باز هم سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری آویزان به مهره اعزامی ونفوذی اش در آمریکا شده است تا که با نقل قول کردن موضع این جاسوس  با سیاست نخ نما شده اهدافش را دنبال وتوجیه کند
مدير يك شبكه ماهواره اي تعطيل شده تصريح كرد ادعاي وطن دوستي محافل ضدانقلاب خارج نشين صرفا از سر ورشكستگي است. داريوش سجادي درباره ناله ها و مويه هاي عناصر فراري براي وطن نوشت: «استماع ضجه- مويه ها و... ناله هاي جانسوز برخي غربت نشينان را هرگز نبايد به حساب «دلتنگي براي وطن» يا «عشق به ميهن» و يا «وطن دوستي» و ايضا «هموطن دوستي» معنا كرد. وي در وبلاگ خود مي نويسد: نوستالژي، فرجام طبيعي و اجتناب ناپذير افراد ورشكسته به تقصيري است كه مايلند تقاص ناتواني و بي عرضگي خود را از طريق «فرار به گذشته و فرو رفتن در خلسه خاطرات خوش در وطني كه پيشتر و در آنجا بالنسبه از امكان و توان ايجاد خاطره خوش و كاميابي جمعي برخوردار بودند» استحصال نمايند. نوستالوژيست ها(!) قبل از «غمباد وطن» بينواياني معذور از بالندگي و باشندگي فاخرانه در غربت اند. برجسته ترين نمونه از نوستالژيست ها، كلني ايرانيان سياست ورز(!) در «لس آنجلس» آمريكايند.
پاداش8ميلياردي به مديران بانك اقتصادنوين
وقتی ارقام نجومی چند هزار میلیار تومان اختلاس هایبانکی کورد شکنی تاریخی شده است .چرا دولت ساده زیست ودالت محور پاداش 8 میلیاردی به مدیران بانک اقتصاد نوین ندهند؟
پنج عضو هيات مديره بانك اقتصاد نوين پاداش 8 ميليارد ريالي دريافت مي‌كنند.به گزارش مهر، در مجمع عمومي بانك اقتصاد نوين كه در هفته‌هاي گذشته برگزار شده، مقرر شده است اين پاداش به اعضاي هيات مديره و مديرعامل اين بانك اعطا شود. بانك اقتصاد نوين در جريان فروش ارزهاي دولتي در بازار آزاد از جمله بانك‌هايي بود كه از سوي بانك مركزي متهم شناخته شده و بانك مركزي 1296 ميليون ريال از حسابهاي اين بانك برداشت كرده بود.همچنين پرداخت اين پاداش هنگفت در حالي است كه بر اساس گزارش حسابرس رسمي بانك، صورتهاي مالي برخي شركتهاي فرعي و وابسته بانك جهت بررسي به حسابرس پرداخت نشده است.حسابرس اين بانك رسماً اعلام كرده است كه در صورت ادامه وضعيت فعلي بانك در خصوص تمديد و تجديد مداوم تسهيلات (براي جلوگيري از معوق نشان داده شدن آنها) ضمن تاثير نامطلوب بر نقدئينگي بانك مي‌تواند باعث افزايش ريسك وصول مطالبات شود. پيش از اين نيز بانك‌هاي پارسيان و پاسارگاد 800 و 980 ميليون تومان پاداش به هيات مديره خود اعطا كرده بودند
اقدام به خودكشي يكي از كاركنان خبرگزاري دولت
وقتی که پاسدار شریعتمداری سر بازجو که نماینده ی ویژه ولی فقیه در دروغ نامه ی کیهان می باشد چند سال پیش در دوران خاتمیب ه نام مؤسسه فرهنگی کیهان 200 هکتار از زمین های ورامین را بالا کشید .مشخص است بدلیل تبعیض و فقر وگرانی ومحرومیت یکی از کارکنان مسن خبر گزاری دولتی ایرنا می بایست مبادرت به خودکشی کند.
يكي از كاركنان خبرگزاري تحت مديريت جوانفكر در محل كار خود اقدام به خودكشي كرد. به گزارش شفاف به نقل از قاصدنيوز، يكي از كاركنان بخش تحريريه خبرگزاري جمهوري اسلامي عصر روز شنبه به دليل مشكلات مالي و عدم حمايت مسئولان اين خبرگزاري اقدام به خودكشي كرد. اين كارمند ايرنا كه به خاطر كهولت سن از بيماري جسمي رنج مي‌برد و از نظر مالي در مضيقه قرار دارد، قصد داشت خود را از طبقه ششم ساختمان خبرگزاري پرت كند كه همكارانش مانع از اين كار شدند. شنيده شده مسئولان ايرنا پس از اطلاع از اين موضوع با فرد مذكور صحبت كرده و قول دادند مشكلات وي را حل كنند.
