گزیده خبرهای 10 آبان – 91 – قسمت -4



گزیده خبرهای 10 آبان – 91 – قسمت -4
کدخدا ی ده که مرغابی بود بر سر آن ده چه رسوایی بود . وقتی پس از صافی هایز نجیره ای وزارت بد نام اطلاعات و پ سازمان اطلاعات وامنیت پاسداران ووزارت کشور و شورای نگهبان آلت دست تا نامزدان ولایت مدار یا ذوب شدگان در ولایت وارد بازار مکاره شوند .ولی باز هم اینان گذشته به آلوده بودن به اختلاس  پرونده فساد اخلاقی هم دارند .دیگر جای ابهام باقی نمی ماند که که ضریب فساد در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به رشوه واختلاس و..... در سایر سطوح چه میزان است؟
نايب رئيس هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان در پاسخ به اينكه آيا تا به حال پرونده‌اي اعلام وصول شده كه به آن رسيدگي كنيد، خاطرنشان كرد: از شروع فعاليت اين هيئت تا به امروز 4 پرونده اخلاقي برخي نمايندگان مجلس نهم اعلام وصول شده كه در حال رسيدگي است.به گزارش باشگاه خبرنگاران، نايب رئيس هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان گفت: تاكنون 4 پرونده اخلاقي نمايندگان مجلس نهم توسط اين هيئت اعلام وصول شده و در حال رسيدگي استحجت‌الاسلام موسي غضنفرآبادي به عملكرد هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان اشاره كرد و اظهار داشت: اين هيئت بعد از تشكيل هيئت رئيسه كار خود را به صورت جدي آغاز كرده و در حال حاضر نيز به پرونده‌هاي ارجاع شده رسيدگي مي‌كند.  وي افزود: آئين‌نامه اجرايي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان كماكان در حال تدوين بوده و با حساسيتي كه اعضاي اين هيئت در پيش گرفته‌اند، اميدواريم ظرف سه تا چهار ماه آينده تدوين اين آئين‌نامه نهايي شود.  نايب رئيس هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان در پاسخ به اينكه آيا تا به حال پرونده‌اي اعلام وصول شده كه به آن رسيدگي كنيد، خاطرنشان كرد: از شروع فعاليت اين هيئت تا به امروز 4 پرونده اخلاقي برخي نمايندگان مجلس نهم اعلام وصول شده كه در حال رسيدگي استغضنفرآبادي با اشاره به ماهيت اين پرونده‌ها تصريح كرد:‌ منظور از اخلاقي بودن پرونده‌ها صرفا بحث رفتاري،‌ گفتاري و كلامي خارج از اخلاق و شئونات بوده و بايد رسيدگي شودگفتني است؛ طرح اوليه هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان در مجلس هفتم كليد خورد كه اين طرح در مجلس هشتم به صورت جامع، كارشناسي و پخته بررسي و در نهايت در ابتداي مجلس نهم به تصويب مجلس و تاييد شوراي نگهبان رسيد.  همچنين اعضاي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان مشخص شده و رسيدگي به پرونده‌هاي مختلف مربوط به نمايندگان در دستور كار اين هيئت قرار گرفته است
بازتاب دادن این خبر هدفمند است .  چونکه هدف وانمود کردن ورود خود روهای خارجی آخرین مدل و بسیار گرانقیمت از خارج از سوی دولت  هدایت وپشتیبانی می شود.
بر اساس مصوبه هيئت وزيران که طي هفته هاي گذشته به دستگاه هاي مسئول ابلاغ شده، يکي از استانداري هاي مرکز کشور مجاز است نسبت به خريد 2 خودروي سواري خارجي از محل اعتبارات مصوب مربوط اقدام کندمحمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور اين مصوبه را به وزير کشور ابلاغ کرده است.
دامنه ی ناامنی در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان به مدارس و چاقو کشی کشیده شده است .
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از وقوع یک نزاع منجر به قتل میان دو دانش‌آموز ملایری خبرداد.به گزارش ایسنا، سرهنگ ابراهیم سعیدی با اعلام این خبر به تشریح حادثه پرداخت و گفت: روز گذشته در ساعت 12:50 از طریق پلیس 110 مطلع شدیم، در یکی از هنرستان‌های ملایر با نام «حاج‌طوسی« درگیری‌ای رخ داده که بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام و در بررسی‌ها مشخص شد دو دانش‌آموز با هم درگیر و یکی از آنان مصدوم شد.وی ادامه‌داد: از طریق اورژانس مصدوم به یکی از بیمارستان‌های ملایر منتقل شد که به علت وخیم‌بودن جراحت در بیمارستان جان باخت.سعیدی اظهارکرد: در بررسی‌های بعدی مشخص شد؛ «محسن- س» و «مصطفی- الف» همکلاسی بوده و مشاجره آنان در سر کلاس آغاز و در محیط مدرسه هنگام زنگ تفریح با هم درگیر می‌شوند و یکی از آنان بر اثر ضربات جسم تیز و برنده مجروح و سپس فوت می‌کند.وی با بیان اینکه در حال حاضر علت فوت در پزشکی‌قانونی در دست بررسی است، تصریح‌کرد: به گفته شاهدان عینی ضارب از چاقو استفاده کرده است.
غلام حسین الهام همسر فاطمه رجبی که منتکر کشفاف هزار سوم بودن احمدی نژاد می باشد .چون از تشکیلات جبهه پایداری اصول گرایان وابسته به آخوند مصباح یزدی فاصله گرفت .چون دید انتقادی نسبت به مشایی داشتند .برای همین از سوی احمدی نژاد به پست مجدد سخنگوی دولت گمارده شده است .
غلامحسین الهام بار دیگر به عنوان سخنگوی دولت انتخاب شد.به گزارش مهر، در جلسه امروز هیئت دولت غلامحسین الهام به عنوان سخنگوی قوه مجریه انتخاب شد. غلامحسین الهام، مشاور حقوقی رئیس جمهور است.وی در دولت نهم سخنگوی دولت بود و پیش از آن سخنگویی شورای نگهبان بر عهده داشت.
بازداشت تعدادی از مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
به احتمال زیاد مزاحمین موی دماغ وزارت فرهنگ تفتیش عقاید وجاسوسی ارشاد اسلامی می بایست که با اینگونه اتهامات پاک سازی شوند.
عصرایران :  در پي تأکيد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي بر لزوم برخورد با متخلفان در اين وزارتخانه ، پرونده هاي مالي تعدادي از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ، در اختيار مقامات امنيتي و قضايي قرار گرفت که منجر به بازداشت تعدادي از اين افراد شد. به گزارش عصرايران ، تعدادي از مديران مياني سابق مرکز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال اخیراً تحت تعقیب قرار گرفته و برخی از آنان نیز بازداشت شده اند. اين افراد که متهم به برخي تخلفات مالي هستند، پس از روي کار آمدن مديريت جديد مرکز ، تسويه حساب و اخراج شده بودند تا پرونده هايشان بررسي مجدد شود. همچنين از معاونت هاي سينمايي و فرهنگي نيز خبرهاي مشابهي مي رسد و به قرار اطلاع ، تعدادي از کارکنان اين دو بخش که مرتکب برخي سوء استفاده هاي مالي شده بودند ، توسط حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي شناسايي و توسط نهادهاي امنيتي بازداشت شده اند. يک منبع نزديک به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين باره به خبرنگار ما گفت: شخص وزير بر اين رويدادها نظارت و تأکيد دارد که سالم سازي فضاي اين وزارتخانه از تخلفات مالي همچنان ادامه خواهد داشت ولو آن که نياز به برخوردهاي قضايي باشد.