نقد و بررسی " پيامدهاي گريز از قانون" روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 24 فروردین ماه سال 1388
"در آمدن گند چاپ اسکناس های غیر قانونی و بدون پشتوانه و تقسیم میان محرومان برای کسب آرای تقلباتی به نفع پاسدار گماشته احمدی نژاد"

پس از اینکه ستاد کودتاگران خاموش و خزنده با حرکت چراغ خاموش و سیاست چند لایه ی پیچیده بقول خودشان موفق شدند رقیب رفسنجانی و دوم خردادی ها را شکست دهند و پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کنند . چشم طمع به قبضه ی ذخایر ارزی دوران خاتمی و تصاحب 2000 میلیارد دلار اموال ملی و شرکت ها و بنگاه ها و بانک ها ومؤسسات و کارنجانجات دولتی از طریق طرح خصوصی سازی دوخته بودند . بنابراین انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی بودجه بندی از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشورت و حمایت آخوند اطلاعاتی و امنیتی و آدمکش حرفه ای مصطفی پور محمدی بود که آن زمان وزیر کشور بود و طرح و هدف و قرار این بود که طرح بودجه بندی استانی شود .

از سوی دیگر پاسدارگماشته احمدی نژاد اعتراف به عدم باور تئوری اقتصادی نمود و با این دو اقدام دولت همان زمان زیرآب طرح و برنامه ریزی بودجه بندی علمی و طراحی مدون اقتصادی زده شد تا دست دولت آلت دست سپاه پاسداران و بسیج بطور کامل برای کش رفتن ذخایر ارزی و سپرده های ارزی نقدی دوران خاتمیباز شود و بالا کشیدن 200 میلیارد دلار فروش نفت و مفقود شدن یک قلم یک و نیم میلیارد دلار ناشی از فروش نفت و گازامکان پذیر گرذ د . البته بازار مکاره مجلس دکوری و نمایشی و کمدی و انتصابی هشتم اگرچنانچه به عنوان یک نهاد قانونگذاری است . ولی از وظایف خود قصور کرده است . زیرا که تابع لوطی جماران است که ماورای قانون اساسی است و نه اینکه از قانون اطاعت و پیروی کند . چونکه لوطی جماران نامه ی حکومتی تجویز کرد که مجلس باید ر کنار دولت باشد و با آن تعامل کند . بنابراین هر دو بازار مکاره هفتم و هشتم با سیاست سکوت رضایتمندانه و یا سیاست حمایتی خودشان که بطور چشم بسته که اتخاذ کردند واز دولت نهم حمایت و پشتیبانی نمودند اگر بیش از دولت مسئول و مقصر نباشد کمتر هم نیستند.

اما از طرف دیگر وقی که از سوی دولت برای کسب آرای انتخاباتی سیب زمینی مجانی توزیع می شود و یا فرماندار با فرمانده پاسدار تعویض میگردد . یا اینککه پاسدار میلیاردی با تقلب و رأی اعتماد گیری باهمکار یمجلس، وزیر کشور می شود تا که اکنون میان کار مندان وزارت کشور مبلغ 200 هزار تومان تقسیم کند که همین روشت قسیم پول در میان کارمندان دولت نیز انجام می شود . بدتر اینکه زمانیکه در کنار پیشخوان روزنامه های فروشی ها در خیابان ها نزدیک به عید پول جدید ونو عرضه و فروخته می شد . مشخص است که اینگونه باج دادن ها که در کنار سفرهای استانی انتخاباتی پاسدار چاقو کش گماشته احمدی نژاد بطور سیستماتیک دنبال شده است . یعنی اینکه میان روستائیان از کازورن گرفته تا اصفهان و یزد مبلغ 80 هزار تومان پول میان شان تقسیم شده است. پس می بایست که اسکناس بدون پشتوانه به عنوان پشتوانه ی چاشنی تبلیغاتی انتخاباتی رأی خریدن نیز به چاپ برسد تا سپس با افزایش بازهم حجم نقدیندگی در بازار نرخ رشد تورم و گرانی و فقر بیشتر بیش از گذشته نفس مردم را بگیرد و کمرشان را خم نماید. در صورتیکه پیگیری این مسئله چاپ اسکناس غیر قانونی و بدون پشتوانه جزو حقه ی مفقوده و ظایف پیگیری و انجام ناشده نمایندگان مجلس دکوری و کمدی و انتصاابی و ارتجای هشتم بوده است که تا کنون دنبال نشده است.

