ادعای وارونه از برای خنده
در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد.شکایت سرلشگر فیروزآبادی از وزارت خزانه‌داری آمریکا.خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: می‌خواهم از وزارت خزانه‌داری آمریکا شکایت کنم که چرا با خدمت انسان دوستانه و تلاش برای امنیت ملی و استقلال ایران مخالفند و آن را جرم می‌دانند. 6شهریور -91
 
سردار بسیجی حسن فیروز آبادی که رئیس کل ستاد فرماندهی نیروهای مسلحمی باشد و خیلی وقت است که یک رقابت جدی هذیان گویی وپریشان  حالی و جوک گویی مدل اصول گرایی میان وی وسردار بسیجی محمد رضا نقدی وجود دارد .طوریکه ملاحسنی را از صحنه حذف و خانه نشین کرده اند . لذا به مناسبت بر گزاری اجلاس غیر متعهد ها در تهران وی مأموریت یافته است تا دست به یک چشمه  هنرنمایی ناب بسیجی اصول گرایانه بزند تاتوانسته باشد از موضع استکبار سیزی یا ضد آمریکایی از حق ضایع شده ی خود و رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی دفاع کرده باشد .چونکه خطاب به خزانه داری آمریکا گفته است  .من یک پزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه هستم و تمام سال‌های عمرم را در تحقیقات علمی و اقدامات بشردوستانه و صلح‌جهانی سرکرده‌ام . آنچنان  که در 33 سال گذشته در خدمت درمان مجروحان وموجی های سپاه پاسداران و زائده اش بسیج وجنگ 8 ساله خانمان براندازانه موهبت الهی و وزارت دفاع بوده ام. همچنین در جهاد سازندگی در پشت جبهه ی جنگ انجام وظیفه بشر دوستانه وصلح جویانه کرده ام  طوریکه نگ 8 سال طول کشید و سایه شوم موهبت الهی بودنش با ابر  سیاه درآسمان  ایران سایه افکنده و بر شانه های مردم سنگینی می کند .بهمین دلیل این رئیس  ستاد کل نیروهای مسلح مسلح شدم . جالب تر اینکه هم شهری ولی فقیه وپزشک ویژه ی وی می باشم .پس چون نام من جزو  اسامی لیست  تحریمی ها از سوی وزارت خزانه داری آمریکا می باشد . بنا براین پس از اینکه از موضع صلح طلبی ترکیه را تهدید به سرنوشت دیکتاتور های منطقه کردم که چرا همچون حاکمان ایران نه از دیکتاتور خونریز وخون آشام بشار اسد حمایت نمی کند ، بلکه تأکید بر کناری گیری اش می کند . گرچه با شکر زیاد خوری این تهدید را تکذیب کرد . ولی همین تهدید موجب تحریم کردن اجلاس غیر متعهدها از سوی رئیس جمهوری ترکیه شد.پس برای جبران کردن  به خود حق می دهم از موضع فرار به جلو و ضد آمریکایی اجرای یک چشمه هنر رو حوزی –حوزوی – پاسداری علیه ی وزارت خزانه داری آمریکا تأکید کنم که اکنون می‌خواهم از وزارت‌خزانه‌داری آمریکا شکایت کنم که چرا با خدمت انسان دوستانه و تلاش های پیگیرانه ام برای امنیت ملی و استقلال ایران مخالفند و آن را جرم می‌دانند؟ در ادامه افزوده آمریکا باید در برابر افکار عمومی جهان پاسخگوی این اقدام غیر عقلانی ناموجه و غیر مستند خود باشد.چونکه  تحریم امثال بنده و شخصیت‌های بزرگ در ایران که 33 سال است دزدی وچپاول و سرکوبگری وجنگ افروزی وعوامفریبی ودین فروشی ونقض حقوق بشر مرتکب شده اند را به انواع تحریم‌ها دچار شده‌اند نشان از بغض استکبار نسبت به تفکر اسلام ولایت فقاهتی است که با ادعای علی خامنه ای که رهبر ام القرای جهان اسلام وجنبش بیداری منطقه است رشد آن در میان  شاندیس خوران جهان از جمله ملت آمریکا  یا لابی های ساندیس خود دارد.
سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به تحریم شدنش  از سوی خزانه‌داری آمریکا گفت: من یک پزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه هستم و تمام سال‌های عمرم را در تحقیقات علمی و اقدامات بشردوستانه و صلح‌جهانی سرکرده‌ام.وی افزود: شروع کارم در جهاد سازندگی و خدمت به محرومان بود؛ سپس در جمعیت هلال‌احمر به فعالیت‌های پزشکی و امداد مجروحان جنگ مشغول شدم؛ در جهاد سازندگی کشور نیز خدمت به محرومان را ادامه دادم و در مقطع بعدی با دعوت دولت و همکاری در معاونت نخست‌وزیر در امور دفاعی در جهت کاهش آسیب به رزمندگان خدمت کردم.فیروزآبادی ادامه داد: بعد از آن هم کارهای مهندسی و صنعتی که به امنیت رزمندگان کمک می‌کرد و نیز مسئولیت بهداشت و درمان ستاد جبهه‌های جنگ را به عهده داشتم و در امور جنگ شهری مسئول ستاد پناهگاه‌ها و کاهش آسیب به خانواده‌ها بودم و در دوران دفاع مقدس کارهای زیادی در زمینه‌های علمی و آموزشی برای جلوگیری و کاهش درد و رنج‌های مصدومان شیمیایی ناشی از گازهای اهدایی غرب به عراق انجام دادم و پس از آن به ساماندهی نیروهای نظامی ایران پرداختم.وی تصریح کرد: اکنون می‌خواهم از وزارت‌خزانه‌داری آمریکا شکایت کنم که چرا با خدمت انسان دوستانه و تلاش برای امنیت ملی و استقلال ایران مخالفند و آن را جرم می‌دانند.فیروزآبادی با طرح این پرسش که تحریم برای چیست؟ گفت: آمریکا باید در برابر افکار عمومی جهان پاسخگوی این اقدام غیر عقلانی ناموجه و غیر مستند خود باشد.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: به امید خدا و با کمک آزادگان جهان تحریم‌های آمریکا اثربخش نخواهد بود و انشاءالله آمریکا پاسخ مناسبی از این بابت دریافت خواهد کرد.وی در پایان افزود: تحریم امثال بنده و شخصیت‌های بزرگ در ایران که به انواع تحریم‌ها دچار شده‌اند نشان از بغض استکبار نسبت به تفکر اسلام و رشد آن در میان مردم جهان از جمله ملت آمریکا دارد.