سیاست متناقض شترگاو پلنگی رژیم فاشیستی مذهبی
وزیر مشاور در امور خارجه قطر:امیر قطر قطعا در اجلاس سران عدم تعهد شرکت می‌کند.خبرگزاری فارس: وزیر مشاور در امور خارجه قطر گفت که امیر قطر قطعا در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد شرکت می‌کند. 7 شهریور -91
 
عجیب است که سیاست شتر گاو پلنگی وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه  رژیم فاشیستی مذهبی با وجود اینکه این ترفند نخ نما شده است  ولی  این سیاست تناقض آمیز همچنان با شدت دنبال می شود !چونکه از همان 13 آبان 58 که سفارت آمریکا در تهران اشغال شد .  سیاست با دست پس  زدن وبا پا پیش کشیدن تا حال دنبال شده است .یعنی در ظاهر امر با شدت در لفاظی وشعار با آمریکا مبارزه می شود .ولی پشت پرده زد وبند ها از طریق دلال ها وکار چاق کن ها ولابی ها با جدیت دنبال  می گردد .اکنون نیز مشابه همین سیاست در مورد عربستان وقطر در پیش گرفته شده است . زیرا که از یک سو این دو کشور از سوی آخوندهایی همچون مکارم شیرازی و یادداشت های روز دروغ نامه ی کیهان و سرمقالات روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی و ائمه جماعات یا جمعه بازارها متهم به پادوهای  تبلیغاتی سیاست  آمریکا و اسراییل شده اند .چونکه نه از هم پیمان سوریه حمایت نمی کنند، بلکه  با همکاری ترکیه  با کمک مالی تروریست های اعزامی اعضای  القاعده به سوریه را مسلح می کنند تا علیه ی بشار اسد رئیس جمهور خونریز و جنایتکار سوریه بجنگند تا سقوط کند. اما موازی این سیاست رئیس جمهور احمدی نژاد با هیأت دولت همراه به عربستان سفر می کند تا در نشست اضطراری کنفرانس اسلامی حضور داشته باشند که هدف تعلیق عضویت سوریه در سازمان های اسلامی بود که از 57 عضو این سازمان با این پیشنهاد تعلیق فقط علی اکبر صالحی وزیر ترور وجاسوسی امور خارجه ایران مخالفت  نمود . جالب تر اینکه اکنون خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس به نقل از خالد بن محمد العتیه وزیر مشاور در امور خارجه قطر گزارش داده است که امیر قطر در اجلاس غیر متعهد ها در تهران شرکت می کند.
به گزارش خبرنگار مستقر فارس در فرودگاه مهرآباد، «خالد بن محمد العتیه» وزیر مشاور در امور خارجه قطر در جمع خبرنگاران در خصوص اجلاس اعضای جنبش عدم تعهد گفت: دولت قطر هم مثل تمام کشورهای دیگر سعی می‌کند طرح‌ها و پیشنهادهای مثمرثمری را در این اجلاس ارائه کند.وی در ادامه افزود: امیدواریم این اجلاس که به میزبانی خوب و عالی ایران برگزار می‌شود نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.خالد بن محمد العتیه در پایان گفت: امیر قطر قطعا در اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد شرکت می‌کند.