نقد و بررسی " آمريكا متهم اول" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 6 اردیبهشت ماه سال 1388
"برای رد گم کردن و طلبکاری نمودن ، به شیوه ی وارونه گوئی و فرافکنی و آی دزد آی دزد کردن، آمریکا بعنوان متهم اول اقدامات تروریستی در عراق محکوم شده است"

ملای سرمقاله نویس تصویر مار کش و مار قالب کن با از موضع فرافکنی و آی دزد آی دزد کردن وارد صحنه ی نمایش معرکه گیری علیه ی آمریکا شده است تا به حساب خودش با آویزان شدن به موضع تزریقی و تحمیلی و وارونه گوئی لوطی جماران ، تلاش کرده است تا که با پاک کردن صورت مئله و آدرس غلط دادن بتوااند چنگال خونین و آلوده ی چندین ساله ی طرح دخالت گری و اقدامات تروریستی و ناامن سازی و باتلاق کردن عراق پاک شود. در صورتیکه تجربه ی عملکرد ننگین 3 دهه ی رژیم تروریستی آخوندی آنگونه به وضوح کار نامه ی سیاه وننگین و خونین دارد که گواه این واقعیت است که بقای رژیم تروریستی آخوندی بدون ارتباط به جنگ افروزی و خو نریزی و ترور و وحشت و صدور تروریسم و بنیاد گرائی به برون مرز وپیگیری فعال سیاست مستمر دخالت گری در امور داخلی کشور های همجوار منطقه نبوده است . آنچنانن که بقا و سر نوشتش به اینگونه سیاست و اقدامات پیوند خورده شده است که از فاصله گیری و جدائی از این سیاست امکان پذیر نمی باشد .

دلیل هم ساده است. برای اینکه گذشته از این واقعیت که هرگونه جنگ و ناامنی و بی ثباتی و اقدامات تروریستی در منطقه که رخ داده است طرف برنده فقط رژیم تروریستی مرگ زا و مرگ زی و جنگ افروز رژیم تروریستی آخوندی بوده است . همانگونه که دشمنی پروسه ی مذاکرات صلح خاورمیانه کردن و تلاش برای هژمونی منطقه ی خاور میانه داشتن و حاشیه ی امنیتی باج گیرانه برای دسترسی به سلاح هسته ای آن سوی معادله ای است که از طریق سپاه پاسداران و حزب الله لبنان وحماس در منطقه طرح دوجنگ 33 روزه و 22 روزه با اسرائیل اجرا شد .

بنابراین برای ناامن نشان دادن عراق دست به عملیات و اقدامات انتحاری و تروریستی در عراق زده می شود تا وانمود شود عامل و مقصر حضور نظامیان آمریکائی در عراق می باشد که می بایست هم نظامیان آمریکائی از عراق و حتی افغانستان اخراج شوند . هم اینکه قرار داد توافقنامه ی امنیتی دولت عراق با آمریکا ملغی گردد که تنها کشور مخالف در منطقه که مخالف این توافقنامه ی امنیتی دولت عراق با آمریکا بوده و همچنان هم هست رژیم تروریستی آخوندی است.

پس بی جهت نیست که ملای سر نویس با وارونه گوئی داستان را معکوس بیان کرده است . زیرا همانگونه که اشاره شد دست پیش را گرفته تا پس نماند . لذا آنگونه طبکاری کرده است که انگاری دستگاه آدمکش حرفه ای و بد نام اطلاعات سابقه ی قتل های زنجیره ای و انفجار حرم امام رضا و ربودن و مثله کردن 3 رهبر مسیحی ایرانی را در کارنامه ی سیاه و ننگین خودش ندارد . همچنین سپاه پاسداران پس از اشغال نظامی افغانستان که اعضای طلبان والقاعده از مرز افغنستان بااستان خراسان که به ایران گریختند را تحویل نگرفت و در پاد گان های نظامی و ابسته به خود آموزش نظامی اشان نداد و بطور مشترک در عربستان سعودی و عراق و مادرید اسپانیا و لندن دست به اقدامات تروریستی � انفجاری نزدند که اکنون ملای سر مقاله نویس فرافکنانه آمریکا و القاعده را عامل اقدامات انتحاری و انفجاری علیه نیروهای اعزامی و زوار به عراق معرفی کرده است. تا اینکه سیاست تغییر اوبا ما را شکست خورده جا بزند که چرا نیروهای نظامی آمریکائیان از عراق را اخراج نکرده است که هدف اصلی سر ستیز با آمریکا می باشد؟ البته پاسخ به رقیب پاسدار گماشته احمدی نژاد نیز غیر مستقیم داده شده است که با فعال کردن مشاور ویژه اش حمید ملانا و راه اندازی ستاد انتخاباتی در آمریکا می باشد که شهروند آمریکائی است که با شیوه ب هدر گفتن تا دیوار بشنود پاسخ انتقادی به راه اندازی ستاد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا داده شده است .

در خاتمه ی اینکه ملای سرمقاله نویس عجیب حساسیت دارد تا که از موضع نماینده ی ملت و سخنگوی دولت عراق ظاهر شود . زیرا که بیش از مردم و دولت عراق ابراز نگرانی از عدم اخراج نیرو های نظامی آمریکا از عراق کرده است که خود همین موضع گیری و ضریب حساسیت زیاد اثبات می کند هدف ناامن سازی عراق تابع چه اهداف شوم طراحی شده ی پشت صحنه می باشد؟ زیرا که با نسبت دادن اقدامات اخیر تروریستی در عراق به متهمان آمریکا و القاعده و سلفی های عراقی و وهابیون عربستان سعودی و نتیجه گیری کردن این موضع که ساده انگارانه است که آمریکا اختیارات و امنیت عراق را به دولت عراق واگذار کند که نوعی خط و چارچوب تعیین تکلیف کردن باامر ونهی و تحریک کردن دولت عراق علیه ی آمریکا و فشار آوردن برای اخراج نظامیان از عراق می باشد تا عوامل رژیم ترورستی آخوندی جایگزین شان در عراق شود . از سوی دیگر بر جسته کردن دشمنی با عربستا ن و عراقیان مخالف حضور و دخالت گری رژیم تروریستی آخوندی در امور داخلی عرق می باشد . زیرا که حضور نظامیان آمریکا در عراق مانع اصلی توسعه ی پیشروی سیاست اشغال کامل عراق است.

هوشنگ - بهداد
یکشنبه 6 اردیبهشت ماه سال 1388