نقد وبررسی "چنبره فريب (يادداشت روز"( روزنامه ی کیهان دوشنبه 24 فروردین ماه سال 1388

"بالاخره کدام واقعیت دارد؟ قسم حضرت عباس یا دم خرورس بیرون زده شده است؟"

هرزمان که سربازجو حسین شریعتمداری مدیرمسئول ورق پار ه ی کیهان دسته گلی به آب می دهد و یا گند تهدید عریان علنی کردنش با افشاگری های به حساب مستند کردنش تو زرد در می آید و موجب گلابزدگی برایش می شود. به خصوص زمانی که موقع افشاگری کردن و رو نمودن های آس کشف خبر دست اول خوش ذوق زده می شود و احساساتی و کنترل نا پذیر عجله می کند و مواظب نیست که چگونه از زور ذوق و حول شدگی به جای خوردن حلیم بر توی دیگ حلیم می افتد و حلیم ناخورده دهان و صورتش سوخته می شود .

در این حالت است که برای ترمیم و ماستمالی کردن ترجیح داده می شود که سکوت اختیار کند و نقش زاپاسی های جانشین را در یادداشت روز کند تا که موضوعی را تحلیل و تفسیر کند که جدا از مسائل داخلی همچون آمریکا مانور دهند .

برای همین است که شاهدیم پس از اینکه بازتاب خبر آزادی شهرام جزایری از زندان در یادداشت روز آنجا چه خبر است پاسدار یادداشت روزسر بازجو حسین شریعتمداری نا درست از آب در آمد و بهره بهر داری های پسوند و پشوند این خبر و یادداشت روز همه مخدوش شد وبر ضد خودش تبدیل و اعتبارش را از دست داد.

خلاصه اکنون که بد جوری خیطی و کنفی برای این سربازجو حسین شریعتمداری حرفه ای و خبره در اعتراف و مچ گیری و پرونده و سناریو سازی ببار آورده است . پس سیاست گرد وخاک کردن علیه ی تبریک و سخنان اوباما در دستور یادداشت روز های این روز ها قرار گرفته شده است که هدف قدرت نمائی منطقه ای و دفاع کردن از پروژه ی هسته ای و نرخ تعیین کردن و بالا بردن قیمت وسط دعوا است .

در خاتمه اینکه مشخص نیست که چر اپس از اینهمه حاشیه رفتن و گریز به صحرای کربلا زدن ها و مطالب بیش از حد تکراری بیان ورله کردن ها آنگونه مانور تبلیغاتی داده و بازی می شود تا اینکه ثابت شود اوباما همان تهدید های اسلافش را نسبت به رژیم تروریستی آخوندی و پروژه ی هسته ای تکرار می کند ولی به شیوه ای دیگر بیانش می کند. پرسش است که چرا بطور روراست ورک گفته نمی شود اگر چنانچه سیاست اوباما با بوش تغییری نکرده است و شعار تغییری که داده است آن نیست که مورد نظر لوطی جماران وسپاه پاسداران نمی باشد . یعنی اینکه اجازه داده نمی شود که رژیم تروریستی آخوندی بدون هیچگونه مخالفت و کار شکنی وسنگ اندازی کردن دسترسی به سلاح هسته ای یابد؟ همچنین برای چه بطور سیستماتیک اوباما وموضع گیری هسته ای وی مطرح می شود؟ از طرف دیگر چرا آنگونه در پشت پرد ه دلالان و جاسوسان ولابی ها به خصوص در اروپا با مقامات آمریکائی فعال شده اند که پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس مجلس کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم اخیراً به این سیاست پنهانی هسته ای پشت پرده، اعتراض کرده وگفته که این سیاست فایده ای است. بالاخره چنبره ی فریب را کدام مدعی دنبال کرده است که حتی مردم خودش را از دانستن اطلاعات و اهداف هسته ای محروم کرده است ضمن اینکه این پروژه را شیادانه همیشه به نام ملت مطرح می کند . بهر حال کدامیک کدام واقعیت دارد؟ قسم حضرت عباس یا دم خرورس بیرون زده شده است؟
هوشنگ - بهداد
دوشنبه 24 فروردین ماه سال 1388