دروغ نامه ی کیهان  8 شهریور -91
ميهمان (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی شکنجه گر اوین ، نقل قول کرده از سایت بالاترین
گفتم : چرا لوداده در این  سایت هست فعال ، همسو  با یحی زاده ،مخالفین  میکنه دنبال
گفت : چون با عوض کردن جل و پالان ،  در بالاترین آزادانه  می دهد جولان
چون صاحبخانه است نه مهمان ،  مخالفان دنبال میکنه بی امان
با اتهام زنی و توهین ،  هم تهدید ،خط بستن حساب هامیده این پلید
گفت: تعدادي از سايت هاي وابسته به گروه هاي اپوزيسيون به كشورهايي كه از آنها پناهندگي گرفته اند اعتراض كرده اند چرا به وعده هاي اوليه خود براي تامين هزينه زندگي آنها عمل نمي كنند.
گفتم: خب! وقتي از دست آمريكا و اسرائيل و اروپا و ديكتاتورهاي عرب كاري عليه ايران ساخته نيست، چرا به چندتا اجق وجق فراري پول توجيبي بدهند؟!
گفت: يكي از همين فراري ها در سايت بالاترين نوشته است؛ وقتي به انگليس آمده بوديم قول تامين هزينه و تحصيل رايگان داده بودند.
گفتم: يارو در خانه يكي ميهمان شده بود. صاحبخانه پرسيد؛ براي شام مرغ هست، ميل داريد؟ و يارو گفت؛ البته و صاحبخانه گفت؛ پس الان بهش ميگم تخم كنه. يارو كه خيلي عصباني شده بود گفت؛ من فكر كردم خود مرغ را مي فرمائيد! و صاحبخانه جواب داد؛ نه خير! منظورم تخمش بود!
گفت : سربازجوی شکنجه گر اوین ، نقل قول کرده از سایت بالاترین
گفتم : چرا لوداده در این  سایت هست فعال ، همسو  با یحی زاده ،مخالفین  میکنه دنبال
گفت : چون با عوض کردن جل و پالان ،  در بالاترین آزادانه  می دهد جولان
چون صاحبخانه است نه مهمان ،  مخالفان دنبال میکنه بی امان
با اتهام زنی و توهین ،  هم تهدید ،خط بستن حساب هامیده این پلید
گفتم : چرا مسئول بالاترین میکنه وانمود؟فضای  دمکراتیکست نیست دستگاه شنود
گفت :  عوامفربیست برای سفید سازی ، آدرس غلط دادنست برای عادی سازی
چون بالاترین برای رژیم داره اهمیت ، پس مخالفین دنبال میشه با جدیت
سربازجو در ظاهر پیگیری  میکنه رقیب ،ولی در اصل  مخالفین را میکنه تعقیب
با مأمورانش دست میزنه به فضا سازی ،تا مخالفین از بالاترین  شوند پاک سازی
 سربازجو  رقیب جازده جزو مخالفین ، سرگردانند ،چگونه  هزینه کنند تأمین؟
مثل همیشه این لمپن بی سر و پا ،ازموضع ضد اسراییل و آمریکا واروپا
برپا کرده گرد وخاک  کرده تبلیغاتی ، تامرز مخدوش  کنه این روانی وقاطی
گفتم : چرا چرند گویی ا ین تروریست؟همچون رهبرش تمام شدنی نیست
گفت : یکی جایی بود مهمان صاحبخانه کرد سئوال ،شام مرغ  هست  آیا میل داری، باهاش میکنی حال؟
مهمان گفت بله، صاحبخانه گفت به مرغ میگم الان ،تخم کنه، مهمان عصبی شد گفت فکر کردم منظورتان
مرغ  هست ، صاحبخانه گفت نه  تخم بود منظورم ،باید منتظر تخم  مرغ بود ، چه کنم که معذورم؟