گزیده خبرهای 10 آبان قسمت -291


گزیده خبرهای 10 آبان 91 .قسمت -2
تجمع بزرگ ضداستكباري دانشجويان در قزوين
خالی بندی به سبک  داستان منار  و گنجشک . مگر چه میزان ساندیس خور در قزوین وجود دارد که شهر صنعتی و کارگری می باشد. مشروط بر اینکه هر روز خبر تعطیلی کا رخانجات و اخراج و بیکاری کار گران گزارش می شود  که گزارش تجمع بزرگ ضد استکباری دانشجویان بسیجی ساندیس خور از قزوین شده است؟
به همت بسيج دانشجويي استان، تجمع بزرگ ضداستكباري و ضدصهيونيستي دانشجويان در قزوين برگزار شد.به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، در اين مراسم آيت الله هادي باريك بين نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين، حجت الاسلام والمسلمين مجتبي ذالنور جانشين سابق نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران، سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان، ميزاني رئيس دانشگاه پيام نور استان، طاهرخاني معاون سياسي امنيتي استاندار قزوين و علماي حوزه علميه استان، به همراه دانشجويان انزجار خود را از توهين به ساحت مقدس پيامبراكرم(ص) اعلام كردند.در اين تجمع دانشجويان استان شعارهايي هم چون الله اكبر، لبيك يا محمد، محمد محمدرسول كردگار است- آمريكا شيطان روزگار است. مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل، محمد و مكتبش هميشه جاودان است، اهانت و خيانت شيوه كافران است، آمريكا و اسرائيل دو عامل جنايت و دانشجو بيدار است از دشمنان بيزار است را سر دادند.در اين مراسم دانشجويان با بيانيه 7 بندي هتك حرمت ظالمانه صهيونيسم جهاني به ساحت مقدس نبي اكرم(ص) را كه برخاسته از اوج نفرت و باطن شيطاني مستكبران عالم است محكوم كردند.
مگر در غرب  کشور مدعی امن ترین کشور جهان چه خبر است که قرار است رز مایش بزرگ بر گزار شود؟ مگر غرب کشور منطقه جنگی می باشد؟ هزینه این رزمایش چه میزان می باشد؟ برای چه در شرایطی که تحریم ها هرروز فشار بیشتری وارد می کند هزینه ی سنگین صرف اینگونه رزمایش های نظامی می شود؟
رزمايش بزرگ ارتش جمهوري اسلامي ايران در نقاط عمومي تنگه حاجيان و منطقه ملهني گيلانغرب با رمز يا علي ابن ابيطالب آغاز شد.به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، در اين رزمايش بزرگ كه از رزمايش هاي كم نظير ارتش در سطح كشور است يگان هاي عمل كننده هوابرد، هلي برد، نيروي زميني شركت دارند.حفظ آمادگي نيروهاي عمل كننده، بالا بردن سطح توان دفاعي و ارتقاي مهارت در تخصص هاي مربوطه، ارتقاي مهارت فرماندهان در هدايت، ارتقاي فنون رزمي نيروها و همچنين ارائه توانمندي هاي دفاعي ارتش جمهوري اسلامي ايران در بخش هاي نيروي هوايي، هوانيروز و زميني از جمله اهداف مهم برگزاري رزمايش بزرگ ارتش جمهوري اسلامي ايران در غرب كشور است.اين رزمايش در نزديك ترين مرز ايران با عراق در شهرستان گيلانغرب برگزار مي شود و جوابي محكم به تهديدهاي داخلي و خارجي نسبت به ايران است.
اعتراف به اتهام زدن وبازجویی کردن از هیأت دوستی آلمانی که به ایران سفر کرده است و ربط دادن تحریم های ناشی از اهداف نظامی هسته ای به نقض مستمر حقوق بشر و تلاش مذبوحانه برای ماستمالی کردن و منکر آن شدن .
