گزیده خبرهای 9 آبان 91 . قسمت -2



وقتي سر خبرنگار جاسوس به سنگ مي خورد! (خبر ويژه)
 بالاخره سربازجو پاسدار حسین شر یعتمداری طاقت نیاورده است ومجبور شده دست به خود زنی بزند ومهره سوزی کند . چونکه بیش از حد میخ شده وسمج گری در آورده است.
مسيح علي نژاد ضد انقلاب فراري و جاسوس سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه از دو روز پيش طي 50 تماس سعي كرد تا با يكي از نمايندگان سابق تبريز مصاحبه كند كه اين فعال سياسي از هرگونه مصاحبه با اين ضد انقلاب امتناع كرده و 48 تماس وي را بي پاسخ گذاشت.اين خبرنگارنما و جاسوس فراري كه چند سالي است در پناه ضد انقلاب و سلطنت طلب هاي خارج از كشور حضور دارد صبح يكشنبه در ادامه كارهاي جاسوسي خود براي خدمت به بيگانگان سعي كرد تا با عشرت شايق نماينده سابق تبريز و فعال سياسي تماس گرفته و مصاحبه اي با وي داشته باشد. شايق كه دو دوره سابقه نمايندگي و 30 سال فعاليت سياسي را در كارنامه خود دارد با هوشياري كامل ترفند اين جاسوس خبرنگارنما را شناخت و از مصاحبه با وي امتناع كرد.وي ضمن تاييد اين خبر گفت: از ساعت 11 صبح تلفني با كد خارج از كشور با اينجانب تماس مي گرفت؛ و از آنجا كه اينجانب مي دانستم اين تلفن خارج از كشور است جواب ندادم. وي افزود: بعد از 31 بار تماس به اين تلفن جواب دادم كه متوجه شدم زن ميانسالي به نام مسيح علي نژاد پشت خط است و گفت كه مي خواهد مصاحبه اي انجام دهد. اين نماينده سابق تبريز گفت: با اين كه اينجانب از صداي تماس گيرنده فهميدم كه وي چه كسي است اما از وي خواستم تا خود را معرفي كند كه خود را علي نژاد معرفي كرد و اينجانب در پاسخ به وي گفتم، ما هيچ وقت با ضد انقلابيون و بيگانگان ارتباط نداشته و هرگز هم با جاسوسان مصاحبه نمي كنيم. اين فعال سياسي اضافه كرد: بعد از اين صحبت تلفن را قطع كردم اما علي نژاد مكرراً با اينجانب تماس مي گرفت، اما به تلفن هاي وي جواب ندادم.شايق تصريح كرد: اين جاسوس وقتي متوجه شد به تلفن وي جواب نمي دهم، از طريق تلفن ديگري كه شماره آن نيفتاد با اينجانب تماس گرفت و من فكر كردم كه اين تلفن از داخل كشور است و وقتي جواب دادم ديدم باز علي نژاد است و عاجزانه اصرار دارد تا با من گفت و گو كند و مكرر التماس مي كرد كه تلفن را قطع نكنم.گفتني است علي نژاد در حادثه زلزله اخير در برخي شهرهاي آذربايجان شرقي با تماس با برخي از نمايندگان و چهره هاي سياسي اين استان درصدد تهيه گزارش هاي مغرضانه و تحريك آميز افكار عمومي هموطنان آذري زبان كشورمان بود كه با هوشياري آنان اين توطئه خنثي شد.
نوخه هایش داریوش سجادی وسیامک دهقانپور جزو همکاران رادیو فردا هستند . ولی نسترین ستوده و سینما گر که در زندان می باشند بدلیل جایزه ساخارف متهم به نوکر شده اند .
