روزنامه ی جمهوری اسلامی دو شنبه 7 اردیبهشت ماه سال 1388
هدف وسيله را توجيه نمي كند
جالب است که پس از 30 سال سر نوشت و عاقبت رژیم عوامفریب و دین فروش و قدرت طلب و جنگ افروز و غارتگر به آنجا رسیده است که اکنون عنوان سرمقاله ی ورق پاره ی حکومتی جمهوری شده است "هدف وسیله را توجیه می کند" که تداعی و بیان کنندهی ضریب جنگ و جدال و گریز و دعوا ی جناحی و باند ی گرگ های هار برای کسب قدرت است که آنچنان افزایش یافته است که بطور عریان دین ابزاری شده مبدل به وسیله برای حفظ قدرت انحصاری و تلاش برای حذف رقیب شده است.

زیرا که سرمقاله نویس ترفند باندهای مافیائی حاکم را رو کرده و به نقد کشانیده وگفته است که چرا اینان کوشش کرده اند برای گسترش آرای تقلباتی نمایش خیمه شب بازی انتخابات انتصابات ریاست جمهوری دوره ی دهم تصمیم به کاهش سن رأی دهنگان بگیرند و آن را از طریق لایحه ی دولتی در مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم دنبال نموده اند ؟

آری دامنه اعتراض و اختلاف و انتقادان پیرامون این حرکت آنگونه عریان و علنی شده است تا جائی که ملای سرمقاله نویس با متهم کردن مدعیان اصول گرائی را متهم کرده که چرا از طرحی پیشنهادی دفاع می کنند که مر بوط به رقیب مدعی اصلاحی طلبی در مجلس ششم است که خودشان مخالف این پیشنهاد بودند و در مجلس فرمایشی هفتم با آن مخالفت کردند ؟ اما اکنون خود خواهان تصویبش لایحه دو فوریتی شده اند. ولی در دنباله ملای سرمقاله نویس تقضای عدم تصویب این لایحه شده و دلایل عدم تصو یب ا پیشنهاد خود را نیز طبقه بندی کرده است .

غافل از آنکه ملای سرمقاله نویس در این طبقه بندی به نکاتی اشاره کرده است که نادیده گرفته شده که رژیم تروریستی آخوندی یک رژیم غیر متعارف است که هیچ شباهتی به هیچیک از کشور های نرمال جهان ندارد که اکنون قرار باشد شرایط سنی رأی دهند گان در این رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و نامشروع و ضد بشری مشابه کشورهای دمکراتیک و قانونی باشد.

همچنین شایان یادآوریست که مشخص نیست که در سیاست شتر گاو پلنگی و متناقض یک بام ودو هوای رژیم تروریستی آخوندی چرا در مورد موضوع ازدواج که بسیار مهمتر از موارد یاد شده ی است اشاره ودر نظر گرفته نشده وهر گز انتقاد به شرایط سنی نشده است که در موردهای انتقادی کاهش سن یادشده رأی دهندگان پیرامون ازدواج رعایت نشده است. زیرا که هنوز فراموش نشده است. که چگونه شرایط سنی ازدواج 9 سال برای دختر و 15 سال برای پسر تعیین شده بود که تناقض آشکار با بندهای ترسیم شده ی انتقادی به لایحه ی پیشنهادی کاهش سن رأی دهندگان دولت به مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم دارد .

در خاتمه اینکه ملای سرمقاله نویس خوب می داند که آخوند بساز و بفروش و غارتگر رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران اعتراف کرده است که کمتر از 40 میلیون رأی برا رژیم تروریستی آخوندی زیان آور ی باشد که معنی و مفهومش یعنی رأی سازی که به آن مرحله رسیده است که جز تقلبات گسترده امکان پذیر نمی باشد که تلاش شده تا یک اقدام شود که رنگ و بوی قانونی به آن داده شود که نیاز به تصویب لایحه ی دولتی کاهش سن رأی دهند گان است که ملای سرمقاله نویس با این لایحه ی پیشنهادی دولتی به مجلس کمدی و دوری و انتصابی هشتم مخالفت نموده و تأکید اکید کرده است نمی بایست به تصویب برسد . البته با توجه به اینکه معمولاً سر مقالات این ورق پاره به دیدگاه و نکته نظرات لوطی جماران نزدیک است . بنا براین به احتمال زیاد با اخطاری که به عدم تصویب این لایحه دولتی در مجلس دکوری و کمدی و انتصابی داده شده است بعید است که پیشنهاد لایحه ی دولتی کاهش سن شرکت کنندگان نمایش خیمه شب بازی در مجلس دکوری و کمدی و انتصابی به تصویب به رسد.
هوشنگ � بهداد
دو شنبه 7 اردیبهشت ماه سال 1388