نقدوبررسی " اصول را چه كسي تعيين مي كند" رونامه ی جمهوری اسلامی شنبه 22 فروردین ماه سال 1388
"اصول گرائی به آن معنی نیست که آنگونه پیشگوئی کند که نتیجه برنده وبازنده ی نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصاباتی رژیم تروریسنتی آخوندی ضررو زیان به بیند"

اصول جمع اصل است که به معنی یایه و اساس و مبنا و یا زیر بنا می باشد . پسوند "گرا" از گرایش می آید که در مجموع اصول گرا به کسی گفته می شود که تابع یک مبانی ریشه ای به عنوان راهکار و دستور العمل و خط مش می باشد . اما در رژیم ترورستی آخوندی وارونه که همه مفاهیم و کلمات یا نازا و ذبح ویا معکوس شده اند و کاربرد ابزاری و مقطعی و چندگانه یافته اند که چاشنی حفظ قبضه ی قدرت و انباشت ثروت و سرکوب و خفقان حاکمان شده است . بطوریکه دین ومذهب و ملت و آزادی و عدالت .... نیز بهمین سرنوشت ابزار و وسیله ی قدرت و ثروت تبدیل شده است . به خصوص اینکه 30سال است که عجیب بازار دینفروشی و عوامفریبی نیرنگ و جنگ افروزی و غارتگر و خرافات رایج شده و رنوق گرفته است .

از طرف دیگر در بستر جنگ و نزاع و سگ دعواهای جناحی و باند های مافیائی رژیم تروریستی و نامشروع ضد مردمی که برای سرکار گذاشتن مردم و منحرف کردن اذهان عمومی با وجود ایکه اصلا ح و تغییر ناذیر ست . اما چندسالی می باشد که بازی مدعیان درووغین اصلاح طلبی یا اصلاح گرا که معروف به شیفتگان قدرت از سوی رقیب می باشند . همچنین رقیب حاکم خودش را اصول گرا نامیده که چون حریف را قبول ندارد شیادانه عاشق خدمتگزار مردم نامیده است . در صورتیکه ثابت کرده است با وجود اینکه با تأخیر 26 سال بر اریکه ی قدرت خزیده است . نه اینکه عاشق خدمتگزاری به مرم ایران نیست و نه ایتکه هیچ فرقی با رقیب مدی اصلاح طلب شیفته قدرت دارد ، بلکه بمراتب غارتگر و سرکوبگر تر و عاشق و شیفته ی وقدرت و ثروت و انحصاری کردنش می باشد و عجیب هم اشتهای سیری ناپذیری به ورونه و دروغگوئی و عوامفریبی و دینفروشی و جنگ افروزی و تهدید و سرکوب و ترور و غارتگری دارد!

که اکنون آری آنگونه تق مدعیان شیاد و شارلاتاان مدعی اصول گرائی همچون رقیب مدعی اصلاح طلبی در آمده و نخ نما شده است که ملای سرمقاله نویس پیرامون ادعای آخوند روح الله حسینیان همکار ومدافع سعید امامی و حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد نقادی کرده است که محور نمایش خیمه شب بازی انتخابات انتصبات � تقلباتی ریاست جمهوری دوره ی دهم است که چنین به اظهار نظر شفاف وی و ماهیت دروغین اصول گرائی و عملکرد و عواقب آن نقل قول و نظر توأم با هشدار کرده است:

