نقد و بررسی " بر بالاى دار(يادداشت روز("روزنامه ی کیهان دوشنبه 31 فروردین ماه سال 1388
"برای عبور از انزوای منطقه ای و منحرف کردن اذهان عمومی منطقه ناشی از لو رفتن نقش اقدام تروریستی حزب الله لبنان در مصر، اکنون اجلاس نمادین دادستان های اسلامی ضد اسرائیلی در تهران بر گزار شده است "

پس از چهره های شیاد و عوامفریب و حقه باز و شارلاتان و ضد بشر همچون خمینی و رفسنجانی و خامنه ای که جزو بنیانگذار و رهبران و مسئولان اصلی رژیم ضد بشری و تروریستی آخوندی می باشند . برخی چهر ه های بد نام و منفور و معروف جانی و قصاب و جلاد و شکنجه گر و سر بازجوی دیگر وجود دارد که برخی از اینان همچون لاجوردی قصاب زندان اوین و سربازجو حسین شریعتمداری می باشند. البته چهره ی بازجو و شکنجه گر و قاتل خانم زهرا کاظمی و قصاب مطبوعات هم می باشد که به نام سعید مرتضوی می باشد که سابقه توقیف بیش از 80 نشریه و مطبوعات را در یک شب دارد . همچنین این جنایتکار تعریفی که از حقوق بشر در رژیم تروریستی آخوندی ارائه داد برای شناخت ماهیت رژیم نا مشروع و ضد بشری کافیست تا که دانسته شود رژیمی که رکور دار جهانی نقض حقوق بشر است و رهبرانش دارای پرونده ی محکومیت ترور مخالفین در دادگاهی در آلمان هستند چگونه رژیم ضد بشر و نا متعارفی می باشد و چگونه احترام به حقوق بشر می گذارد؟ برای اینکه پس از علنی شدن نوار ویدئوئی سخنرانی و اعلام اسامی 44 دانه درشت غارتگر و مفسدان اقتصادی و دزدان بیت المال از سوی عباس پالیز در دانشگاه همدان که در ار دیبهشت ماه سال گذشته افشا شدند . بلافاصله سعید مرتضوی قاتل خانم زهرا کاظمی و قصاب مطبوعات سر اسیمه وارد صحنه شد وبه جای اینکه پرونده ی متهمان غارتگر افشا و اعلام شده را مورد پیگرد قرار دهد که همگی شان دارای پرونده ی بایگانی شده در قفسه های خاک خورده ی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیهمی باشند. اما با کمال تعجب حکم باز داشت و بازجوئی افشاگر عباس پالیزدار را صادر کرد . در دنباله برای اینکه خبر افشا شده ی غارتگران و مفسدان اقتصای و دزدان بیت المال که همگی شان جزو یاران و حامیان و نمایندگان لوطی جماران می باشند از اذهان عموی پاک شود بفرمان و حضور سعید مرتضوی قاتل در زندان اوین تعداد 29 نگون بخت که دست پروردگان رژیم تروریستی آخوندی بودند در زندان اوین بردار کشیده شدند . اما زمانیکه این اقدام وحشیانه و بربر نشانه مورد انتقاد و اعتراض مجامع و سازمان های جهانی مدافع حقوق بشر واقع شد . قاتل سعید مرتضوی در دفاع از این جنایت خطاب به منتقدان جهانی اعدام 29 قربانی در یک روز در زندان اوین با افتخار اعلام کرد که این اقدام دقیقاً یعنی رعایت حقوق بشر و افزود به هیچ مقام و مرجعی در جهان هم پاسخگو نمی باشیم .