تجمع اعتراض به بلاتكليفي مقابل بانک مرکزی
سرکیسه کردن وچپاول وغارت گری وعوامفریبی کردن و مردم را سرگردان نمودن وسر کار گذاشتن وعده های سر خرمنی دادن 33 سال است که ادامه دارد وموضوع جدیدی نیست.
جمعي از سپرده‌گذاران و افرادي كه از موسسه مالي و اعتباري ايرانيان مطالباتي دارند در اعتراض به بلاتكليفي ايجاد شده بعد از ادغام اين مجموعه در موسسه مالي و اعتبار قوامين در مقابل بانك مركزي تجمع كردند. بنابه گزارش خبرآنلاين، تجمع كنندگان در اعتراض به عدم پاسخگويي در قبال سپرده‌ها و مطالباتشان از سوي موسسه ايرانيان و قوامين دست به اين تجمع زده بودند كه با قول رسيدگي به وضعيت ايشان از سوي بازرسي بانك مركزي متفرق شدند. روابط عمومي بانك مركزي در مورد رسيدگي به وضعيت مطالبات اين موسسه گفت: "درحال حاضر هنوز فرآيند ادغام دو موسسه هنوز تكميل نشده بنابر اين موسسه قوامين نمي‌تواند پاسخگوي همه مطالبات موسسه اعتماد ايرانيان باشد، البته از سوي ديگر هم به نظر مي‌رسد تجمع كنندگان چون نه از موسسه ايرانيان و نه از موسسه قوامين نتوانسته‌اند پاسخ درستي دريافت كنند، در مقابل بانك مركزي تجمع كرده‌اند و معاونت بازرسي بانك مركزي مسئوليت رسيدگي به اين پرونده را برعهده گرفته است و به زودي وضعيت اين مطالبات و سپرده‌هاي مردم مشخص خواهد شد." 
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس: تركيه بايد در قبال ماموريت ژنرال خود در خاك سوريه پاسخگو باشد
مگر این عضو بازار مکاره نماینده ی ویژه ملت سوریه  یا سخنگوی دول سوریه است که بدون آنکه بگوید پاسدار تروریست فرمانده سپاه قدس قاسم سلیمانی برای چه به سوریه  تردد داشت که پس از انفجار ساختمان امنیت ملی سوریه هیچ خبری از وی نیست .یا اینکه پاسداران سپاه قدس در سوریه وعراق چه می کنند . یا  بگوید چرا 48 پاسدار اعزامی به سوریه ربوده وبازداشت شدند .اما اکنون از موضع سیاست مداخله گری در امور داخلی سوریه ازد ولت ترکیه خواهان پاسخگویی شده است که ژنرال ترک در حلب چه می کرده است؟
منصور حقيقت پور با اشاره به بازداشت ژنرال ارتش تركيه در شهر حلب سوريه، گفت: تركيه حق دخالت در امور داخلي سوريه را ندارد و بايد درباره حضور ژنرال خود در خاك اين كشور، پاسخگو باشد.نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با فارس، با اشاره به بازداشت ژنرال ارتش تركيه در شهر حلب سوريه، با بيان اينكه تركيه حق دخالت در امور سوريه را ندارد، تاكيد كرد: تركيه بايد مراقب رفتار خود باشد و بيش از اين در زمين آمريكا و رژيم صهيونيستي بازي نكند.وي با بيان اينكه استمرار دخالت تركيه و حضور نظاميان اين كشور در خاك سوريه به نفع ترك ها نيست، تصريح كرد: با حضور نظامي تركيه در خاك سوريه، مردم تركيه عليه سياست هاي ضداسلامي حاكمان خود سكوت نخواهند كرد. بعيد است بعد از اينكه روشن شود دولت تركيه تمام تسليحات تروريست ها را تامين مي كند، مردم مسلمان تركيه سكوت كنند.وي در پايان گفت: تركيه بايد در قبال ماموريت ژنرال ارتش خود در خاك سوريه پاسخگو باشد