نقد و بررسی " آمريكا نقض حاكميت ملي عراق" روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه فروردین 19 ماه سال 1388
"نقش بازیگر و هدایتگر اصلی موفق الربیعی مشاور امنیت ملی عراق علیه مجاهدین ساکن اشرف مشخص و برجسته شده و برروی صحنه نمایش ضعف وتهدید آمده است"

فراموش کردن مسائل داخلی کشور به خصوص دور زدن پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران که در شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا بسر می برند. ولی در عوض پرداختن به نقض حاکمیت ملی عراق از سوی آمریکا که از موضع و ارونه گوئی و فرافکنی و طلبکارانه مطرح شده است . نمایشی از ضعف و در ماندگی و استیصال سران رژیم تروریستی آخوندی می باشد که بطور عریان به نمایش گذاشته شده ا ست.

البته اینگونه موضعگیری کردن دلایلی دارد که شامل پاسخگوئی به پیام نوروزی اوبام ریس جمهور آمریکا می باشد . چونکه اوباما به توقف غنی سازی اورانیوم و عدم دخالت گری در امور داخلی سایر کشور هااشاره کرد . ولی لوطی جماران گفت که تغییرات جدیدی در رفتار رئیس جمهور آمریکا نسبت به گذشته دیده نمی شود و مسئولین آمریکائیان را نصیحت کرد تا رفتار شان را تصحیح و تغییر کنند. همچنین به دلیل تأکیدات اوباما بر توقف غنی سازی و مخالفت عریان با تلاش دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی است که پس از پیام ویدئوئی نوروزی دنبال بیان شده است . به ویژه اینکه پس از سخنرانی اخیر اوباما در پارلمان ترکیه، وی سر زده وارد عراق شد که مشخص است این سفر همه تلاش و دستأورد ای سفر های زنجیره ای علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل لوطی جماران و وزیر آدمربا منوچهر متکی و آخوند غارتگر و مکار رفسنجانی و بالاخره پاسدار انگلیسی علی لاریجانی به بغداد را بر باد می دهد . البته بازی کردن با دلقک و کفتر پر قیچی موفق الربیعی مشاور امنیت ملی عراق علیه ی مجاهدین ساکن اشرف که جای خود دارد و در رأس اهداف اصلی سران رژیم تروریستی آخوندی می باشد.همینطور سفر اخیر محمود عباس به بغداد هم نمی تواند هر گز مورد خوشآیند سران رژیم پدر خوانده ی تروریست جهانی و یاغی بین المللی باشد .

بنابراین می بایست که ملای قلم بر دست و مقاله نویس که همچون لوطی جماران و سپاه پاسداران و رفسنجانی مکار بساز و بفروش و سایر مسئولین عراق را جزو حیات خلوط خودشان می دانند. نمی توانند نسبت به سفر محمود عباس و سپس اوباما به عراق بی تفاوت باشند وواکنش نشان ندهند. برای همین موج انفجارات در عراق فزونی یافته و ضمن قربانیان زیاد مردم عراق با نواختن شیپور از در گشادش فریاد آمریکا نقض کننده ی حاکمیت ملی عراق نیز بلند شده است تا با آدرس غلط دادن ، پرونده چنگال خونین در عراق پاک و سفید کردن از موضع خود زنی و فرافکنانه آمریکا در عراق و مجاهدین و بعثی ها مقصر جلوه داده شوند.

ناگفته نماند که موضع حاد و خصمانه علیه ی آمریکا اتخاذ کردن ناشی از رشد رقابت و تضادهای درونی نیز می باشد . به خصوص اینکه مخالفت با تلاش پنهانی دولت نهم می شود که با همه تأکیدات و نقل قول هائی که از لوطی جماران ملای سرمقاله نویس می کند و به مسئولین دولت نهم هشدار و اخطار می دهد که تلاش برای پل و کانال زدن پنهانی مذاکره برای ایجاد رابطه با آمریکا جزو مسئولیت ووظایف و اختیارات شما نمی باشد. مع الوصف چون گوش داده نمی شود . پس با تهیه و تنظیم اینگونه مقالات ضد آمریکائی گوش رئیس دولت مدعی مکتبی اصول گرای تابع لوطی جماران نیز کشیده می شود .