هيلاري كلينتون، وزيرامور خارجه آمريكا، در بيانيه اي دريافت جايزه پارلمان اروپا را به نسرين ستوده تبريك گفت. كلينتون همچنين در اين بيانيه از فعاليت هاي نسرين ستوده براي پيشبرد حقوق بشر تقدير كرده است. خانم ستوده به جرم اقدام عليه امنيت كشور در دادگاه محاكمه و ضمن ارائه اسنادي كه از مجرميت ايشان حكايت داشت به زندان محكوم شده است و لقب «فعال حقوق بشري» آنهم از سوي دولت آمريكا به وي بدون كمترين توضيحي نشان مي دهد خانم ستوده چه مفهومي از حقوق بشر را دنبال مي كرده كه با تقدير و تمجيد قاتلان مردم بي گناه روبرو شده است.كلينتون در ادامه اين بيانيه با قيد فوريت افزوده است: «ما از حكومت ايران مي خواهيم (نسرين) ستوده را فورا آزاد كند». پيش از اين نيز وزارت امور خارجه آمريكا با قيد فوريت خواهان آزادي عمادالدين باقي يكي از حاميان گروهك هاي تروريستي و جدايي طلب در خوزستان شده بود. باقي از جمله شاكيان روزنامه كيهان در دادگاه سال 1388 بود. همچنين نسرين ستوده نيز يكي از وكلاي شيرين عبادي در دادگاه شكايت از كيهان (1388) بود كه اكنون مورد تشويق و حمايت دولت آمريكا قرار گرفته است. گفتني است چندي پيش مهناز پراكند وكيل ديگر شيرين عبادي در دادگاه شكايت از كيهان، به اروپا گريخت و با حضور در پارلمان اروپا به دفاع از بهائيان پرداخت. با اين حساب فعالان حقوق بشر آمريكايي مزد نوكري شان را به خوبي از ايالات متحده و نظام سرمايه داري غرب دريافت كرده اند.گفتني است شبكه راديو تلويزيون فارسي زبان آمريكا VOA با اعلام اين كه اتحاديه اروپا جايزه 50 هزار يورويي ساخاروف را به نسرين ستوده و جعفر پناهي اهدا كرده است، با صراحت اعتراف كرد كه اهداي جايزه به زندانياني كه به جرم مبارزه ضدامنيتي با جمهوري اسلامي دستگير و زنداني شده اند با اين منظور صورت مي پذيرد كه به آنها و ساير مخالفان رژيم اسلامي ايران نشان داده شود، آمريكا و اروپا از اقدامات آنان حمايت مي كنند و آنها نبايد در راهي كه پيش گرفته اند احساس تنهايي كنند!
این بیمار آلوده به مرض هاری تا کنون برای چه منتقد ودگر اندیش وناراضی و مخالف پارس نکرده وپاچه گیری نکرده است؟
يكي از نويسندگان گويانيوز- ارگان رسمي سازمان سيا- در تحليلي كه بيشتر شبيه داستان هاي تخيلي است به ضرورت و فوايد اتحاد همگي احزاب و گروهك هاي داخلي و خارجي ضدجمهوري اسلامي پرداخته و البته تاكيد مي كند آنها هم به ضرورت اين اتحاد واقف اند و حاضر به شركت در آنند اما به شرطي كه بقيه گوش به فرمانشان باشند!«الهه-ب» در مقاله خود تحت عنوان «دمكراسي يعني همراهي بيشترين نيروها، حتي غيردمكرات ها!» سه گروه را مانع رسيدن به اين اتحاد تاريخي! مي داند؛ «يكي، آنهايي كه به بهاي ادامه جمهوري اسلامي هم كه شده «ايستاده اند تا سلطنت برنگردد» و به كمتر از «جمهوري» به عنوان يك هدف استراتژيك راضي نيستند و هرگز اين توانايي و درك و انعطاف دمكراتيك را نداشتند كه اعلام كنند در يك پادشاهي مبتني بر دمكراسي و حقوق بشر حالا اگر نه (مانند رضا پهلوي) به 80 يا 90 درصد اهداف خود، بلكه دست كم به پنج يا ده درصد اهداف خود رسيده اند.ديگري، آنهايي كه اساسا قائل به عبور از جمهوري اسلامي نيستند و هنوز در توهم يك «دمكراسي ديني» به سر مي برند و روي امكانات و پشتيباني غرب از «اسلام رحماني» و «اسلام گرايان ميانه رو» حساب مي كنند.سوم، آنهايي كه چشم اميد به فعاليت هاي لابي گرانه خود در اروپا و آمريكا و حمله نظامي بيگانگان دوخته اند و اگر به قدرت برسند، تكه بزرگه مخالفان آنها و زمامداران و وابستگان جمهوري اسلامي، گوش شان خواهد بود!همه اينها تنها آن «اتحاد» و «ائتلاف» و «شورا» و «نهاد»ي را قبول دارند كه يا خودشان با خودشان تشكيل مي دهند و يا ديگران بايد با قبول مواضع آنها با ايشان «بيعت» كنند! جالب اينجاست كه رهبران سازمان مجاهدين خلق از نظر جمهوري خواهي به گروه نخست و از نظر مذهبي به گروه دوم شباهت دارند و ملغمه اي از هر دو را ارائه مي دهند.»نويسنده در ادامه ليستي از گروهك هاي ضدانقلاب را رديف و به آنها نصيحت مي كند در اين سربالايي تاريخي كمتر همديگر را گاز بگيرند!«مسئوليت حكم مي كند همه اين احزاب و گروه ها، از حزب توده ايران و انشعابي هاي آن، انواع فداييان، جبهه ملي ايران، حزب ملت، پان ايرانيست ها، از حزب مشروطه ايران، احزاب و گروه هاي قومي مانند حزب دمكرات كردستان ايران و كومله تا سازمان مجاهدين خلق ايران، راه كارگر، حزب كمونيست كارگري ايران، نهضت آزادي، جبهه مشاركت، سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و غيره نمايندگاني براي شركت در آن نهاد ملي بفرستند»!البته ظاهرا اين حقوق بگير سيا فراموش كرده كه همه اين گروهك ها در فتنه سال 88 تمام اختلافات ظاهري و باطني شان را كنار گذاشته و براي براندازي جمهوري اسلامي با تمام توان به ميدان آمدند و البته دست از پا درازتر هم برگشتند.
