۳۰ هزار گنجینه دفاع مقدس در مدارس کشور.


۳۰ هزار گنجینه دفاع مقدس در مدارس کشور.خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور از تهیه ۳۰ هزار گنجینه دفاع مقدس در مدارس کشور خبر داد. 8 آبان 91
فقط به قیافه ها نگاه کنید اینان چند ساله هستند؟ آیا این اقدام جنایت جنگی علیه ی بشریت نمی باشد ؟ بگذریم ادعای 30 میلیون بسیجی کردن  مدتی پیش سردار مشنگ هذیان گوی محمد رضا نقدی اکنون بدجوری  خراطی شده است و 3 صفر آن حذف شده است .یا هزار برابر کوچک شده است . یعنی زیرآب  خالی بندی  ضریب هزار برابری زده شده است . البته آن سوی سکه این صفر های خراطی شده آماری معادل صفرهای بی ارزش واعتبار شده ی جلوی واحد پول کشور است که قرار بود با یک صفر اضافی تر جراحی وحذف گردد . همچنین از سوی دیگر نمایانگر پوچ بودن اعداد وارقام وآمار وبیلان های دیگر است که چقدر غیر واقعی می باشند؟ به خصوص آمار هایی که  از حضور شرکت کنندگان در نمایشات خیمه شب بازی های گوناگون ارائه می شود که یک مورد ادعای شرکت بیش از 86% واجدین شرایط رأی دهندگان در کودتای 22 خرداد 88 می باشد. بهر حال عجیب اینکه به جای همدردی کردن با خانواده های سوگوار تعداد 29 دانش آموزان دختر وپسر کشته شدگان اخیر  در سانحه که از کاروان زور مناطق عملیات جنگی جنوب کشور باز می گشتند . ولی اکنون برای نمک پاشیدن بر روی ز خم خانواده های داغدار از موضع جنگ افروزانه ادعای  آمادگی بسیج 30 هزار دانش آموزان با برچسب بسیج دانش آموزی داده شده است .
 سرهنگ حسین ممتحن، سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص طرح ایجاد یادمان شهدای دانش‌آموز در مدارس کشور اظهار داشت: این طرح در قالب یادمان‌های ثابت و متحرک در حال  اجرایی شدن است.وی ادامه داد: در برخی مدارس یادمان شهدا‌ ساخته و نصب می‌شود و در بعضی مدارس نیز یادمان‌های متحرک در قالب گنجینه‌های دفاع مقدس شامل زندگینامه، وصیتنامه و آثار شهدا پیش‌بینی شده است.سرهنگ ممتحن اضافه کرد: تعداد گنجینه‌های دفاع مقدس به اندازه تمام مدارس نیست و فعلاً  ۳۰ هزار گنجینه تهیه شده است.وی از برگزاری یادواره مرکزی شهید دانش‌آموز بهنام محمدی نیز خبر داد و گفت: این یادواره فردا در اهواز برگزار می‌شود و سردیس این شهید بزرگوار نیز در زیارتگاه شلمچه نصب خواهد شد.