محسني اژه اي: جريان انحرافي در ايجاد شكاف ميان مردم و دولت ناكام مانده است
آخوند آدمکش حرفه ای و آمر قتل های زنجیره ای محسنی اژه ای  همچنان در حال انتقام گیری از رئیس جمهور و یاران ومعاونان ومشاوران نزدیک وی بدلیل اخراج وی از کابینه ی دولت نهم می باشد . 
دادستان كل كشور گفت: جريان انحرافي با مطرح كردن چهره هاي جديد به دنبال ايجاد انحراف و شكاف بين دولت و مردم بود كه به دليل وحدت مردم ناكام ماند. حجت الاسلام والمسلمين غلامحسين محسني اژه اي در مراسم توديع و معارفه دادستان عمومي و انقلاب مشهد افزود: جريان انحرافي براي ايجاد شكاف بين مردم و دولت به وجود آمده است. وي ادامه داد: آنها خواستند كه با يك بهانه از طريق چهره هاي جديد انحرافي را ايجاد كنند ولي به دليل انسجام و وحدت ميان مردم و اعتقادي كه به ولايت فقيه در ميان مردم وجود دارد ناكام ماندند. اژه اي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اين كه اشغال كشورهاي همجوار توسط غربي ها به منظور محاصره و در تيررس قرار گرفتن ايران صورت گرفت ادامه داد: آنها نيروهاي اطلاعاتي خود را در مرزها تقويت كردند تا بدين گونه بر ايران فشار وارد كنند، دشمنان گمان مي كردند با ايجاد هراس ايران ضعيف مي شود. به گزارش خبرگزاري ها، دادستان كل كشور گفت: با همه اين اوصاف آنچه اتفاق افتاد مكر خداوند بود كه موثر واقع شد و اينك دشمنان كشورمان در منطقه در تيررس نيروهاي ايراني قرار گرفته اند.محسني اژه اي همچنين اختلافات داخلي، ترور مسئولان و فضاسازي را از كارهاي دشمن در اوايل انقلاب براي رسيدن به اهداف شان عنوان كرد و افزود: در همان اوايل همه احزاب دست به دست هم دادند، منافقان در همه استان ها توطئه كردند و يك جنگ تمام عيار عليه ايران به راه انداختند و در كنار همه اين مشكلات حصر اقتصادي را شروع كردند اما همه آناني كه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران توطئه كردند امروز كجا هستند؟ آناني كه از صدام حمايت كردند، منافقان كوردلي كه مسئولان ما را به شهادت رساندند يا سلطنت طلب ها و غيره، الان كجا هستند؟
شیوه ی یک تیر وچند نشان زدن سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که در ستون خبر ویژه دروغ نامه ی کیهان علیه ی رقیب مغلوب پیگیری شده است . ضمناً از موضع طلبکاری گران فروشی کرده است . چونکه مدعی شده در سیاه چال ها آنقدر آزادی وجود دارد که مدام مصطفی تاج زاده از درون زندان مرتب مقاله برروی اینترنت ارسال می کند.
يك عضو حاشيه اي حزب مشاركت خواستار آن شد كه دادستان(؟) وي را بازداشت و بدون محاكمه، زنداني كند.«ح-ز» كه چند سال پيش سعي كرد در ميان خوانندگان جايي براي خود پيدا كند اما ناكام ماند، نامه اي خطاب به «دادستان» - كه معلوم نيست منظور از آن كيست- نوشته و البته به جاي ارسال به مقام مسئولي، آن را در صفحه فيس بوك و فضاي مجازي منتشر كرده مبني بر اينكه «عاجزانه تقاضا دارم بنده را هر گونه كه صلاح مي دانيد و به هر جرمي كه مناسب تشخيص مي دهيد دستگير نموده و بازداشت نماييد و نيازي هم به محاكمه نيست من كتباً اتهامات وارده را مي پذيرم.»وي خواستار آن شده كه پس از بازداشت با مصطفي تاج زاده هم سلول شود.يادآور مي شود ماهانه چند مقاله و اظهارنظر از تاج زاده در سايت هاي وابسته به حزب مشاركت منتشر مي شود لابد حاكي از اين است كه نسبت به او خيلي سخت گيري مي شود!2 سال پيش انتشار ويدئويي از اظهارات تاج زاده در جمع هم حزبي هايش -كساني نظير عبدالله رمضان زاده- شوك وسيعي در ميان اعضاي حزب مشاركت ايجاد كرد. تاج زاده در اين ويدئو كه در فضاي مجازي منتشر شد، اذعان مي كند كه به عنوان كسي كه سالها در وزارت كشور ستاد انتخابات فعاليت كرده، تقلب آن هم در حد 11 ميليون را ناممكن مي داند.ادعاي تقلب سنگ بناي فتنه و آشوب 8 ماهه در سال 88 و به تعبير محمد علي ابطحي (معاون خاتمي در زمان رياست جمهوري) اسم رمز آشوب بود.«ح-ز» طي چند سال اخير تحركاتي را براي سوژه قرار گرفتن از سوي مراكز قضايي و امنيتي انجام داد اما مورد اعتنا قرار نگرفت. در برخي موارد مشابه، چنين اقداماتي در جهت فاكتور كردن بعدي براي محافل بيگانه بوده است.
این خبر ویژه هم مشابه گزارش خبر قبلی می باشد .زیرا که از همان شیوه ی یک تیر دو نشان زدن استفاده شده است .چونکه  هم یک روزنامه متعلق به رقیب متهم شده هم رفسنجانی دراز شده است .
