احترام ! (گفت و شنود)کیهان 8 آبان


گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 آبان – 91
احترام ! (گفت و شنود)
گفتم: چرا سربازجوی خالی بند؟ از سر و ریش تا نوک پا زده گند
چرا این روانی پاچه گیر؟ هم پارس میکنه، هم هست بهانه گیر
پشت پرده هست چه راز؟ محسن مخملباف کرده دراز
گفت : سربازجوی همزاد ابلیس ، پنهانی خود رسانده به پاریس
کوک کرده دستگاه شنود ،تا ضبط کند ،کی بود کی نبود؟
...
نه اینجا اعتبار داره نه در خونه ، چون جای احترام شده وارونه
گفت: يكي از اصلاح طلبان فراري كه از فرانسه پناهندگي گرفته در وبلاگ شخصي خودش نوشته؛ ديروز در نهارخوري كارخانه اي كه كار مي كنم، چند تا از كارگرها خيلي تحقيرم كردند.
گفتم: چرا؟! واسه چي؟!
گفت: نوشته وقتي فهميدند ايراني و مخالف رژيم ايران هستم يكي از كارگرها باصداي بلند به بقيه گفت؛ مواظب باشيد، اين آقا براي اسرائيلي ها كار مي كنه».
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: نوشته «خيلي احساس حقارت كردم و به مخملباف لعنت فرستادم كه به من گفته بود بيا فرانسه، مردم اينجا براي اپوزيسيون رژيم احترام قائلند».
گفتم: بايد همراه مخملباف به هند مي رفت تا همه در حد پرستش براشون احترام قائل باشند!
گفت : سربازخوی خالی باف ، بینابینی رابطه داره با قالیباف
با ابلیس  وی بریده است ناف ،گیر داده به محسن مخملباف
گفتم: چرا سربازجوی خالی بند؟ از سر و ریش تا نوک پا زده گند
چرا این روانی پاچه گیر؟ هم پارس میکنه ، هم هست بهانه گیر
پشت پرده هست چه راز؟ محسن مخملباف کرده دراز
گفت : سربازجوی همزاد ابلیس ، قاچاقی خود رسانده به پاریس
کوک کرده دستگاه شنود ، تا ضبط کند ،کی بود کی نبود؟
داندچرامخملباف لعنتی بی مروت؟ از یک هم خط کرده بود دعوت
تا آیدپاریس ،گرفته شود تحویل ، حال ازکارگری اش داده تحلیل
چگونه حقیر شده وخوار و ذلیل؟متهم شده به  جاسوس اسراییل
نه اینجا اعتبار داره نه در خونه ، چون جای احترام شده وارونه