جالب است که پرده ها کنار زده شده است . زیرا که ملای سرمقاله نویس بطور عریان عبا و ردای خودش را در آورده و عمامه بر زمین کوبیده و نعلینگ بر سقف کوبیده است و اندام ترکش خورده و جانبازی و موجی خودش را با خنجر چوبین بر دور کمر بسته اش را به نمایش گذاشته است و آن را از غلاف بیرون کشانیده و بلای سرش به حرکت در آورده و چرخانیده است و با عربده کشی کردن از فرط عصبیت آب دهان بر سقف پرتاب کرده است ولی از بد شانسی اش بر گشته و ریش و محاسن زرد شده اش را خیس کرده است . با این وجود و در این حالت با خود زنی کردن دست به اعتراف زده است . زیرا که توانسته با خشم و کینه و نفرت و البته بدون لکنت زبان فریاد و هوار از دست مجاهدین ساکن اشرف زده است و اذعان کرده است که ناراحتی اش همچون سایر رهبر لوطی جماران و رفسنجانی جانی و پاسدار انگلیسی علی لاریجانی و... ناشی از شکست عوامل رژیم همچون مجس اعلای اسلامی ابو ذلیل حکیم در انتخابات شورای استانی عراق است. البته بیش از این نگرانی ، وحشت از تکرارشکست بزرگتر در انتخابات امسال پارلمان عراق است که عامل و مقصر اصلی این شکست های استراتژیک در عراق را ناشی از حضور مجاهدین در اشرف می داند .

برای همین است اکنون که طرح توطئه ی جنایت آمیز مصداق عینی جنایت علیه ی بشریت موفق الربیعی مشاور امنیت ملی عراق علیه ی مجاهدین ساکن اشرف شکست خورده وسوخته شده است . ناچارا ً ادامه ی طرح از طریق ملای سرمقاله نویس ورق پاره ی حکومتی جمهوری اسلامی متعلق به لوطی جماران تعقیب شده است .
غافل از آنکه اینگونه اعتراف آشکار به دخالت گری علنی در امور داخلی عراق کردن اثباتگر نقض کننده ی اصلی حاکمیت ملی عراق با توهین و تهدید کردن ملی گرایان عراقی در شورای بیداری عراق و پاک کرن صورت مسئله و آدرس غلط دادن می باشد . چونکه وانموده شده که آمریکا مقصر است و مجاهدین ساکن اشرف متهم و تهدید شده است .

در خاتمه اینکه آیا هنوز هم شک و ابهامی وجود دارد که مشخص نشده باشد نقش حضور وویرانگر ومخرب رژیم تروریستی آخوندی در عراق چه میزان است و چرا نمی خواهد در عراق امنیت و ثبات سیاسی باشد ؟ همانگونه که دشمنی هیستریک با روند مذاکره ی صلح خاورمیانه می کند و از طریق حزب الله لبنان وحماس بحران آفرینی و جنگ افروزی می نماید و رهبران کشور های عرب همچون مصر و عربستان و اردن را تهدید می کند که چرا تلاش برای آشتی کشور های عربی می کنند و پیشنهاد طرح مذاکره ی صلح برای خاور میانه می دهند؟ بنابراین اکنون که رئیس جمهور اوباما پاسخ منفی وتهدید و توهین آمیز در برابر تبریک نو روزی خود دریفت کرده است . زیرا که قرار است فردا در اصفهان با حضور پاسدار احمدی نژاد چاقو کش جشن پییروزی هسته ای برپا کند که بازهم نشان از عزم جزم پیگیری به دسترسی هسته ای می باشد .پس نیاز هست که بازهم تکرار و تأکید شود که تا دیر نشده و رژیم تروریستی آخوندی دارای بمب اتمی نشده است . تأخیر جایز نمی باشد، تنها راه حل نهائی رفع تهدید و خطر صلح و امنیت منطقه ای و جهانی تلاش همه جانبه ی بین المللی برای تغییرات دمکراتیک در ایران برای استقرار وتشکیل حکومت غیر دینی می باشد.


هوشنگ - بهداد
چهار شنبه 19 فروردین ماه سال 1388