اي صد هزار جان مقدس...! بيا شمع ها رو فوت كن! (خبر ويژه)
پاچه وتوبره وآخورخوری سر بازجو پاسدار حسین شر یعتمدار زیرا که هم در ستون گفت و شود وهم در خبر ویژه با دراز کردن آخوند دعایی مدیر مسئول ورق پاره ی اطلاعات هرچه خواسته از زنجیره ای از اتهامات گوناگون  جاسوسی وستون پنجمی ووطن فروشی وهمکاری با ضد انقلاب نثار خاتمی کرده است . معلوم نیست که چرا خاتمی از رو نمی رود وخودش وبرادرش محمد رضا همچنان موس موس می کنند تا به بازی گرفته شوند ونقش تدارکات یا نظافتچی به اینان داده شود.
خاتمي شمع كيك تولد 69سالگي خود را فوت كرد. دعايي مديرمسئول روزنامه اطلاعات اين جشن تولد را براي خاتمي گرفته بود.اين جشن تولد با تعريف و تعارف و تمجيدهاي متقابل خاتمي و دعايي همراه بود. به گزارش سايت وابسته به خاتمي، وي مي گويد «اين گونه مراسم بايد براي بزرگداشت افرادي چون سيدمحمود دعايي با سابقه درخشان و شخصيت ممتاز و دوست داشتني برگزار شود». خاتمي همچنين گفته كه برگزاري اين جلسه در اين موقعيت كه بسياري از بزرگان ما در حصر به سر مي برند و تعداد زيادتري در حبس هستند كمي ناگوار هست.دعايي هم ضمن اهداي سبد گلي به خاتمي در كلماتي مبالغه آميز گفت: سبد 69 گل آتشين تقديم شما جناب آقاي خاتمي كه درونتان آتش است و شعله هاي وجودتان ما را گرفته است. آقاي خاتمي حجت دين داري خيلي از ما ها هستند. در دوراني هستيم كه آئين و دين و همه مقدساتمان در معرض تحريف است و چيزي كه پناه و مرجع ماست صداقت و پاكي و تحمل و بردباري و همه خوبي ها و فضائل ايشان است و بر همه ما حجت هستند.از سوي ديگر حاضران لوحي به خاتمي به همراه قاليچه به وي هديه كردند. متن لوح نيز آميخته به انواع اغراق ها بود از جمله اين غزل ديوان شمس كه مي گويد «پنهان مشو كه روي تو به ما مبارك است- نظاره تو بر همه جان ها مبارك است... اي صد هزار جان مقدس فداي او- كايد به كوي عشق كه آنجا مبارك است». در اين لوح همچنين نوشته شده بود«تولد شما در پاييز برگ ريز، نمادي از بهار در خزان است و اميد در نااميدي و شادي و مهر به هنگام سردي و بي وفايي». بنابر اين گزارش، جشن تولد خاتمي با دف نوازي همراه شد و سپس حاضران قاليچه اي را به وي هديه كردند.ادعاي صدهزار جان مقدس فداي خاتمي در حالي است كه وي براي شركت در انتخابات مجلس مجبور شد به شكل پنهاني در يكي از روستاهاي اطراف وادان رأي بدهد اما لو رفتن همين اتفاق نيز باعث سرزنش شديد وي از سوي اغلب مدعيان حمايت از اصلاح طلبي شد. معترضان مدعي بودند خاتمي سياست تحريم اتخاذ شده از سوي اصلاح طلبان را بي اعتبار كرده است.
 به نظر می رسد که آمار معتادان اعزام شده به عربستان برای شرکت اصل برائت علیه ی مشرکین چون مقامات امنیتی عربستان اجازه ندادند تا دست به اغتشاش زده شود . از طرف دیگر بدلیل کنترل شدید مصرف مواد مخدر موجب افزایش معتادان بدلیل خماری شده است . ولی بهانه  به شیوه ی ای دیگر گزارش شده است .چونکه  گزارش شده تاكنون 26 زائر به بيمارستان هاي عربستان منتقل شده اند که  در حال حاضر سه زائر بيمار در بيمارستان هاي سعودي مدينه بستري هستند و  دليل بستري شدن آنان سرگيجه، التهاب كيسه صفرا و بيماري هاي قلبي ريوي گزارش شده است .
