بازتاب  محسن رضایی : خامنه ای  ورود دانشجویانیا ساندیس خوران بی ترمز ودنده به سفارت انگلیس خبیث هم  درست و هم درست نبود ! 17 مرداد 91
سئول است که اینگونه  آدرس غلط دادن ونعله وارونه زدن  رهبر ناشی از چیست .اگر چنانچه وی موافق تهاجم به سفارت انگلیس در نهران نبود .مگر ااین اقدام از سوی اراذ ل و واوباشان تر مز بریده ودنده عقب  کنده ی زیر کنترل پاسداران کودتاگر زیر نام دانشجو امکان داشتد؟ چرا آن موقع  رهبر دم فرو بست و  سکوت وی علامت رضایت  اختیار نمود  و کلامی در نادرست بودن این تهاجم نگفت؟ مهمتر اینکه چرا در ادامه ی تهاجم بعنوان همبستگی  از سوی اعضای بازار مکاره  آلت دست هشتم  شعار فریاد بر انگلیس و کروبی و موسوی منافق سر داده شد و نه  از این تهاجم واشغال سفارت انگلیس در تهران دفاع وحمایت شد ، بلکه خواهان تعطیل همیشگی لانه ی جاسوسی انگلیس در تهران شدند  و پرونده باغ قلهک و مصادر کردن آن نیز ضمیمه  ی این سناریوی ضد انگلیسی خود کردند .ولی بازهم رهبر سکوت معنی دار نمود . اکنون برای اینکه کاسه و کوزه این سناریوی گند زده شده بر سر دولت شکسته شود  واز پیشنهاد اقتصاد موقتی در دفاع اهداف هسته ای دفاع  کرده باشد روی به الگوی سیاست با دست پس زدن وپا پیش کشیدن رفسنجانی  آورده شده و با تناقض گویی خطاب به دانشجویان ساندیس خور  هم اقدام تهاجم به سفارت بقول وی خبیث انگلزیس در تهران  را درست وهم نادرست  دانشته  است . زیرا  که همانگونه که اشاره شد هدف از چنین موضع گیری  مصلحت گرایانه  کاسه وکوزه سر دولت ورئیس جمهور شکستن است  و پیام به دولت فخیمه انگلیس دادن می باشد.
به گزارش بازتاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر خامنه ای حدود هزار "نخبه و فعال دانشجویی"، عصر دیروز (دوشنبه) در دیدار  با خامنه ای   به گفتگو  با  وی پرداختند. نکاتی از سخنان علی خامنه ای در  دیدار با دانشجویان بسیجی :* منظور از اقتصاد مقاومتی، اقدامات تدافعی و حصارکشی به دور خود نیست بلکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که برای یک ملت، حتی در شرایط فشار و تحریم، زمینه رشد و شکوفایی را فراهم می کند.* دانشگاه محیط دین و اخلاق و پاکیزگی و معنویت است و توقع این است که دانشگاهها به گونه ای باشد که هرکس به آن وارد می شود تقیدات دینی و اخلاقی اش بیشتر شود.* وی با اشاره به ورود چند ماه پیش دانشجویان بسیجی به سفارت انگلیس گفت : در قضیه اخیر اشغال آن سفارت خبیث، احساسات جوانان درست بود. ولی رفتنشان درست نبود.* از سر اعتقاد شما ("دانشجویان")  را افسران جنگ نرم می دانم به همین علت تأکید می کنم که به دقت هدف اصلی دشمن از جنگ نرم یعنی ایجاد تغییر در محاسبات مردم و مسئولان را مد نظر داشته باشید.* سطح معرفت خود را مطالب سایتها،‌وبلاگها و اینجور مسائل قرار ندهید بلکه سعی کنید با اتکای به قرآن، نوشته های استاد مطهری و نوشته های فضلای بزرگ و فضلای جوان حوزه ها، بطور روزافزون سطح معارف خود را ارتقا دهید.