نقد و بررسی " ارتش ايمان" روزنامه ی جمهوری اسلامی 29 فروردین ماه سال 1388
"گفته می شود که حکومت می بایست در قلب مردم باشد ، نه اینکه بر روی شانه های شان سنگینی کند."

اگر چنانچه طبق ادعای ملای سرمقاله نوبیس معاندین و منافقین و مخالفین اوایل انقلاب اصرار بر انحلال ارتش شاهی داشتند و می گفتند که می بایست ارتشی باید تشکیل شود که شورائی و در خدمت مردم و دفاع از میهن و نه سر سپرده و مطیع حاکمان مستبر و علیه ی مردم باشد . این دیدگاه غلط بود و بنا بر اعتراف ارتش شاه در آن زمان مورد حمایت خمینی شیاد بود چون با ایمان بود . پس برای چه به موازی ارتش کمیته و سپاه پاسداران و بسیج راه اندازی شد؟ مگر کشورهای متعارف و دمکراتیک جهان چند تا ارتش و ارگان های گوناگون سرکوبگردارند که هریک به شیوه ی برج در برابر بارو قرار گرفته اند و مراقب هم می باشند؟

با همه تعاریف و تمجیدی که ملای سر مقاله نویس در روز ارتش از ارتش کرده است . به خصوص با تأکیدی که بر سپری شدن 21 سال از زمان شکست جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران و عراق با سرکشی جام زهر از سوی خمینی دجال و شیاد منتهی شد . پس ازاین آتش بس ، پس چرا هرروز نمایش و رزمایش و همایش مانور نظامی و پاسداری و بسیجی و نیروی انتظامی بر گزار می شود و موازات آن آزمایش موشک های دور برد انجام می گیرد؟ بدتر اینکه ارگان فاشیستی سپاه پاسداران هو بخش های دریائی و هوائی و زمینی دارد . هم اینکه تسلط بر تأسیسات هسته ای انداخته و در ارتش نفوذ کرده و پست رده های بالای ارتش را این ارگان فاشیستی بفرمان لوطی جماران اشغال کرده است؟ مهمتر اینکه با طرح و اجرای کودتای خاموش و خزنده وارد قدرت اجرائی شده ودولت نهم را در چنگ خود دارد و فضای حکوت نظامی اعلام نا شده در جامعه حاکم کرده است و برای رسمیت شناختن این فضا هرروز اطلاعیه ساختگی براندازی نرم اینترنتی هلندی و وبلاگ شخصی صادر می کند وجو ارعاب و وحشت و خفقان و سانسور نهادینه شده در جامعه حاکم کرده است ؟

در خاتمه اینکه ملای سرمقاله نویس با تصویر مارکشی و مار نشان دادن دست به عوامفریبی و پاک کرن صورت مسئله زده است و بدون تذکر اینکه ارتش آلت دست پاسداران ونماینده های لوطی جماران قرار دارد که بی اراده و فرمانبر و مطیع می باشد . اما از عظمت رهبران رژیم تروریسی آخوندی گفته است و افتخار به ارتش ایمان کرده است . آنهم در شرایطی که زمان زیادی از افشای اسامی 44 دانه درشت غارتگران و چوب تاراج زنان بر منابع و ذخایر کشور و مفسدان اقتصادی ودزدان بیت المال نمی گذرد که وابسته و حامی لوطی جماران می باشند که سوی عباس پالیز دار دراردیبهشت ماه سال گذشته دانشگاه همدان فاش و اعلام شدند . ضمن اینکه آنگونه تق رژیم تروریستی آخوندی در آمده است که هنوز دولت دزد نهم مدعی اصول گرائی پاسخ به سئوالات نمایندگان مجلس دکوری و کمدی و انتصابی بازار مکاره ی هشتم نداده است که مبلغ 200 میلیارد دلار در آمد ناشی از فروش نفت را چه کرده است ؟

از سوی دیگر گویا فراموش شده است که گزارشگر ستون جهت اطلاع همین ورق پاره حکومتی معاون اول رئیس رئیس جمهور گماشته پاسداراحمدی نياد را در دو روز متوالی به تمسخر گرفته شد که چرا آمار مقایسه ای دروغ 6 برابر فعالیت دولت نهم نسبت به دولت های پیشین داده است؟ حال بماند که افزایش 3 برابر واردات نسبت به صادرات نه عزت و افتخار نیست، بلکه حراج کردن منابع و خزانه کشور و دولت است که منجر به و رشکستگی کشاندن کار خانجات و اخراج کارگران و نابودی تولید و محصولات کشاورزی و دامپرری کشورشده است. همچنین افزایش روند تورم و گرانی وفقر و بیکاری در جامعه که بیداد می کند . چون برای ملای سرمقاله نویس مردم ایران و مطلبات شان هر گز مهم نیست . بنابراین نیاز نمی بیند تا که کوچکترین اشاره ای به این موضوع کند .

در خاتمه اینکه همانگونه که ملای سرمقاله نویس همچون هم قطاران خود و لوطی جماران و سایر مسئولان وحشت از بیان واقعیت دارد. ملا هماز موضع فرار به جلو ادعای وارونه کرده است . زیرا که بافراموش کردناین واقعیت که رژیم تروریستتی آخوندی در منطقه به انزوای کامل کشیده شده است و از نگرانی واکنش مردم ناراضی به خصوص نسل جوان آنگونه در وحشت به سرمی برد که کنترل امنیت داخلی را پاسداران و بسیجیان بر عهده گرفته اند. اما ملای سرمقاله نویس ادعا کرده که مجاهدین مقیم اشرف نابود شدند . البته سئوال است اگر چنین است چرا پیگیریا ینان در رأس اصلی اهداف لوطی جماران و سایر مسئولان رژیم تروریستی آخوندی واقع شده است ؟ ازطرف دیگر آخر با ارتش همچون دین ابزاری شده بر خورد کردن و ادعای کمدی ارتش ایمان کردن که نه ناشی از قدرت و عظمت نمی باشد ، بلکه نمایش ضعف و زبونی و حقارت و در ماندگی سران رژیم تروریستی از مردم جدا شد و وحشت زده از قیام و خیزش شان می باشد که نیاز به ارگان نظامی سر کوبگر دارند که این ضعف از موضع ترس و ضعف فرافکنانه ی نمایش قدرت نشان داده شده است . که هرروز به شیوه ای نمایش و همایش و رزمایش نظامی قدرت برای زهر چشم گیری از مردم ناراضی و خارج نشدن کنترل اوضاع بغایت انفجاری بر گزار می شود که علائم شدت نگرانی و نه نشان از قدرت است . زیرا که گفته می شود حکومت می بایست در قلب مردم باشد ، نه اینکه بر روی شانه های شان سنگینی کند.

هوشنگ - بهداد
فروردین 29ماه سال 1388