مدير عمليات مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر از فوت 2 زائر و بستري شدن 3 زائر ديگر در بيمارستان هاي سعودي مدينه منوره خبر داد.«دنده بر» با اشاره به اينكه قبل از چهارم مهر همكاران مركز پزشكي حج و زيارت براي ارزيابي و تكميل بيمارستان ها و پايگاه هاي سلامت زائران به مدينه منوره مشرف شده اند خاطرنشان كرد: تاكنون 26 زائر به بيمارستان هاي عربستان منتقل شده اند.وي افزود: در حال حاضر سه زائر بيمار در بيمارستان هاي سعودي مدينه بستري هستند كه دليل بستري شدن آنان سرگيجه، التهاب كيسه صفرا و بيماري هاي قلبي ريوي گزارش شده است.وي با اشاره به فوت يك زائر 53 ساله بر اثر سكته قلبي در مكه افزود: متاسفانه امروز هم يك زائر 85 ساله در اثر ايست قلبي تنفسي در مدينه منوره فوت كرد. اين زائر كه علي ابوطالبيان نام دارد از كاروان 13274 اصفهان مي باشد.دكتر سيد علي رياض نماينده رئيس جمهور در جمعيت هلال احمر هم در گفت وگو با ايسنا تاكيد كرد: تاكنون شيوع بيماري خاصي در بين زائران ايراني گزارش نشده است.وي افزود: با توجه به اينكه براي حج تمتع سال جاري حدود يك هزار زائر بالاي 80 سال سن و هشت هزار زائر بالاي 65 سال سن وجود دارد، رسيدگي به اين حجاج نياز به تدابير خاص درماني و پزشكي دارد.
ترکش چادر سیاه حجاب برتر  در عربستان معجزه مرگ آفرید . زیرا که گزارش شده است چادر و لباس خانم ها در هنگام استفاده از پله برقی لابلای پله ها گیر  می کند و  موجب شکستگی استخوان و دیگر مشکلات جسمی شده اند که توصیه شده خانم ها  مراقب باشند  و عجله نکنند.
رئیس ستاد عملیات حج 91 مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اعلام آخرین وضعیت سلامت زائران ایرانی به خانمها توصیه کرد که در استفاده پله برقی عجله نکنند چرا که تعدادی از زائران دچار شکستگی استخوان شده اند.به گزارش مهر، در حالی که مرکز پزشکی حج و زیارت قبل از آغاز مناسک حج با برگزاری چندین همایش و کارگاههای علمی به نوعی در صدد کاهش مرگ و میر و بیماری در کاروان زائران ایرانی بود ولی برخی از حوادث و بیماریها همچنان جان زائران را تهدید می کندولید دنده بر رئیس ستاد عملیات حج 91 مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: هر چند اقدامات مناسبی برای تامین سلامت زائران انجام شده ولی عدم توجه و رعایت احتیاط زائران به خصوص خانمها در هنگام استفاده از پله برقی موجب شده تا دچار حادثه شوند.وی گفت: چادر و لباس خانمها در هنگام استفاده از پله برقی لابلای پله ها گیر کرده و حتی موجب شکستگی استخوان و دیگر مشکلات جسمی شده اند که توصیه می کنیم مراقب بوده و عجله نکنند.معاون مرکز پزشکی حج به پزشکان و مدیران کاروان توصیه کرد که نحوه صحیح استفاده از توالت فرنگی را به برخی زائرین بیاموزند وبه زائرین به ویژه کهنسال توصیه کرد: در تراکم جمعیت مواظب خود باشند و حتی الامکان از حضور در مکانهای پر تراکم خودداری کنند.همچنین زائرین برای جلوگیری از سر خوردن در حمام و یا راهروهای هتل از دم پایی غیر ابری و عاج دار استفاده کنند. از دستگیره های موجود در حمام جهت راه رفتن و بلند شدن و خارج شدن از وان استفاده نمایند.ولید دنده بر همچنین از احیای یک زائر ایرانی به نام "شیر علی اربابی" که ایست قلبی کرده بود در بیمارستان اجیاد مکه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ بیمار در بیمارستان صعودی بستری هستند که به دلیل مشکلاتی از جمله شکستگی استخوان ران در اثر لیز خوردن، سکته مغزی و یا سکته قلبی هم اکنون در حال درمان هستند.
 وقتی رژیم ضد مردمی باشد وقادر به برآورده کردن مطالبات مردم نباشد وعاجز ار مهار تورم وگرانی  و رشد فقر وبیکاری باشد . بنابراین می بایست روی به استفاده بیشتر از ارگان های اطلاعاتی و امنیتی آورده شود .برای همین اعتراف آشکار به سانسور همه جانبه به ویژه در شبکه ی خبررسانی اینترنتی شده است . چونکه وحشت از انتقال اخبار به برون مرز یا دریافت آن از سوی مردم به خصوص ناراضیان می باشد . صد البته حساسیت روی دانشجویان خیلی بیشتر است.