"يكي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كه وابسته به بخش دولتي جناح اصولگرا است در پاسخ به سئوال خبرنگاران دو نكته درباره انتخابات گفته است كه دور از شان نمايندگي مجلس و خلاف معيارهاي اصولگرائي است.ايشان ضمن اينكه گفته است آقاي مهندس ميرحسين موسوي را اصولگرا نميدانم تكليف انتخابات رياست جمهوري را نيز مشخص كرده و گفته است آقاي احمدي نژاد در مرحله اول انتخابات با راي قاطع برنده انتخابات خواهد شد. افراد ديگري نيز اين روزها مطالبي مشابه گفته و نوشته اند كه وجه مشترك آنها جبهه گيري عليه كسي است كه به عرصه رقابت انتخاباتي آمده و با صراحت اعلام كرده است براي صيانت از آينده نظام جمهوري اسلامي خود را نامزد رياست جمهوري كرده است . نوع برخوردهاي گفتاري و نوشتاري بگونه ايست كه در مجموع به نظر مي رسد اين جبهه گيري ها به معناي مطرح كردن اين سئوال است كه اصولا چرا كسي به خود اجازه مي دهد در برابر فرد مورد نظر صاحبان اين گفتارها و نوشتارها وارد رقابت انتخاباتي شود به همين دليل اين افراد به خود اجازه مي دهند در مورد رقباي فرد مورد نظر خود هر طور ميخواهد قضاوت كنند و هر برچسبي كه صلاح بدانند به او بچسبانند!.
زيان سواستفاده از رسانه ملي بسيار بيشتر است. اين قبيل روش ها مطرود باشند و همه برمبناي حق و انصاف آنچه ميخواهند بگويند و بنويسند. اين انتظار به ويژه از كساني كه با عنوان � اصولگرا � در جامعه ظاهر مي شوند بيشتر است و اگر خلاف آن عمل شود خلاف اصولگرائي است . زيرا اصولگرائي چارچوب ها و معيارهاي مشخصي دارد كه هر كسي نمي تواند به ميل خود آنها را ناديده بگيرد يا تغيير دهد و يا اين و آن را از اردوگاه اصولگرائي خارج بداند.اين قبيل برخوردها آفت ها و زيان هائي دارد كه بعضي از آنها را در اينجا برمي شمريم و نكاتي هم از بزرگان مي آوريم بدان اميد كه هشداري باشد براي اجتناب از آن زيان ها. 1 ـ اينكه افرادي نتيجه انتخابات را پيش بيني كنند اقدام عجيبي نيست . اما كساني كه به نوعي وابسته به دولت هستند و آشكارا رئيس دولت را كانديداي مورد نظر خود مي دانند و در برابر رقباي وي موضعگيري مي كنند اگر درباره نتيجه انتخابات سخن بگويند و سخنشان حاكي از اطمينان به پيروزي فرد مورد نظرشان باشد از نظر افكار عمومي مفهوم خاصي دارد كه با سلامت انتخابات سازگار نيست . زيرا ابزارهاي برگزاري انتخابات دردست دولت است و اين گونه سخن گفتن بطور طبيعي اين شائبه را پديد مي آورد كه برگزار كنندگان انتخابات نتيجه آنرا از قبل ميدانند! پرهيز از هر سخن و رفتاري كه چنين شائبه اي را پديد آورد يكي از واجبات اجتماعي و سياسي است . مسئولان صدا و سيما نيز مواظب افراد خودسر كه از اين سرمايه ملي عليه رقباي فرد مورد نظر خود سواستفاده مي كنند باشند"

در خاتمه اینکه ضمن اینکه این مقاله درست نقطه مقابل یادداشت روزامروز ورق پاره کیهان اطلااتی � امنیتی � پادگانی سر بازجو حسین شریعتمداری می باشد . زیرا که در یادداشت روز بطور غیر مستقیم یک ریز از دولت نهم و شخص پاسدار گماشته و چاقو کش و عملکردش دفاع شده است ولی پرونده ولی سناریو سازی علیه ی رقیب وحتی دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض شده است و برایشان با قبر ستان کهنه شکافتن با تدید به محاکمه و مجازات پرونده گشوده شده است. اما در این مقاله به بخشی از عملکرد حامیان دولت نهم انتقاد شده است و به گوشه ای ا ز نگاه شیوه ی کار خلاف یکی از مدعیان باادعای مضحک و کمدی اصول گرائی را بازکرده و به نمایش گذاشته شده است که متضاد ادعای ادعای لوطی جماران و شورای نگهبان دست نشانده و آلت دستش است که با وارونه گوئی ادعای سلامت و صحت بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات � انتصابات � تقلبات دوره ی دهم شده اند . زیرا که این ادعا بر زیر سئوال برده و افزوده شده است نتیجه ی اینگونه اقدامات که منتهی به برنده و بازنده ی هر جناح و باندی که شود به زیان رژیم تروریستی و نامشروع آخوندی تمام خواهد شد . زیرا که ذهان عمومی این شیوه را نمی پسندد و قبول نمی کند . جالب تر اینکه اصطلاح گروه خود سر ر ا خاتمی برای آدمکشان حرفه ای وزارت بدنام اطلاعات خاتمی در قتل های زنجیره ای به عنوان نفوذی ها بکار برد. اکنون این اصطلاح برای نفوذی های صدا و سیما یابقول مردم پشم و شیشه بکار برده است که ثابت می شود سبک و شیوه ی تبلیغاتی سمت و سوی این رسانه ی خبر رسانی و تبلیغاتی چگونه اسیر باندهای مافیائی اطلاعاتی � امنیتی � پاسدار خود سر شده که به عنوان خبر نگار یا گوینده ی تلویزیون نفوذ کرده اند. در نهایت بیشتر عریان و مشخص شده است که آخوند روح الله حسیان بر اساس چه مبنائی می باشد که پیشا پیش پیشگوئی پیروزی پاسدار گماشته احمدی نژاد در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی � انتصااباتی � تقلباتی ریاست جمهوری دوره ی دهم را کرد ه است.
هوشنگ � بهداد
شنبه 22 فروردین ماه سال 1388