نقد و بررسی " مبارك بر طبل رسوائي خود مي كوبد" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه اول اردیبهشت ماه سال 1388
"دخالت گری در امور دخالی مصر و تهدید و توهین کردن حسنی مبارک رئیس جمهور مصر ادامه ی سیاست شکست خورده ی صدور تروریسم و بنیادگرائی و دخالت گری با اقدامات تروریستی در عراق و لبنان و فلسطین است"

در ادامه سیاست صدور بنیاد گرائی و تروریسم به برون و دخالت گری آشکار رژیم تروریستی آخوندی در کشورهای منطقه که شامل ناامن سازی و جنگ افروزی و با تلاق سازی در عراق می شود و دامنه ی آن به سر زمین سوخته شدن لبنان کشیده شد که از طریق حزب الله لبنان و برپائی جنگ 33 روزه با اسرائیل دنبال شد . همچنین بخش دیگر آن از طریق حمایت از حماس و ترغیب و تشویش به راه اندازی برادر کشی با ساف وجدائی نوار غزه منتهی شد که در ادامه ی با موشک پرانی های جهاد اسلامی فلسطین و حماس به خاک اسرائیل منجر به جنگ 22 روزه نوار غزه گردید .

مهمتر اینکه این جنگ 22 روزه نوار غزه به این دلیل طراحی شد که رژیم تروریستی آخوندی در تصویب توافقنامه ی امنیتی دولت عراق با آمریکا تحمل شکست شد وخورد و نتایج انتخاب شورای استانی عراق شکست بزرگتری برایش بود . البته در روند این جنگ 22 روزه نوار غزه سپاه پاسداران نقش کلیدیاش برجستهبود . زیرا که در بحران آفرینی و جنگ افروزی خاورمیانه بسیار فعال می باشد . چونکه که برای عبورا ز بحران پروژه ی هسته ای و باج گیری سیاسی نیاز به صدور بحران و جنگ افروزی و بی ثبات کردن منطقه دارد . بنابراین بسیج را کفن پوش شده وارد کارزار جنگ روانی تبلیغتی و تهدید کردن رئیس جمهور مصر حسنی مبارک کرد و پس ازبر پائی تظاهرات ضد کشور های عربی به خصوص علیه مصر و عربستان و اردن برای کشتن حسنی مبارک رئیس جمهور مصر تعیین جایزه میلیون دلاری کرد .

اما چون آنگونه که برنامه ریزی و پیش بینی شده بود نتایج جنگ 22 روزه نوار غزه پیش نرفت . لذا طرح توطئه ی اعزام تروریست های تعلیم دیده ی حزب الله لبنان از سوی سپاه پاسداران و شیخ حسن نصر لله رهبر حزب الله لبنان در دستور کار قرار گرفت . البته ابتدا دست به اقدام انفجاری و تروریستی امکانات توریستی مصر زده شد . سپس طرح ناامن سازی عراق یا عملیاتی کردن طرح جایزه ی پیشنهاد سپاه پاسداران و بسیجیان برای ترور حسنی مبارک در مصر تعقیب شد . اما چون طرح لو رفت و منجر به بازداشت 49 عضو حزب الله لبنان اعزام شده به مصر شد که پس از بازجوئی شدن گفته می شود که اساد واطلاعات مستندی بدست آمده است که ماهیت تروریساتی حزب الله لبنان و آلت دست بودنش از سوی رژیم تروریستی آخوندی بطورعریان عیان و افشا شده است . لذا موجب وحشت دستپاچگی سران رژیم تروریستی آخوندی و مطبوعات وابسته به آن از جمله ورق پاره حکومتی جمهوری اسلامی شده است . برای همین است که فحاشی و هتاکی کردن و واتهام زدن وتهدید نمودن به فروپاشی حکومت مصر بطور جدی روزانه پیگیری می شود و پس از بازتاب دادن تیتر خبری روز گذشته شماره معکوس فروپاشی حکومت مصر آغاز شد اکنون نیز مکمل آن مبارک برطبل رسوائی خود می کوبد افزوده شده است که اثباتگر نقش دخالت گری تروریستی در امور داخلی مصر از طریق حزب الله لبنان و صدور بنیادگرائی ارتجاعی مذهبی و اعزام تروریست با سلاح به مصر می باشد.

