضائی در حالت برگشت به کره ی شمالی اعزام شدند تا تجربه ی مشابه را آزمایش کنند و موجب دردسر برای این کشور شوند . اکنون چون ادعای دانش و قدررت فضائی همچون پیوستن به باشگاه اتمی جهانی می شود . پس موجب نگرانی ملای سرمقاله نویس از تهاجم دستگاه جاسوسی ماهواره ای یا جنگ ستارگان با آمریکا شده است . زیرا که لوطی جماران و گماشت ای پاسدار احمدی نژاد و سپاه پاسداران و مطبوعات وابسته به اینان استاد خالی بندی و دروغگوئی و گنده ووارونه گوئی و عوامفریبی و دین فروشی و غارتگری می باشند.
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 30 فروردین سال 1388