تصاویر حواشی بازی  تراکتور-راه‌آهن؛ مردی با بیل بر سر زمین! همچنین هواداران تراکتور‌سازی در این مسابقه شعارهایی علیه مأموران انتظامی در ورزشگاه سر  دادند . 18 مرداد- 91.
 گذشته از اینکه در رژیم بربرمنش قرون وسطایی که  مدعی قدرت بر تر منطقه است ولی سبک رسیدگی به زمین چمن فوتبال با بیل انجام می شود. از سوی دیگر با وجود اینکه پاسداران را در رأس باشگاه های ورزشی فوتبال گمارده است .تا بازی کنان را کنترل وزیر نظر داشته باشند .همینطور مترادف آن نیروی ا نتظامی هم مأمور حضور در میادین ورزشی مسابقات فوتبال شده است تا مانع از اعتراض واغتشاشات ضد حکومتی در میان تماشاچیان شود .حتی برای کنترل بیشتر  تماشاچیان مسابقات باشگاهی فوتبال برخی از بازی را وسط هفته بر گزار می شود تا مانع از حضور  تماشاچیان  بیشتر شود وتظاهرات ضد حکومتی شکل نگیرد .ولی با این وجود هر زمان که تماشاچیان فرصت بدست می آورند . دست به واکنش اعتراضی می زنند . بطور مثال در بازی میان تراکتور سازی تبریز با راه آهن تهران هنگامی که  بهشاد یاور‌زاده بازیکن سابق استقلال که در بین تماشاگران  این مسابقه نشسته بود . قصد داشته  به سمت پیست دو و میدانی برود با مأموران نیروی انتظامی درگیر می شود . در ادامه بلافاصله از سوی  هواداران تراکتور‌سازی شعارهایی علیه مأموران انتظامی در ورزشگاه سر داده می شود.
 
  
فرارو- هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در نیمه دوم سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن را تشویق کردند.به گزارش فرارو به نقل از فارس از حواشی دیدار دیشب تراکتورسازی و راه آهن، تماشاگران تیم فوتبال تراکتور‌سازی در نیمه دوم و پس از آنکه تیمشان از راه‌اهن پیش‌ بود به شدت علی دایی را تشویق کردند و سرمربی راه‌آهن نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.* بهشاد یاور‌زاده بازیکن سابق استقلال در بین تماشاگران نشسته بود و هنگامی که قصد داشت به سمت پیست دوومیدانی برود با مأموران نیروی انتظامی درگیر شد.* هواداران تراکتور‌سازی شعارهایی علیه مأموران انتظامی در ورزشگاه سر دادند.* در پایان مسابقه بازیکنان تراکتور‌سازی دسته گل‌هایی را به سمت تماشاگران خود پرتاب کردند. مسعود ابراهیم‌زاده مهاجم تراکتور‌سازی نیز پیراهنش را به تماشاگران اهدا کرد.* در عکس های منتشر شده در خبرگزاری مهر مردی با بیل بر سرزمین بازی قبل شروع مسابقه دیده می شود.این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور‌سازی به پایان رسید. عکس های خبرگزاری فارس، مهر و ایسنا از حواشی این دیدار را در زیر می بینید.