خودكار (گفت و شنود)کیهان 10 آبان


خودكار (گفت و شنود)
گفتم : برای چه سربازجو کرده توهین؟این خبر برای وی ورهبرست شیرین
گفت: سربازجوی منفور پخ ، نقل کرده از یک خود کار سرخ
پدرش مرده بود تغییرداد رو پوش ، مشکی نوشت ، شدسیاه پوش
 برای همین سر بازجو پاسدار ،  سوگوار است و داغدار و عزا دار
 گفت: «ميت رامني» نامزد رياست جمهوري آمريكا بدجوري خيط كاشته.
گفتم: چطور مگه؟
گفت: در خبرها آمده بود همين رامني كه آنهمه به كافي نبودن تحريم ها عليه ايران اعتراض مي كرد، خودش صاحب دهها شركت بزرگ است كه بسياري از آنها، تحريم هاي ايران را دور زده اند.
گفتم: از قديم و نديم گفته اند «سگ زرد برادر شغاله» و به نوشته بيانيه اخير جنبش وال استريت؛ هم اوباما و هم رامني در يك نقطه كه منافع كارتل هاي بزرگ سرمايه داري است، به هم مي رسند و مثل هم هستند. 
گفت: ولي رامني از اين آبروريزي خيلي دمغ شده است.
گفتم: حق داره! مي گويند پدر يك خودكار قرمز مرده بود، تا چند هفته مشكي مي نوشت!
گفت: میت رامنی نامزد ریاست جمهوری ، سربازجو میگه خیط کاشته بد جوری
گفتم : سربازجوی زندان اوین ،  برای چه رفته است سراغ این؟
گفت : رامنی الکی میکنه شکایت ،  میگه از تحریم های اوباما نداره رضایت
چون از شرکت های رامنی شده حکایت ،تحریم ها را  دور زده ، نکرده رعایت
گفتم : برای چه سربازجو کرده توهین؟این خبر برای وی ورهبرست شیرین
گفت: سربازجوی منفور پخ ، نقل کرده از یک خود کار سرخ
پدرش مرده بود تغییرداد رو پوش ، مشکی نوشت ، شدسیاه پوش
برای همین سر بازجو پاسدار ،  سوگوار است و داغدار و عزا دار