اکنون خیلی مسخره است با کار نامه سیاه و ننگینی 30 سله نقض سیستماتیکی که رژیم تروریستی آخوندی دارد که یک مورد آن سند اقدام جنایت علیه بشریت است که در تابستان خونین سال 67 اتفاق افتاد که در فاصله ی زمانی بسیار کوتاه هزاران زندانی سیاسی در سراسر سیاهچال های ایران بفر مان خمینی شیاد و جلاد قتل عام شدند . همینطور اکنون جائیکه رکسانا صابریایرانی تبار شهروند آمریکائی به اتهام واهی جاسوسی در تهران به 8سال زندان محکوم شده است . البته پرونده آنگونه ساختگی و دروغ است که پاسدار گماشته احمدی نژاد از ترس عواقب آن نامه برای قاتل سعید مرتضوی نوشت که عدالت اسلامی در مورد محاکمه و صدور حکم رکسانا صابری رعایت شود .

اما اکنون در ادامه یک نمایش و سریال خیمه شب بازی در دفاع تاکتیکی و ابزاری دفاع از مردم فلسطین بخش دوم دادگاه محاکمه سران اسرائیل در تهران بر گزار شد ه است که یک مجری طوطی این نمایش کمدی سعید مرتضوی است . در صورتیکه در 30 سال گذشته خیانت و خنجری که از پشت زنی که به جنبش آزادیبخش فلسطین از سوی سران رژیم تروریستی آخوندی زده شده است هر گز اینگونه ضربات مهلک و جنایت ا ز سوی اسرائیل بر پیکر فلسطینیان وارد نشده است.

در خاتمه اینکه اکنون این بازی نمایش خیمه شب بازی تئاتر روحوضی حوزوی دیگ به دیگ روسیاه باد گفتن که با عنوان بر گزاری اجلاس بین المللی داستان های کشورهای اسلامی امروز در تهران افتتاح خواهدشد که مأمورقلم بر دست یادداشت روز نویس مدعی شده است که اکنون شرایط و بستر های لازم صدور پیش نویس کیفر خواست جنایتکاران و متجاوزان رژیم صهیونیستی در دستور کار این اجلاس قرارگرفته است . البته این قلم بر دست یادداشت روز نویس اشاره نکرده که دلیل بر گزاری این اجلاس در این تاریخ چیست؟ چرا همزمانی با اجلاس دوربان- 2 در سوئیس دارد که سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در نکته ی خود روز گذشته به پاسدار گماشته احمدی نژاد اخطار کرد در این اجلاس شرکت نکند و در دام خطرناک ساخته شده از سوی آمریکا و اسرائیل نیفتد. از سوی دیگر چه ارتباطی می تواند با بازداشت و بازجوئی تعداد اعضای حزب الله لبنان با سلاح اعزام شده در مصر داشته باشد که باز داشت شدگان اعتراف های مستدی کرده اند که هر گز خوشآیند رژیم تروریستی آخوندی نمی تواند باشد . زیرا که بر ضریب انزوای رژیم تروریستی آخوندی در منطقه افزوده شده است . همچنین ورق پاره ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری روز گذشته تیتر درشت زده بود که مصر اعضای تروریست دستگیر شده ی حزب الله را تحویل موساد دستگاه جاسوسی اسرائیل بری بازجوئی اشان داده است. بنابراین نمایش کمدی اجلاس بین المللی دادستان های کشورهای اسلامی در تهران و ادعای فراهم آمدن شرایط و بسترهای لازم، صدور پیش نویس کیفرخواست جنایتکاران و متجاوزان رژیم صهیونیستی جزومهمترین دستور کار این اجلاس است نوعی فرار به جلو و تلاش مذبوحانه برای عبور از از انزوای منطقه و انتقام گرفتن از ضربه خوردن حزب الله لبنان و لو رفتن اقدام اعزام اعضای تروریستی اش به مصر است که هدف برای ناامن سازی این کشور و اجرائی کردن جایزه ی میلیون دلاری برای ترور حسنی مبار رئیس جمهور مصر می باشد که در زمان جنگ 22 روزه حماس با حزب الله لبنان در نوار غزه از سوی پاسداران و بسیجیان در تهران صادر شد که مکمل آن ورق پاره ی حکومتی امروزجمهوری اسلامی، تیتر خبری شمار ش معکوس فروپاشی را گزارش کرده است. .
هوشنگ � بهداد دوشنبه 31 فروردین ماه سال 1388