ناگفته نماند که البته نمی بایست نقش لابی های پر زور و قدرت پاسداران حامی دولت نهم در این نهاد دست نشانده ی مجلس کمدی و دکوری و انتصابی هشتم را نا دیده گرفته شود.
در خاتمه اینکه خیلی وقت است که طشت رسوائی رژیم تروریستی آخوندی از بام بر زمین فتاده است و تقش اینگونه در آمده است که باید گفت: خانه از پای بست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست . به خصوص اینکه قدرت گیری 4 ساله ی مدعی اصول گرائی و بقول خودشان عاشقان خدمت به مردم که نه بر خلاف رقیب شان که شیفتگان قدرت هستند که خود قدرت را در همه سطوح قبضه ی کامل کرده اند .عملکرد شان به ویژه اقدامات چاپ اسکناس قاچاقی بدون قانون و پشتوانه شلیک تیر خلاص بر جمجه ی لوطی جماران و رژیم تاریک اندیش و بربرنش و تغییر و اصلاح ناپذیر آخوندی و ادعای اصول گرائی کمدی می باشد که راه چاره ی نهائی ، هرگز بدون بر کناری لوطی جماران که در رأس نظام حکومت فاشیستی دینی قرار دارد و عدم تفکیک و جدائی دین از حکومت، امکان پذیر نیست واگر چنانچه انجام نگیرد نه اینکه هر روز وضعیت بدتر از گذشته خواهد شد. لذا تقسیم بندی به اصلاح طلب نرم تن و اصول گرای سخت سر و تمامیت خواه بازی پوچ و مسخره و سر کار گذاشن مردم و منحرف کردن اذهان عمومی می باشد که این نمایش مضحک تاریخچه ی 30 ساله دارد . زیرا که سیکل چرخشی قدرت میان این جناح و باند های درگیر قدرت که همه اشان هم آزمون شده و شکست خورده می باشند نتیجه ی محصول مشترک شان همین اوضاع و احوال شرایط کنونی می باشد . سئوال است مگر پاسدار گماشته احمدی نژاد به جای تدارکاتی خاتمی نیامده است؟ مگر خاتمی جای سردار سازندگی و چاپندگی رفسنجانی برای خود و آقازاه ها و اطرافیان نیامده بود ؟ حال چه همین پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور شود. یا نه همچون آخوند حسن روحانی و شیخ مهدی کروبی ی میر حسین موسوی و پاسدار محسن رضائی یا هر پاسدار دیگری که می خواهد باشد نه اینکه تفاوتی ندارد و نه اینکه چیزی به نفع مردم ایران به خصوص محرومان تغییر نمی کند ، بلکه طبق تجربه ی 30 سال گذشته چشم انداز هر چه زمان به جلورفته شرایط رو به وخامت به بدتر شدن سوق داده شده است . به ویژه در شرایط کنونی که سپاه پاسداران وارد مرکز قدرت اجرائی شده وبر منابع اقتصادی و نفتی و گازی و مالی چنگ انداخته است که به هیچوجه تصمیم به بازگشت به سوی پادگان ها را ندارد. به خصوص اینکه تأسیسات هسته ای را در اختیار خود دارد که خیلی سفت و سخت هم اهداف دسترسی به سلاح هسته ی را دنبال می کند و چون لوطی جماران را توی چنگ خود دارد از حمایت و پشیبانی کاملش نیز بر خور دار می باشد.
هوشنگ - بهداد
دوشنبه 24 فروردین ماه سال 1388