نقد و بررسی "نصرالله هاي مصر" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 23 فروردین ماه سال 1388
"بادفاع ازحزب الله لبنان ، اعتراف مجدد به سیاست مداخله گری در امورداخلی مصر شده و با فحاشی و هتاکی و توهین کردن رئیس جمهور حسنی مبارک تهدید و تحقیر شده است"

کسانی که توفیق اجباری حضور در مساجد یا تکا یا ومکان های مجالس ختم و عزا و سوگواری و حتی جشن عقد و عروسی را داشته باشند و حتماً مشاهده کرده اند که چطوری آخوندها بر سر منبر می روند و مشغول اشک گیری می شوند . یا اینکه چگونه در پای سفره های عقد حضور دارند و در حال خندانیدن دیگران هستنند ؟

بنابراین اینان خوب بیاد دارند که چگونه آخوندهای منبری باگریز به صحرای کربلا زدن و صغرا و کبرا چیدن و با هنرنمائی کردن خودشان؛ به گر یه وا داشتن و همزمان خندایدن دیگران را به معرض نمایش می گذارند. بلی آخوند جماعت منبری و روضه خوان ها آنگونه هنرمدانه اجرای نقش کمیک و تراژیک می کنند که هیچ هنرپیشه و ستاره معروف سینمای هالیوودی هم قادر نیست تا اینگونه استعداد هنری و خلق کردن آثار هنری فی البداهه داشته باشد که در جا در روی صحنه همچون آخوند های منبری ایفای نقش کند. زیرا که اینان 1400 سال است که از طریق دین فروشی دست به اجرای سناریوی تکراری اینگونه هنرنمائی های به گریه و خنده واداشتن دیگران زده اند که موفق شده و توانست اند به صنعت روضه خوانی و مداحی گری و گریز به صحرای کربلا زدن برسند و آنچنان به رشد بقای خود ادامه داده اند تا که با کمک دولت فخیمه اکنون 30سال است که در ایران بقدرت رسیده و حاکم شده اند.

البته فراموش نشود که برای آخوند جماعت به خصوص آنانی که حاکم شده ا ند یا اینکه با لوطی جماران و با حاکمان در رابطه می باشند . پیوسته دیگران برای شان همچون نقش مرغ و عروسی را داشته اند . زیرا که در مراسم سوگواری و عزا و مراسم ختم تا جشن عقد و عروسی حضور داشته اند .

بنابرین اکنون که با حقه بازی و شیاد و عوامفریبی و دین فروشی و جنگ افروزی و غارتگری که اینان در 30 سال گذشته داشته اند و چون تق دروغ گفتن ها و وعدهای سر خرمنی و حتی و ارونه و متضاد شان در آمده است که دیگر نمی توانند همچون گذشته دست به نیرنگ و فریبکاری بزنند. از سوی دیگر چون شرایط کنونی بحرانی و خطیرمی باشد . زیرا که هم تورم و گرانی و هم فقر و بیکار ی در کنارا شکاف عمیق طبقاتی در جامعه بیداد می کند . همچنین هرروز بر میزان جو نارضایتی عمومی افزوده می شود . به خصوص اینکه رژیم تروریستی آخوندی در انزوای کامل منطقه به سر می برد . پس برای فرار از پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران و همینطور برای عبور از بحران می بایست دو دستی به سیاست صدور بحران وترور و بنیاد گرائی و سیاست مداخله گری در امورد داخلی سایر کشورهای همجوار و منطقه چسبیده شود.

این سیاست در عراق از طریق سپاه بدر و مجلس اعلای انقلاب سلامی و سفیر پاسدار تروریست محمد حسن کاظمی قمی دنبال می شود البته با نظارت کامل سپاه پاسداران و لوطی جماران می باشد.

در فلسطین ازسوی جهاد اسلامی و حماس و پرتاب موشک و راه اندازی جنگ 22 روزه با اسرائیل دنبال شد که برای دامن زدن به این بحران جنگ افروزی و بسط وتوسعه در سراسر منطقه بسیجیان کفن پوش شدگان این زائده هایسپاه پاسداران روانه ی میدان شد تا با تحصن واعتصاب کردن و فریاد مرگ علیه رهبران کشور های عربی سر دادن و مواد آتش زا و انفجاری به درون دفتر هواپیمائی عربستان و سفارت اردن در تهران پر تاب کردن و بالاخره جایزه ی بیش از یک میلیون دلاری برای ترور ویا کشتن حسنی مبارک رئیس جمهور مصر نیز تعیین کردند . حتی تلاش اخیر ناامن سازی در مصر ادامه ی همین تهدید جایزه ی نقدی میلیون دلاری تعیین کردن برای ترور رئیس جمهور مصر است که از سوی سپاه پاسداران و بسیجیان تعیین شد .

همچنین سیاست مداخله گری در امور داخلی لبنان از طریق سپاه پاسداران و شیخ حسن نصر الله و حزب الله لبنان دنبال شده است . البته که در این مورد برای اهداف مشترک همچون بر پائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل از هم پیمان رژیم تروریستی آخوندی در منطقه یعنی سوریه استفاده می شود که با باج دادن های کلان موافقت و حمایت و پشتیبانی سوریه جلب می شود . برای هین اهرم جنگ 33 روزه برگ برنده ی تبلیغاتی رژیم تروریستی آخوندی در منطقه است. اکنون نیز حربه ی تبلیغاتی جنگ 22 روزه ی غزه هم اضافه و مترادفش شده است.