رئيس پليس فتا بر اشراف كامل نيروهاي پليس بر بسياري از جرايم در حوزه هاي مالي، اطلاعات شخصي، خانوادگي، حوزه هاي امنيتي موسسات دولتي در برخي سايت و شبكه هاي اجتماعي خبر داد.به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس فتا، سردار سيدكمال هاديانفر گفت: پليس بر فضاي مجازي تسلط خوبي دارد اين در شرايطي است كه كاربران و متعاقب آن مجرمان و متخلفان اين فضا به سرعت در حال افزايش است.وي تاكيد كرد: پليس فتا با رويكرد و راهبردهاي مختلف در حوزه هاي شناسايي زمينه هاي وقوع جرم، پيشگيري از جرايم، مقابله و برخورد با جرايم و آموزش همگاني را به مرحله اجرا گذاشته و مقابله با جرايم فضاي مجازي را برعهده گرفته است.اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: بسياري از جرايم در حوزه هاي مالي، اطلاعات شخصي، خانوادگي، حوزه هاي امنيتي موسسات دولتي به وقوع مي پيوندد كه پليس فتا با شيوه هاي مستمر نسبت به سايت ها و شبكه هاي اجتماعي اشراف كامل پيدا كرده و تهديدات و آسيب هاي مرتبط بر فضاي مجازي را در مقاطع مختلف زماني احصاء و به روز مي كند و بر مبناي اين شناخت راهبردهاي مقابله با جرايم، پيشگيري و آگاه سازي كاربران و جامعه را تعيين مي كند.رئيس پليس فتا افزود: اين سياست و راهبردها بر تمام پليس فتا استان هاي كشور حاكم و اقدامات به صورت متمركز اعمال مي شود.هاديانفر گفت: در حال حاضر با وجود كاربران بسيار زياد و عدم وجود محدوده جغرافيايي و همچنين عدم آگاهي و تسلط كامل كاربران به فضاي مجازي عوامل موثري در افزايش ارتكاب جرايم در حوزه فضاي توليد و تبادل اطلاعات بوده و وظيفه پليس را سنگين و دشوار كرده است
بازهم جان کارگران زحمت کش و محروم بدون از امکانات امنیتی جان باختند تا پرونده ننگین رژیم آدمکش ضد بشر مدعی امن ترین کشور جهان سنگین تر شود .
گودبرداري غيراصولي در يك عمليات ساختمان سازي، سبب مرگ دو كارگر جوان شد.محمود مقدم افسر آماده منطقه 3 عمليات، در اين باره گفت: در پي اعلام خبر يك مورد ريزش ساختمان نيمه ساخت در روز پنجشنبه، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران آتش نشانان ايستگاه 29 و گروه نجات 13 را به صورت همزمان راهي محل حادثه در خيابان شريعتي خيابان آذرشهر كرد.وي با تشريح فعاليت آتش نشانان در اين عمليات گفت: دو كارگر جوان به نام هاي مجيد و حميد يزداني 18 و 22 ساله كه در انتهاي قسمت شمالي زمين گودبرداري شده به مساحت 300 متر در حال كار بودند، به دليل حفاظت غيرايمني از ديواره هاي محل گودبرداري شده دچار حادثه شده و ديواره شمالي اين محل در هنگام فعاليت اين دو كارگر دچار ريزش شد و آنها زير خروارها خاك گرفتار شدند.
چگونه است که پاسداران وقتی جسد یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را از باند حکمتیار از افغانستان دریافت کرد کلی گرد وخاک تبلیغاتی بپا شد .ولی اکنون سرنگون شدن یک هواپیمای پهپاد نامیده شده سرنگون وباد شده است پیروزی نامیده می شود؟!
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: پرواز پهپاد حزب الله در سرزمين هاي اشغالي، سيستم دفاعي اسرائيل را شكست.محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، در حاشيه دومين كنفرانس ملي دانشجويي كارآفريني در پاسخ به سوالي درباره پرواز پهپاد حزب الله بر فراز آسمان سرزمين هاي اشغالي اظهار داشت: اين پرواز نشان داد كه سيستم دفاعي رژيم اسرائيل بسيار ضعيف تر از آن چيزي است كه آنها ادعا مي كردند و مردمي كه در سرزمين هاي اشغالي هستند از ادعاهاي پوچ دولتمردانشان بيشتر آگاه شدند.رضايي با طرح اين سوال كه معلوم نيست چند پرواز ديگر در آسمان رژيم صهيونيستي صورت گرفته است ادامه داد: شايد پرواز هاي بيشتري در سرزمين هاي اشغالي صورت گرفته است و رژيم صهيونيستي تنها متوجه همين پرواز شده باشد كه اين يك سوال در فكر مردم سرزمين هاي اشغالي است.به گزارش فارس، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سوال ديگري در خصوص حضورش در انتخابات رياست جمهوري آينده هم گفت: هنوز تصميمي در اين رابطه نگرفته ام.همچنين رضايي گفت در مورد اظهارات اخير هاشمي درباره لزوم بازگشت كشور به مسير سابق، نظري ندارد.