عضو گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان جزيياتي از ديدارطرفين را تشريح كرد. جليل جعفري نماينده مردم خلخال و عضو گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان با اشاره به نشست اعضاي هيئت آلماني با هيئت ايراني اظهار داشت: آلماني ها بر روي سه موضوع تاكيد داشتند كه حقوق بشر در ايران، مسئله هسته اي و رژيم صهيونيستي بود. وي افزود: ما در مورد انتقاد آنان از وضعيت حقوق بشر ايران به آنها متذكر شديم كه شما از كدام نقص حقوق بشر حرف مي زنيد؟ آيا تحريم دارو و به خطر انداختن جان هزاران بيمار از كودك گرفته تا سالمند نقض حقوق بشر نيست؟نماينده مردم خلخال تاكيد كرد: به اين گروه دوستي يادآور شديم كه حمايت شما از رژيم صدام حسين در تجاوز 8 ساله به پيكره جمهوري اسلامي ايران و بمباران شيميايي شهرهاي ايران نقض حقوق بشر محسوب نمي شد؟عضو گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان با بيان اينكه آلماني ها تهديد يك كشور به نابودي را ناصحيح مي دانستند، به فارس گفت: ما به آنها گفتيم كه آيا ما رژيم صهيونيستي را تهديد به نابودي مي كنيم يا اين رژيم كه هر يك ماه دو بار قصد حمله به جمهوري اسلامي را مطرح مي كنند؟وي اضافه كرد: رژيم صهيونيستي غاصبانه وارد خاك فلسطين شده است و بايد مردم فلسطين با رفراندوم سرنوشت خود را مشخص كنند. جعفري همچنين ادامه داد: در مورد انرژي هسته اي ايران نيز ما مشاركت كشور آلمان را در ساخت بمب هاي هسته اي به آنها يادآور شديم و خاطرنشان كرديم كه ايران در دستيابي به انرژي هسته اي به دنبال افزايش بخش توليد خود است.
نقش دلالی ودیدار وبازدید های هم منقلی و فامیل رهبر ولی فقیه که پس از دیدار با رئیس جمهور سر ازبیت آخوند محمد تقی مصباح در قم در آورد نشان از احساس خطر جدی رهبر از عریضه نویسی و آشکار شدن اختلافات مسئولان نهاد ها می باشد.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت : اميدوارم نامه نگاري ها و پينگ پنگ مكاتباتي سران سه قوه متوقف شود. غلامعلي حداد عادل شامگاه سه شنبه در حاشيه همايش نكوداشت صباحي بيدگلي در كاشان، اظهار داشت: اختلاف و درگيري سران قوا در شرايط كنوني مورد پسند مردم فهيم و با بصيرت ايران اسلامي نيست. وي با اشاره به توصيه هاي رهبر معظم انقلاب مبني بر وحدت و همدلي بين كارگزاران و مسئولان نظام اسلامي  افزود: توجه به مسايل و مشكلات مردم در اين شرايط بايستي در اولويت قرار گيرد.عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در خصوص مسايل فرهنگي تاكيد كرد: با توجه به بيانات و رهنمودهاي ارايه شده از سوي رهبر معظم انقلاب در ديدار با مردم استان خراسان شمالي اصلاح سبك زندگي يكي از دغدغه هاي مهم رهبري است.وي، تصريح كرد: برنامه ريزي منسجم و كارشناسي مسايل فرهنگي و همت عمومي براي تبيين فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مفهوم تغيير سبك زندگي يك ضرورت است.غلامعلي حداد عادل شامگاه سه شنبه براي شركت درآيين افتتاح نخستين همايش بين المللي نكوداشت «صباحي بيدگلي» به شهرستان كاشان سفر كرده است. اين همايش از عصر ديروز به مدت سه روز در محل دانشگاه آزاد اسلامي واحد كاشان ادامه خواهد داشت.
گزارشی از چگونگی اثبات پوچ ووارونه ای  که ادعا می شود ایران امن وآزادتری کشور جهان است . البته در خلاف ودروغ گفتن و عوامفریبی و جنایات و غارت و..... رهبر ومسئولان این ادعا درست است.
رئيس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پياده اي در جاده مخصوص بر اثر برخورد خودرو خبر داد.سرهنگ اسماعيلي در گفت وگو با ايسنا با بيان اينكه در ساعت 10:6 صبح سه شنبه در مسير شرق به غرب جاده مخصوص در محدوده منطقه نفت پارس، خودروي سواري نامشخصي با عابر پياده برخورد كرده است، گفت:متاسفانه مصدوم 20 ساله پس از برخورد با خودروي سواري در دم جانسپرد.وي با بيان اينكه خودروي مذكور پس از برخورد با اين جوان از صحنه متواري شده است، گفت: اين در حاليست كه بررسي كارشناسان تصادفات نشان داد كه هيچ خط ترمزي كه نشان دهد راننده پيش از برخورد با عابر پياده ترمز كرده است، وجود ندارد.رئيس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهنمايي و رانندگي پايتخت گفت: بررسي كارشناسان تصادفات نشان داد كه بي توجهي به جلو از جانب راننده خودرو علت تامه تصادف بوده است.اسماعيلي با بيان اينكه به نظر مي رسد در صورتي كه راننده خودرو پس از تصادف براي كمك به اين جوان توقف مي كرد، اين جوان 20 ساله جان خود را از دست نمي داد، گفت: براساس ماده 719 قانون مجازات اسلامي چنانچه راننده سواري به منظور فرار، محل حادثه را ترك كند شامل مقررات مخففه در موضوع مواد 714، 715، 716 نخواهد شد.وي اظهار اميدواري كرد كه ديگر شاهد اين بي اخلاقي ها در بين رانندگان نباشيم