يك روزنامه اجاره اي براي چندمين بار اقدام به انتشار رپرتاژ براي هاشمي رفسنجاني كرد.اين روزنامه نيم تاي بالاي صفحه اول خود را به عكس بزرگ از آقاي هاشمي اختصاص داده و تيتر زد: «آغاز رايزني ها؛ آيت الله هاشمي كانديداي رياست جمهوري مي شود؟»اين روزنامه در عين حال از قول زيباكلام نوشت: قطعاً ايشان به عنوان نامزد در انتخابات حضور نخواهد يافت اما اگر شرايط مطلوب وي باشد كه فرصت براي حضور نامزدي معتدل، ميانه رو و طرفدار اصلاحات و همچنين طرفدار توسعه و پيشرفت كشور فراهم شود، از اين نامزد دفاع و حمايت خواهد كرد.البته زيباكلام توضيح نداد كه با حمايت از كانديداهاي قبلي چه گلي بر سر آنها زده است!عليزاده طباطبايي وكيل خانواده هاشمي نيز هاشمي را مجتهد سياسي خوانده و گفته است: فكر نمي كنم شرايط ايشان براي حضور در عرصه انتخابات مناسب باشد. براي حضور ايشان، فضاي سياسي و گروه هاي سياسي جامعه بايد اعلام آمادگي كنند كه اين در هاله اي از ابهام قرار دارد. نه تنها براي ايشان بلكه براي ساير چهره هاي اصلاح طلب همين موضوع صدق مي كند. ما فقط بحث قانون انتخابات [ شرط سني] را نداريم، بلكه بايد زمينه هاي سياسي و اجتماعي داخل كشور را نيز مدنظر قرار دهيم. تصورم اين است كه انتخابات رياست جمهوري آينده رقابت بين اصولگرايان خواهد بود. اگر مسئولان سياسي ما به اين جمع بندي برسند كه فضا را براي چهره هاي معتدل و منطقي اصولگرايان باز كنند، قطعاً اين افراد از سوي اصلاح طلبان نيز مورد حمايت قرار خواهند گرفت. چون آنچه اصلاح طلبان به آن فكر مي كنند، حفظ نظام و منافع ملي است.روزنامه[ا...] در رپرتاژ خود نوشته است: بدون ترديد اگر آيت الله هاشمي بيايد از او استقبال خواهد شد چون حتي منتقدان سالهاي اخير او به خوبي دريافته اند كليد حل بسياري از مشكلات همان چيزي است كه هاشمي بارها به آن اشاره كرده و نامي جز اعتدال ندارد.
البته سانسور شده است که یک نمونه از این پیشروی های نظامی برپایی جنگ مو در گیری خونین میان حامیان علویر ئیس جمهور خونریز وجنایکار سوریه بشار اسد با مخالف سنی وی در طرابلس لبنان می باشد .
يك روزنامه لبناني از تمرين نظامي بي سابقه حزب الله خبر داد.به گزارش روزنامه الجمهوريه در اين تمرين كه با حضور هزاران نفر و طي سه روز انجام گرفته، در كنار تمرين دفاع از مناطق مرزي در جنوب لبنان، عمليات تسخير منطقه جليله در شمال فلسطين اشغالي در صورت وقوع هر نوع درگيري نيز بازسازي شده است. الجمهوريه با بيان اينكه تمرين مذكور در منطقه بقاع انجام گرفته، خاطرنشان كرد حزب الله پايگاه هاي مستحكمي در جنوب لبنان و مناطقي نظير مارون الرأس، عيتاالشعب و بنت جبيل ساخته است.اين گزارش مي افزايد: سران حزب الله در حال شمارش معكوس براي فرا رسيدن لحظه موعود هستند و مي گويند اين بار شاهد تفاوت هاي اساسي با جنگ 33 روزه خواهيم بود چرا كه حزب الله به سلاح هايي مانند موشك هاي ضد زره و پهپادهاي تجسسي دست يافته كه امكان انفجار آنها به وسيله بي سيم از راه دور را نيز در اختيار دارد.هر چند گزارش روزنامه الجمهوريه به تأييد حزب الله نرسيده اما مفاد آن در زمينه پيشروي نيروهاي حزب الله و آزادسازي شمال فلسطين اشغالي، با واقعيت هاي قدرت جنبش حزب الله منطبق است.
با این حساب نه اینکه برای دار زدن نیاز به واردات جرثقیل از خارج نیست و  دژخیمان قاتلان خودکفا شده اند . هم اینکه قادر ند تعداد بیشتری متهم نگون بخت با جر ثقیل جدید بر دار کشیده شوند .
بزرگترين جرثقيل كشور و خاورميانه در شركت صدراي بوشهر ساخته شد.به گزارش ايرنا از بوشهر، ظرفيت باربري اين جرثقيل يك هزار تن است و براي ساخت و برپايي آن 600ميليارد ريال هزينه شده است.ارتفاع بلندترين نقطه اين جرثقيل از سطح زمين 108متر بوده و طول دهانه آن 153متر و طول خط ريل مسير حركت جرثقيل 440متر است.وزن كلي جرثقيل سه هزار و 700تن شامل سه هزار و 400تن وزن سازه و 300تن وزن ماشين آلات، تجهيزات برق و مكانيك است.اين جرثقيل داراي دو كالسكه بالا و پايين روي تير اصلي است. براي كارهاي تعميراتي مورد نياز روي تير اصلي جرثقيل نيز يك جرثقيل با ظرفيت 6 تن قرار گرفته است.دو پايه جرثقيل در هر طرف روي 24 چرخ و در مجموع 48 چرخ نصب شده است كه نيروي محركه آن توسط الكتروموتورهاي نصب شده روي چرخ ها تامين مي شود.