اما اکنون که رژیم تروریستی آخوندی از یک سو با بحران سخت هسته ای مواجه است . به خصوص اینکه تلاش مذبوحانه می کند تا با سیاست توبره و آخور خوی دو ذوقه خوری کند . یعنی هم در پشت پرده سیاست زد و بند ودیدار و مذاکره گفتگو با مقامات آمریکائیان را ر اروپا دنبال کند . هم اینکه بطور علنی ر اصفهان جشن خبر خوش غنی سازی اوراونیوم و گسترش سانتریفیوژها را بر پا کند. البته از طرف دیگر در شریطی که در انزوای کامل منطقه ای قرار دارد با شکست سخت نتایج انتخابات شورا های استانی عراق رو برو است که برایش تبدیل به کابوس وحشتناک نگرانی از تکرار شکست مشابه در انتخابات پارلمان عراق شده است که در پیش روی می باشد .

اکنون با توجه به اینکه حاکمان رژیم نامشروع و تروریستی آخوندی با رشد نارضایتی داخلی و اوضاع بد اقتصادی مواجه است که افزایش بی رویه ی واردات و کاهش های نفت و افزایش کاهش بودجه مکملش شده و گلوی شان را فشار می دهد . به خصوص در کنارش اسیر و گرفتار رشد رقابت و تضاد های جناحی و باندی شده اند. آنگونه که هرچه زمان به سوی تاریخ بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات انتصابات تقلبات ریاست جمهوری دوره ی دهم پیش می رود . چشم انداز نگرانی بیشتر می شود . لذا برای همین است که برای انتقال بحران به برون مرز، شاهد می باشیم که اقدامات تروریستی و ناامن سازی در عراق دوباره اوج گرفته است. البته نقش کلیدی سفیر تروریست کاظمی قمی و سپاه بدر برجسته و انکار نا پذیر است . به ویژه با همکاری نزدیک اعضای القاعده این عملیات تروریستی و انفجاری انجام می گیرد. همینطور بطور همزمان متوه شدیم که در مصر از طریق حزب الله لبنان و ارسال قاچاقی سلاح دست به توطئه و اغتشاش و ناامن سازی زده شده است . بعلاوه پس بی جهت نیست که اسماعیل هنینه اعتراف به دریافت 250 میلیون دلار از بیت لوطی جماران کرده است و حماس به اسرائیل هشدار داده است .

ازطرف دیگر شیخ فضلل الله در لبنان برروی صحنه آمده و موضع گیری علیه آمریکا و خروج نظامیان آمریکائی از عراق کرده است . ازجهت دیگر بفرمان لوطی جماران و سپاه پاسداران شیخ حسن نصر الله وارد میدان شده است تاکه مصر را تهدید به اغتشاش ونا آرامی و آشوب کند و افتخار به داشتن رابطه با آشوب گران و تروریست های اعزامی به خاک مصر نماید وبه حمایت شدن از سوی رژیم تروریستی آخوندی و پدر خوانده ی تروریست جهانی نیز اعتراف کرده است تا که سوژه و بهانه قلمی و مانور تبلیغاتی - تهدیداتی لازم به ملای سر مقاله نویس ورق پاره ی حکومتی جمهوری اسلامی داده باشد تاکه قبر ستان کهنه ی تابستان گرم شروع جنگ 33 روزه ی حزب الله با اسرائیل را بشکافد و لغز خوانی وکرکری توهین تهدید آمیز جنگ طلبانه علیه رئیس جمهور مصر حسنی مبارک کند که با وارونه کردن این واقعیت که در زمان ادامه ی جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل که بسر زمین سوخته لبنان تبدیل شد. پس از اعلام آتش بش شیخ حسن نصر لله که در سفار رژیم تروریستی آخوندی سنگر گرفته و پنهان شده بود خارج شد و یکشبه قهرمان جهان عرب شد و تصویرش در مصر توزیع شد تا چماق تهدید و تحقیر آمیزی علیه ی حسنی مبارک رئیس جمهوری مصرساخته شو که اکنون بطور عریان رئیس جمهور صر مورد تهدید و تحقیر و توهین واقع شده است . که بازهم نقش مستقیم دخالتگری تهدید آمیز رژیم بربر منش یاغی بین المللل آخوندی در امور داخلی کشورای منطقه به خصوص مصر به وضوح نمایان شده است.

در خاتمه اینکه حال پرسش است که برای چه با نماینده ی چنین رژیمی که مزاحم ومخل آسایش و آرامش و رفاه و حتی نفس کشیدن مردم ایران است و تهدید کننده ی ثبات و امنیت منطقه و صلح جهانی می باشد که با هاش بطور پنهانی زد وبند و مذاکره می شودو مشروعیت بهش داده می شود تا اینکه هم گستاخانه تر از این به سیاست صدور ترور و بنیاد گرائی و دخالت گری در امور داخلی سایر کشورهای منطقه ادامه دهد، هم اینکه با انگیزه و شتاب بیشتری به تلاش خود برای دسترسی به سلاح هسته ای ادامه دهد.

هوشنگ � بهداد
یکشنبه 23 فروردین ماه سال 1388