حاشیه دربی 75توقف بازی به دلیل سنگ‌پرانی هواداران.خبرگزاری فارس: سنگ پراکنی طرفداران استقلال و پرسپولیس باعث توقف چند دقیقه‌ای دربی 75 شد. 4شهریور 91
مشخص است وقتیکه علی کریمی در کنار چند ورزشکار دیگر اقدام به کمک وامداد رسانی برای زلزله زدگان آذربایجان کردند .چون  این اقدام زیر نظر مستقیم ارگان های سرکوبگر انجام نشد . بنابراین باید بشکلی پاداش این اقدامش را دریافت می کردتا دیگر از اینگونه اقدامات امداد وکمک رسانی نکند . البته واکنش اقدامی زیرا پوشش تماشاگران استقلال  اجرا شده  است . چونکه گزارش شده است زمانی که علی کریمی قصد زدن ضربه کرنر داشت به سمت او سنگ، گوجه فرنگی و بطری پرتاب کردند و به همین علت داور بازی را متوقف کرد و پس از چند دقیقه به جریان افتاد. البته براین اینکه عادی سازی شده باشد .مشابه همین سیاست در مورد یک بازیکن استقلال هم دنبال شده است . زیراکه گفته شده  آرمن طهماسبی بازیکن استقلال هم که پشت دروازه خودش را گرم می‌کرد در امان نماند و دچار شکستگی از ناحیه سر شد. فراموش نشود که  این سیاست دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است چونکه ناشی از وحشت از هم صدایی و اعتراضات مشترک خشمگینانه ی مردم به ویژه  هواداران  و تماشاچیان میادین فوتبال دارند  بنابراین برای اینکه  نیروهاط امنیتی بهانه ی لازم  برای حضور در میادین ورزشی فو تبال داشته باشند تا هم  هواداران باشگاه های فوتبال را کنترل کنند .هم  در حال آماده باش برای سرکوب معترضان باشند . پس توطئه ی بد بینی ودشمنی  دامن زدن به ان  دنبال می شود تا که  هواداران تیم های مهم فوتبال رو در روی  همدیگر قرار گیرند وفضا برای حضور وضرب وشتم وسرکوب فراهم شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، تماشاگران استقلال زمانی که علی کریمی قصد زدن ضربه کرنر داشت به سمت او سنگ، گوجه فرنگی و بطری پرتاب کردند و به همین علت داور بازی را متوقف کرد و پس از چند دقیقه به جریان افتاد. در همین صحنه آرمن طهماسبی بازیکن استقلال هم که پشت دروازه خودش را گرم می‌کرد در امان نماند و دچار شکستگی از ناحیه سر شد.* پیراهن محسن بنگر هنگام زدن ضربه سر در محوطه جریمه استقلال دچار پارگی شد که بلافاصله آن را عوض کرد.* هواداران استقلال به بنگر فحاشی می‌کردند که قلعه نویی به سمت آنها رفت و آرام‌شان کرد.*هواداران پرسپولیس هم در پاسخ به استقلالی‌ها هنگام زدن ضربه کرنر توسط جانواریو به سمت وی سنگ پرتاب کردند که بازی چند دقیقه متوقف شد.*حنیف عمران‌زاده، بازیکن استقلال با دریافت کارت زرد 3 کارته شد و بازی آینده این تیم را از دست داد.*بهروان، سرپرست سازمان لیگ برای آرام کردن جو ورزشگاه جلسه‌ سرپایی با سرپرستان استقلال و پرسپولیس برگزار کرد. * تماشاگران پرسپولیس که روی نیمکت است از سوی هواداران این تیم تشویق شد.دیدار 2 تیم تا دقیقه 80 بدون گل در جریان است.