نقد و بررسی " نقشه راه (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 15 فروردین ماه سال 1388
روضه خوانی و گریز به صحرای کربلا زدن با مانور تبلیغاتی پیرامون پیام نوروزی صرفه جوئی اقتصادی لوطی جماران دادن تا بتوان نقشه راه سال 88 ترسیم و تنظیم شود که چگونه است؟.

گفته می شود بیدار نمودن کسی که خواب است آسان است. و لی کسی که خودش را به خواب زده است بیدار کردنش بسیار مشکل است . به خصوص اگر این خود به خواب عمیق زده لوطی جماران باشد که رهبر رژیم تروریستی آخوندی است که سابقه و تجربه ی 30 ساله عوامفریبی و دین فروشی و عوامفریبی و جنگ افروزی و تهد ید و ترور و زندان و شکنجه و اعدام و سنگسار و منقل و دود و هذیان و وارونه گوئی دارد . بدتر اینکه پادو وجارجی تبلیغاتی مخصوصش هم یک سربازجو پاسدار شکنجه گر بد نام باشد که کار نامه و پیشینه ای بمراتب ننگین تر از لوطی جماران دارد .اما به عنوان نماینده ی ویژه ی لوطی جماران در ورق پاره ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان مشغول پرونده و سناریو سازی و سیاه بازی می باشد .

بنابراین مشخص است که این سربازجوی یادداشت روز نویس شده همچون ملای سرمقاله نویس همتای خود در ورق پاره ی حکومتی جمهوری اسلامی وظیفه و مأموریت دارد تا با آویزان شدن به سخنرانی و هذیان گوئی نو روزی لوطی جماران در صحن امام رضا شد دست به مانور تبلیغاتی بزند و پیرامون مزایای فرهنگ صرفه جوئی اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی روضه خوانی کند و داستان سرائی نماید . تا که شاید راه چاره ای برای کاهش شدید بهای نفت و کسری فاحش بودجه ی سال جاری با اینگونه روضه خوانی و گریز به صحرای کربلا زدن و صورت مسئله پاک کردن و آدرس غلط دادن ها پیدا شود . همینطور با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم محروم و تهی دست و ناراضی که جمعیت 80 % در کشور را تشکیل می دهند به حساب خودش قانع کند تا که به جای پیگیری مطالبات و تقاضای حقوق و مزایا و تقاضای کنترل تورم و گرانی و فقر و بیکاری لجام گسیخته و رو به رشد که در جامعه حاکم است باز هم بیش از گذشته فرهنگ قناعت و صرفه جوئی را پیشه کنند . یعنی اینکه داو طلبانه به استقبال تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا و نا گوار تر از شرایط کنونی با عنوان نقشه راه لوطی جماران بروند.

صد البته که اینگونه روضه خوانی و نسخه صادر کردن ها که دیکته و تجویز شده کودتا گران خاموش و خزنده در پشت پرده به لوطی جماران است که سربازجو حسین شریعتمداری سخنگوی رسمی و لی اعلام نا شده اشان در ورق پاره ی کیهان می باشد. نمی تواند که چانی و پیش مقدمه ی تبلیغات و رقابت نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – تقلبات ریاست جمهوری دوره ی دهم نباشد . مشروط بر اینکه می بایست ثابت شود که زمین گرد است . یعنی باید بر اهرم تبلیغات کلیدی مبارزه با آمریکا علیه ی رقیب دوم خردادی ها تأکید و اصرارشود. تا بتوان با آویزان شدن به پیام نوروزی اصلاح صرفه جوئی اقتصادی لوطی جماران به عنوان نقشه راه ، اینگونه مسیر چشم انداز اتخابات و سال 88 را تعیین و ترسیم کرد:

انتخابات ریاست جمهوری دهم، رخدادی که بنا به دلایل خاص و شرایط حساس کنونی، در داخل و خارج از کشور، چشم دوستان و دشمنان همه به آن دوخته است و ماجرای درگیری بی وقفه ما و آمریکا که کارزاری تمام عیار است و طرفین ماجرا، نه به دلیل اختلاف سلیقه های بین راهی، که به خاطر ماهیت های متضاد خود به هم آویخته اند و هر یک تغییر ماهیت طرف مقابل را خط پایان این درگیری می داند، آمریکا بر تغییر هویت اسلامی و عدالتخواهانه ما اصرار می ورزد و ما تغییر ماهیت استکباری نظام سلطه را دنبال می کنیم و... و اما، نقشه راه برای سال 88 که برخی از خطوط آن، نظیر اصلاح الگوی مصرف، نیاز همه سال هاست، یک نسخه ای شفابخش است و مانند هر نسخه شفابخش دیگر، هنگامی به نتیجه مطلوب می رسد که پیچیده شود و در عرصه عمل بی کم و کاست به اجرا درآید و در این باره گفتنی هایی هست؛"

