گزیده خبرهای  4شهریور 91
زلزله خرم آباد را لرزاند.زلزله ای به بزرگی3.4 ریشتر خرم آباد لرستان را لرزاند.
نه وقوع زلزله در خرم آباد ، بلکه  اگر همه  یشهر های در اثر وقوع زلزله با خاک یکسان شوند برای حاکمان رژیم بربرمنش ضد بشری مهم نیست ، برای اینکه عملکرد 33 ساله اشان بد  ومخرب تراز هر زلزله ای بوده است .
موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله ای به بزرگی 3.4 ریشتر خرم آباد در لرستان را لرزاند.
ترکیه در اجلاس تهران شرکت نمی کند
این یک ضربه ی کاری برای تدارک چیان فرصت طلب بر گزار کنندگان اجلاس غیر متعهد ها در تهران می باشد .زیرا ضمن هم موجب بی  اعتبار شدن این اجلاس هم خنثی کننده توطئه ی حمایت از هم پیمان سوریه می باشد.
در حالی که ایران پیش از این اعلام کرده بود از رئیس جمهور ترکیه برای شرکت در اجلاس عدم تعهد در تهران دعوت به عمل آورده است، اخبار حاکی از رد این دعوت از سوی دولت ترکیه است. یکی از مقامات دفتر ریاست جمهوری این کشور، دلایل این امر را برای رسانه های ترکیه ای تشریح کرده است.به گزارش «تابناک»، روزنامه «تودی زمان» ترکیه امروز خبر داده که با وجود دعوت رسمی ایران از رئیس جمهور این کشور برای شرکت در شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها، ترکیه نه در سطح رئیس جمهور و نه در سطح وزیر در این اجلاس شرکت نخواهد کرد.این روزنامه به نقل از یکی از مقامات دفتر ریاست جمهوری ترکیه که نخواسته نامش فاش شود، به بیان دلایل این امر پرداخته است. وی اظهار داشته ترکیه از همان ابتدا نیز قصد شرکت در اجلاس عدم تعهد را نداشته، زیرا عضو اصولاً جزو اعضای جنبش عدم تعهد نیست.با این حال، به بیان وی، حتی اگر ترکیه قصد شرکت در اجلاس را نیز داشت، عوامل چندی مانع از آن می شد:نخست اینکه برای اولین بار در طول تاریخ ترکیه، به مناسبت «روز پیروزی» در تاریخ 30 اوت، تنها یک جشن به میزبان رئیس جمهور در کاخ «چانکایا» برگزار می شود. این در حالی است که در سال های قبل، فرماندهان عالیرتبه نظامی مهمانی های جداگانه ای را در تأسیسات نظامی این کشور ترتیب می دادند.به این ترتیب، از آنجا که اجلاس سران عدم تعهد نیز در تاریخ 29 اوت برگزار می شود، «عبدالله گل» نمی تواند در اجلاس حضور داشته باشد.دلیل دومی که مورد اشاره قرار گرفته، بیماری عبدالله گل است. گل که روز چهارشنبه به منظور شرکت در اجلاس «شورای همکاری دولت های ترک زبان» به قرقیزستان رفته بود، ناچار شد به دلیل بیماری و بروز مشکل شنوایی، زودتر از موعد به ترکیه بازگردد. اگرچه بعدتر اعلام شد که حال گل خوب است، اما پزشکان به وی توصیه کرده اند به سفر نرود.تودی زمان می افزاید به گفته یکی از مقامات وزارت امور خارجه ترکیه، «احمد داووداوغلو»، وزیر خارجه این کشور نیز به دلیل پر بودن برنامه اش در اجلاس تهران حاضر نخواهد شد. این مقام گفته هنوز مشخص نیست که اگر ترکیه بخواهد در این اجلاس حاضر شود، این حضور در چه سطحی خواهد بود.البته در رابطه با خبر عدم حضور ترکیه، خود تودی زمان به این نکته اشاره کرده که روابط ایران و ترکیه طی ماه های اخیر بر سر موضوع سوریه نسبت به گذشته سرد شده است. به این ترتیب، بعید نیست تصمیم عدم حضور نیز به همین دلیل اتخاذ شده باشد
"مقابله جدی یگان ویژه پاسداران با مصادیق بدحجابی در سواحل شمالی"
مشخص است که اینگونه تهدید ها نشان از وحشت  ارگان های سرکوبگر در خدمت کودتا گران  دارد . زیرا که ارگان های سرکوبگر وحشت از تخلیه ی تهران وحضور  بخشی از مردم در سواحل شمال دارند  که چرا از تعطیلات اجباری چند روزه ی دولتی که به  دلیل بر گزاری اجلاس غیرمتعهد ها  در تهران می باشد.به جای اینکه اینان میخکوب پای تلویزیون شوند از فرصت استفاده کرد ه وبه سواحل شمال کشور می روند  تا اعمال ضد حکومتی انجام می دهند و حاصل مبارزه با بی حجابی را بر بادد هند.
 فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران ناجا از حضور یگان ویژه در سواحل شمال کشور خبرداد.به گزارش تابناک به نقل از پانا،سردار حسن کرمی در این‌باره گفت: از آنجایی‌که سال گذشته و امسال ماموریت سالم‌سازی دریای خزر در حوزه استانهای گیلان ، مازندران و گلستان در فصل تابستان به یگان‌های ویژه پاسداران محول شده، این فرماندهی با بهره‌گیری از امکانات و توان موجود نسبت به انجام ماموریت اقدام کرده و در راستای فرهنگسازی میان مسافران تابستانی به استان‌های شمالی کشور، بخصوص شهرهای ساحلی ، یگان ویژه پاسداران با رویکرد اطلاع‌رسانی و انجام تبلیغات نسبت به آگاهسازی هموطنانی که به این شهرها برای گذران اوقات فراغت سفر می‌کنند اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران ناجا با اشاره به ارتقاء امنیت اجتماعی سواحل افزود: مقابله جدی یگان ویژه پاسداران با مصادیق بدحجابی و سایر ناهنجاری های اجتماعی که موجب نا امنی فضای سواحل می شود نیز از جمله اقدامات پیشگیری بوده است که یگان ویژه قاطعانه نسبت به آن اقدام کردهتا موجبات رضایت و آرامش این فضاهای طبیعی را برای هموطنان به ارمغان بیاورد. 
این گزارش هم مکمل خبر قبلی می باشد . چونکه مرتبط به بر گزاری اجلاس غیر متعهد ها در تهران می باشد که زیر چتر پاک سازی شهر تهران دست به سیاست سرکوبگرانه زده می شود تابا تحمیل حکومت نظامی اعلام ناشده وانمود شود که ادعای  ایران امن و آزادتر کشور جهان است واقعیت !
دادستان عمومی و انقلاب گرگان از شناسایی و دستگیری 3 باند که در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر نامناسب و برگزاری اردوهای مختلط می‌کردند خبر داد.عباس پوریانی همچنین گفت: رسیدگی به پرونده این افراد آغاز شده است.
اعلام اعتصاب غذای‌تر برخی از بازداشت شدگان روستای سرند
در رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نا مشروع که صفت ممیزه اش خیانت وجنایت می شود .بنابراین هرکه همچون حاکمان ایران آلوده به فساد و آلودگی وخیانت وجنایت نباشد .نه تحمل نمی شود که مورد تعقیب و پرونده سازی واقع می شود.
جمعی از بازداشت شدگان روستای سرند در ورزقان که به زندان تبریز منتقل شده‌اند با شکستن اعتصاب غذای خشک وارد اعتصاب غذای‌تر شدند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، به دلیل وخامت حال جسمی چند تن از بازداشت شدگان در پی افت فشار خون از ظهر امروز اعلام اعتصاب غذای‌تر کردند.بازداشت شدگان که توسط پلیس امنیت در حین بازداشت و در اداره اطلاعات مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند پس از آزادی ۱۰ تن از ایشان به زندان مرکزی تبریز منتقل شدند.بر اساس این گزارش صورت و چشم اسماعیل سلمانپور به دلیل اصابت ضربات مشت در شب دستگیری کبود شده است و تا کنون هیچ گونه امکانات پزشکی به بازداشتی‌های کمپ سرند ارائه نشده است.بازداشت شدگان اعتصابی اعلام کردند در صورت ممانعت از آزادی ایشان از ساعت ۱۴ فردا مجددا وارد اعتصاب غذای خشک خواهند شد.علی رغم وخامت حال جمعی از بازداشت شدگان مقامات زندان هیچ یک از این افراد را به بهداری منتقل نکرده و هیچ خدمات درمانی‌ای به آن‌ها ارائه نکرده‌اند.طبق گزارشات رسیده بازداشت شدگان متهم هستند که بهداشت عمومی را از طریق توزیع نان کپک زده به خطر انداخته و هم چنین گزارش شده است، تبلیغ علیه نظام از طریق کمک به زلزله زدگان به ایشان نیز تفهیم شده است.گفتنی است، برای بازداشت شدگان قرار وثیقه ۵ میلیون تومانی صادر شده است.