نقد و بررسی " توصيه اي به آقاي معاون اول" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه فروردین26 ماه سال 1388
یقه پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد گرفته شد است که چرا هم آمار دروغ داده، هم ضعف دولت های سابق را برجسته کرده است؟

گفته می شود که رند دزدی شبانه رفته بود خانه ی پیرزنی دزدی . همینکه مشغول جمع آوری اثاثیه خانه بود و سر و صدا می کرد . پیرزن صاحبخانه بیدار شد و شروع به جیغ و داد و فغان کرد که مر تیکه چکار داری می کنی و اثاثیه خانه را برای چه داری جمع آوری می کنی؟ دزد جواب داد ساکت ! سر و صدا نکن، من به خواستگاری تو آماده ام و وسائل را می خواهم با تو به خانه ی جدید ببرم . پیرزن که پس از شنیدن خوشحال شده بود و قند بر توی دلش آب شده بود. ذوق زده و خندان سرش را بر زیر لحاف کرد و خاموش شد . تا اینکه سرش را از زیر لحاف بیرون آورد و متوجه شد یارو دزده دارد با وسائل خانه را ترک می کند و خیال بردن این را با خودش ندارد . ناگهان عصبی شد و بلند فریاد زد مرتیکه دزد و پدر سوخته دزدی می کنی ، برای چه دروغ می گوئی؟

حال داستان پرویز داوودی معاون رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد است که کابینه ی مدعی 70 میلیون امام زمانی وعاشق خدمتگزاری به مردم ایران داشته است که در 4 سال گذشته مبلغ 200 ملیارد دلار در آمد حاصل از فروش نفت را بالا کشیده است . اکنون در شرایطی که تورم و گرانی و فقر و بیکاری از سر و روی دیوار شهر های کشور سایه شوم خودش را گسترانیده است که نفس مردم محروم تهی دستان را گرفته است که جمعیت 80% کشور را تشکیل می دهند که در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند. از سوی دیگر کاهش بهای نفت موجب شده است که کسری بودجه سال 88 بسیار بالا باشد . بد تر اینکه آمار رقم واردات بیش از 56 میلیارد دلار در سال اعلام شده است که خود عامل روند رشد تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ا و فقر و بیکاری شده است و کارخانجات زیادی را از رده و خط تولید خارج و به ورشکستگی کشانیده و موجب سیل اخراج کار گران و پیوستن شان به خیل ارتش بیکاران شده است . در این اوضاع واحوال می بایست خیلی مشنگ و پرت و دریده و پالان سائیده و خالی بند قهار و دروغگوی حرفه ای و عاری از فهم و شعور وداشتن دانش ریاضی مقدماتی بود که بتوان اعلام کرد آمار رشد فعالیت و تولید در دولت خراطی و جراحی شده ی نهم هر ساله 6 برابر دولت ای قبل بوده است.

اما برای اینکه ملای سرمقاله نویس ورق پاره ی روزنامه ی جمهوری نوک این معاون رئیس جمهور مشنگ را چیده باشد و خر فهمش کرده باشد که با هذیان گوئی کردن چیزی برای رژیم تروریستی آخوندی باقی نگذاشته است . زیرا که درست است گفته می شود رب ولی نه به این غلیظی که هر گز قابل مصرف نباشد . بهر حال ملای سر مقاله نویس با روش سر پل خر بگیری یقه پرویز داووی معاون اول رئیس جمهور گماشته پاسدار احمدی نژاد را گرفته است که چرا خالی بندی می کنی و آمار دروغین هر سال 6 برابر زمان دولت قبل رشد فعالیت می دهی و لی برای چه رقبا یا مسئولین دولت های سابق را متهم و محکوم می کنی ؟

در ادامه ملای سرمقاله نویس پس از رجوع کردن به دوران جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق که به اعتراف شیخ مکار بساز و بفروش رفسنجانی 1000 میلیارد دلار خسارات مالی بر جای گذاشت . ازسازندگی های این دوران جنگ نا مقدس و فعالیت و خدمات آب و برق رسانی در روستا های کشور گفته که چگونه از سوی جهاد ساز ندگی انجام گرفت و به رخ معاون اول رئیس جمهور کشانیده و گفته که اینگونه خدمات آنگونه بود که خمینی شیاد در نامه ی خود به آن رجوع و یاد کرد. ولی تو گونه مدعی پیرو خمینی شیاد می باشی که اینهمه خدمات و پیشرفت های گذشته را نا دیده گرفته ای و همه اش از ضعف دولت های پیشین می گوئی؟ آنگاه ملای سرمقا له نویس خطاب به این معاون توصیه کرده است که مشک آنست که خود گوید نه آنکه عطار بوید و گوید و افزوده که تعریف و تمجید وخالی بندی ودروغ گوئی ایرادی ندارد و هر آنچه دل تنگت می خواهد بگو وار فعالت های دولت نهم بگو و آمار دروغین بده، ولی به شرط آنکه تنگ نظری نکنی و سهم رقبای سابق را هم در نظر بگیری و حق شان را منظور داشته باشی وپایمال نگردد تا که از این خان یغما بهره ببرند و از نمد موجود بتوانند برای خود کلاه دست وپا کنند.

در خاتمه اینکه ملای سر مقاله نویس به پرویز داودی معاون اول مشنگ رئیس جمهور گماشته احمدی نژاد هشدار داده است که می بایست هوشیار و مواظب باشد که چه می گوید ؟ برای اینکه تا کنون هر گز دیده نشده است لوطی جماران اینگونه مقایسه ای کرده باشد که از ضعف دولت های پیشین گفته باشد. زیرا که می داند هر گونه برجسته کردن ضعف دولت های پیشین همچنین تف و تاق و ریش است . زیرا که برریش محاسن خودش می نشیند که همکاره ی رژیم تروریستی آخوندی می باشد که رؤسای جمهور و رئیس دولت های گذشته را تأئید کرده است . بالاخره از پرویز داوودی پرسش کرده است تو که خودرا پیرو خمینی شیاد و جانشین وی لوطی جماران می دانی برای چه هر زمان که فرصت گیر می آوری شروع به برجسته کردن ضعف دولت های گذشته می کنی؟ البته ملای سرمقاله نویس منتقد همچون معاون اول رئیس جمهور که توصیف و تشریح وضعیت شرایط کنونی را فراموش کرده است که بگوید چگونه می باشد؟ ملای سرمقاله نویس هم نمی خواهد به جای اینکه دفاع از دوران رفسنجانی بساز و بفروش و غارتگر کند، خودش قبول کند و توضیح دهدکه شرایط حاکم کنونی محصول و دستآورد دولتمردان سابق می باشد و دولت ها یکی از دیگری بیشتر گلاب زده و گند بالا آورده تر و دروغگو و عوامفریب و غارتگر و سرکوبگر تر بوده اند.
هوشنگ � بهداد
چهار شنبه 26 فروردین ماه سال 1388