همچنین سر بازجو پاسدار شریعتمداری در ادامه ی یادداشت روز خود بدون اشاره به شرایط کنونی که اوضاع چگونه است و دلیل آن چیست؟ اما به طور روبنائی به بر خی از مقولات مبارزه با فساد اقتصادی و توزیع عادلانه ی ثروت و ... اشاره کرده که از سوی خمینی شیاد مطرح شد و از سوی جانشین وی لوطی جماران برای منحرف کردن اذهان عمومی تکرار شده است . البته بدون نام بردن از منتقدان که چرا ابراز رضایت از عملکرد 30 سال گذشته کرده اند؛ ولی سنگ اندازی در بستر اجرائی شدن مبارزه با مفسدان اقتصادی می کنند. یعنی ردانه تلاش کرده است تا با تبرئه کردن لوطی جماران و دفاع از حاکمان مقصر شرایط کنونی را منتقدان دولت و حامیان مفسدان اقتصادی و انباشت کنند گان ثروت معرفی کند . بالاخره در پایان بدون آنکه بگوید دستأورد سال نو آوری و شکوفائی سال گذشته بود که اکنون الگو برای پیام نوروزی اصلاح صرفه جوئی سال جدید لوطی جماران شده است .در نهایت این چنین آرزوی پیروزی این پیام صرفه جوئی به عنوان نقشه راه حل کرده است .

"بالاخره، امید آن که نقشه راه امسال نیز مانند سال گذشته که «سال نوآوری و شکوفایی» بود و در پهنای گسترده ای به بار نشست، به بار بنشیند و مخصوصاً؛ حرکتی جدی و فراگیر برای «اصلاح الگوی مصرف» که نیاز حیاتی همه روزها و همه سال هاست آغاز شود."

در خاتمه اینکه طبق عملکرد 30 سال گذشته و تجربیات عوامفریبانه ووارونه ی صدور فرمان و یا منشور 8 ماده ای مبارزه با مفسدان اقتصادی و تبعیض و فقر و بیکاری و رشوه و یا نامیدن سال عدالت به نام امام علی که در دسترس است. به خصوص اینکه سال خشکسائی و کم آبی و خاموشی سال گذشته که مکمل رشد لجام گسیته ی تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها و فقر و بیکاری شد که مترادف و همزاد و همسو با افزایش اعدام ها و اختناق و سرکوب در جامعه بود که همراه با ضرب و شتم و زندان و شکنجه دانشجویان و اهل قلم و مطبوعات و وبلاگ نویسان و فعالین اجتماعی و سیاسی و حقوق بشری و دستگیری و اذیت و آزار جوانان و ز نان معترض و ناراضی و تعطیلی کار خانه ها و اخراج کار گران ... شد تا اینکه خلاصه در اواخر سال تعیین حق اقل دستمزد کارگران رقم 274 هزار و 500 تومان تصویب شد که در برابر نرخ تعیین شده مبلغ 850 هزار تومان مرز خط فقر اقتصادی می باشد . همچنین افزایش تنش در منطقه و انزوای بیشتر رژیم تروریستی آخوندی در منطقه و افزایش فشار بیرونی و تضاد و رقابت های درونی و کاهش بهای نفت و فاحش کسری بودجه ی سال جاری و مفقود شدن یک میلیارد دلار فروش نفت از سوی دولت که جدا از 200 میلیارد دلار فروش نفت است که مشخص نیست کجا رفته است ؟ همه نشان از علائم موفقت و پیروزی روند نوآوری و رشد شکوفائی اقتصادی در سال گذشته است که الگو برای پیام یا نقشه ی راه اصلاح صرفه جوئی سال جدید شده که پیش بینی امید موفقیت همچون سال گذشته برایش شده است . بنابراین نیاز به تذکر و پیشگوئی کردن نیست تا که گفته شود برای کنترل قیام وخیزش مردم ناراضی ، چه فاجعه ای برای مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان در سال جاری در راه می باشد؟
هوشنگ – بهداد
شنبه 15 فروردین ماه سال 8 138