بهر حال ملای سرمقاله نویس در ادامه فحاشی و تهدید و توهین کردن ومتهم نمودن رئیس جمهور مصر به خیانت و مانور دادن با جنگ 33 روزه حزب الله با اسرائیل در دنباله بطورشفاف به نمایندگی و سخنگوئی فرزند خوانده ی رژیم تروریستی آخوندی یعنی حزب الله لبنان این چنین افتخار به اقدامات تروریستی حزب الله لبنان اعتراف کرد ه و حسنی مبارک را متهم به خیانت کرده است:

"رژيم قاهره حزب الله لبنان را متهم به حمايت از فلسطيني ها كرده و البته حزب الله نيز اين اتهام را مي پذيرد و آنرا سند افتخار خود مي داند كه به فرياد استعانت ملتي مظلوم درحد توانش ياري رسانده و كاري را انجام داده كه مي بايستي رژيم قاهره آنرا به انجام مي رساند و به ياري ملت مظلوم فلسطين در غزه مي شتافت و با گشودن � گذرگاه رفح � از مرگ و نابودي آنها جلوگيري مي كرد. هرچه قاهره بيشتر بر اين طبل رسوائي بكوبد رسواتر خواهد شد و چيزي از اين بابت جز ننگ و نفرت بيشتر نصيب هم پيمانان رژيم صهيونيستي نخواهد شد. امروز بيش از هر زمان ديگري ثابت شده كه بازگشت مصر به آغوش دنياي عرب و دنياي اسلام و گشودن زنجيره هاي اسارت در چنگال صهيونيستها يگانه راهكار احياي مجدد عظمت ملت بزرگ مصر است و دقيقا به عكس هرگونه تلاش و اقدام براي همدستي با اشغالگران صهيونيست جز نكبت و سرافكندگي براي مصر چيز ديگري به همراه نخواهد داشت . حتي اگر مبارك صهيونيستها را هم در شكنجه و بازجوئي از عنصر لبناني شريك سازد اين خيانت بزرگ هم چيزي را به سود اسرائيل و مزدوران محلي آن تغيير نمي دهد بلكه ماهيت اين جناح خائن را بيش از پيش به ملتها ثابت مي كند و به آنها نشان مي دهد كه نبايد در صحت و درستي راه خود ترديد كنند."

در خاتمه اینکه دیگر نبایدهیچگونه شک و شبهه ای باقی مانده باشد که دانسته نشود عامل ناامن سازی و بی ثبات کردن خاور میانه کدام کشور می باشد؟ یا اینکه هنوز نکته ی ابهامی وجود داشته باشد که عامل و محرک برپائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل و 22 روزه ی نوار غزه ی حماس با اسرائیل کیست و در راساتای چه اهدافی این دوجنگ بر پا شد و برنده نهائی این دو جنگ یا هرجنگ و اشغال گری نظامی دیگری در منطقه کدام کشور منطقه بوده است. چرا این سیاست با دشمنی و مخالفت جد ی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه پیوند خورده است و بطور آشکار کشور های میانه روی عربی پیشنهاد دهنده ی مذاکرات صلح از جمله مصر را تهدید علنی می شود؟ اکنون سئوال است که مقامات آمریکائی به کدام سیاست مماشت گرایانه ی مذاکره با این رژیم تروریستی آخوندی هنوز دلبسته است . آتنهم پس از 30 سال سیاست شکست خورده که هر گز نیاز به آزمون دیگری ضرورت ندارد . به ویژه اینکه رکسانا صابری شهروندآمریکائی ایرانی که به اتهام واهی جاسوسی به 8 سال زندان محکوم شده است چونکه قرار بود برای آزاد کردن 3 تروریست پاسدار اعزامی به کردستان عراق در 30 ماه پیش وی گروگان گرفته شده می شد. از سوی دیگر با نمایش خیمه شب بازی سخنرانی که پاسدار گماشته احمدی نژاد در اجلاس دوربان 2 روز گذشته در سوئیس اجرا کرد که مورد تنفر شرکت کنندگان این اجلاس واقع شد طوریکه تعدادی به عنوان اعتراض اجلاس را ترک و محکوم کردند . اما تشویق وزیر امور خارجه ی آدمربا منوچهر متکی و غلامحسین الهام سخنگوی دولت و مشتی پاسدارمحافظ و مشاور دیگر همچون علی اکبر ولایتی مشار امور بین المللی لوطی جماران برایش دست زدند و هورا کشیدند . آیا برای راه حل نهائی معضل ناامنی منطقه و تهدید جدی صلح و امنیت هنوزجا ی درنگی برای تغییرات دمکراتیک در ایران باقی می ماند که باید بایستی برای مهار سگ هار سنگ بسته رها شود ؟ یعنی وزارت امور خارجه ی آمریکا می بید نام مجاهدین را از لیست گره و سازمان های تروریستی خارج و به تعهد حمایت از مجاهدین ساکن اشرف در بغداد به پردازد.

هوشنگ - بهداد
سه شنبه اول اردیبهشت ماه سال 1388