این ذیگر بیش از حد مسخره و سیاست نخ نما شده ای می باشد که کسی که خودش یک پا تنظیم کننده ی  کیفر خواست توقیف مطبوعات ورسانه های خبری وباز داشت منتقدان می باشد . ولی بعنوان متهم در دادگاه نمایشی سفارشی حضور یابد و لابد باید توقع داشت که محکوم  هم گردد !
وكيل مدافع مهدي هاشمي از طرح شكايت عليه مديران مسئول برخي روزنامه ها و سايت هاي خبري در دادسراي فرهنگ و رسانه و احضار برخي از آنان به دادسرا خبر داد . عليزاده در گفت وگو با ايسنا در اين باره گفت: حدود دو هفته پيش از نشريات كيهان، وطن امروز، جوان، مشرق، رجانيوز، 9 دي و نداي انقلاب به اتهام افترا و نشر اكاذيب شكايت كرديم و دادسراي فرهنگ و رسانه به طور جدي در حال پيگيري اين شكايات است . وي با بيان اينكه رسيدگي به اين شكايات در شعب دوم، نهم و دوازدهم دادسراي فرهنگ و رسانه انجام مي شود، افزود: تا كنون شعب نهم و دوازدهم مديران مسئول كيهان، وطن امروز، جوان، ايران و رجانيوز را احضار كرده اند . وكيل مدافع مهدي هاشمي در مورد آخرين وضعيت موكلش نيز گفت: مدتي است كه از موكلم خبري نداريم به درخواست ما براي تبديل قرار بازداشت او به قرار وثيقه هم ترتيب اثر داده نشده و در حال حاضر ما نگران سلامتي او هستيم 
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس: عده اي در داخل با خواسته دشمنان عليه راهيان نور همراهي مي كنند
دفاع کردن از بسیج به ویژه بسیج دانش آموزی آدمکش و تبرئه کردن قاتلان 29 دانش آموزان دختر وپسر که به زور با کاروان زور به میادین مناطق جنگ خانمان سوز اعزام شدند . سپس در سانخه چان باختند . اکنون منتقدان مته به همسویی با دشمن شده اند تا کسی جرأت انتقاد به بسیج قاتل نکند.
رئيس كميسيون اجتماعي مجلس تاكيد كرد: تعطيل كردن اردوهاي راهيان نور خواسته دشمن است و متاسفانه عده اي در داخل آگاهانه يا ناآگاهانه با اين سخن همراهي مي كنند در حالي كه اين موضوع بسيار غير منطقي است.به گزارش مهر عبدالرضا عزيزي رئيس كميسيون اجتماعي مجلس در خصوص مانور اخير رسانه هاي بيگانه در خصوص كشته شدن تعدادي از دانش آموزان در اردوهاي راهيان نور و تاكيد بر اين نكته نبايد دانش آموزان ايراني سفرهاي راهيان نور بروند گفت: اين حرفها بسيار بي معني است . فرزندان ما بايد به سفرهاي راهيان نور بروند تا عظمت و فداكاري هاي دوران دفاع مقدس را مشاهده كنند.وي افزود: فرزندان ما بايد ببينند كه در زمان جنگ چه افتخاراتي توسط رزمندگان براي كشور ايجاد شد و آنها با چه ايثارگري هايي وطن خود و اسلام را حفظ كردند.رئيس كميسيون اجتماعي مجلس با تاكيد بر اينكه بايد دقت كنيم تا از اين گونه اتفاق ها در آينده روي ندهد گفت: ما به هيچ وجه نمي توانيم راهيان نور را تعطيل كنيم و اين حرفها بسيار غلط است. اين گونه تعبيرهاي دشمنان و برخي عوامل داخلي آنان مانند اين مي ماند كه اگر يك هواپيما سقوط كرد بگوييم ديگر هيچ كس با هواپيما مسافرت نكند يا اگر اتومبيلي تصادف كرد بگوييم ديگر هيچ كس پشت فرمان ماشين ننشيند.عزيزي گفت: بايد دقت كنيم تا تصادفها در جاده هاي كشور كمتر شود و امنيت سفرها براي اردوهاي راهيان نور بالاتر برود.نماينده مردم شيروان ادامه داد: تعطيل كردن اردوهاي راهيان نور غير منطقي و خواسته دشمنان است.وي با بيان اينكه حادثه كشته شدن 26 دانش آموز دختر بروجني هشدار مهمي بود گفت: آموزش و پرورش ، بسيج مستضعفين و ديگر سازمانهاي دخيل بايد دقت زيادي به خرج دهند تا امنيت سفرهاي راهيان نور بالاتر برود.عزيزي گفت: ما اگر قصوري در زمينه كشته شدن 26 دانش آموز بروجني وجود داشته را قبول مي كنيم اما اين دليل نمي شود كه بخواهيم اردوهاي معنوي راهيان نور را تعطيل كنيم