ناگفته های سانسور شده در دو مقاله بازتاب داده وارونه در سایت کلمه علیه مجاهدین


ناگفته های سانسور شده در دو مقاله بازتاب داده  وارونه در سایت کلمه علیه مجاهدین
عنوان "خدمت بی مزد و منت اقتدارگرایان به سازمان تروریستی مجاهدین خلق"  بلافاصله یک روز مکمل آن این یکی هم اضافه شده است" سلسله مراتب خشونت و تحقیر؛ آنچه در پادگان اشرف می گذشت "در سایت کلمه بازتاب داده شده است که  متعلق به حامیان میرحسین موسوی می باشد .سپس اولی  از سوی نویسنده یا همکاران سایت کلمه در سایت بالاترین گذاشته شد. برای ناظران سیاسی ابهام وجود ندارد که ناشناس وبیگانه با برچسب  اتهام تروریستی زدن به مجاهدین باشند وندانند مربوط به  چه فرهنگ و یا گفتمانی است. زیرا که برجسته شده که در بیش از 33 سال گذشته از سوی چه ارگان ومسئولان رژیم فاشیستی مذهبی نا متعارف ایران وحامیان شان این اتهام علیه مجاهدین بکار برده شده است . از سوی دیگر فراموش نشده است که خمینی شیاد گفته بود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. یا اینکه آمریکا ام الفساد قرن است . یا رابطه با آمریکا رابطه گرگ و میش  است . ازطرف دیگر حامیان  اصلی موسوی ومدعیان اصلاح طلبان  جزو همان بالا روندگان دیوار سفارت آمریکا در 13 آبان در 1358 تهران می باشند . مهمتر اینکه  رهبر ولی فقیه جانشین خمینی شیاد افتخار به  پیروی از رهبرش و موضع ضد آمریکایی بودن می کند. آنگونه که  هر صدای  منتقد اعتراضی یا مخالف و ناراضی و دگر اندیش و حتی رقبا را به  با همسویی با دشمن بیگانه  یا آمریکا خاموش وحذف می کند. آنچنانکه موسوی و کروبی و رفسنجانی و خاتمی هم بعنوان متهم  به فتنه گر وهمکاری با فتنه گران 88  و وابسته به دشمن بیگانه شده اند . اما  بطور وارونه  محمد خاتمی  تدارکاتچی رهبر و سایت کلمه وابسته به موسوی  ومدعیان اصلاح طلب جنبش سبز شده وجارچیان شان در  برون به ویژه مقیم آمریکا و فعال در سایت بالاترین افتخار نه  به ضدیت یا آمریکا که  تلاش برای ایجاد  رابطه با آمریکا می کنند.  به ویژه اینکه محور دشمن اصلی شان  سازمان مجاهدین که  متشکل و سازمان یافته  است مواضع خصمانه مشترک دارند. اما اکنون  مدعیان جنبش سبز باسیاست تناقض آمیز  وشترگاو پلنگی  احمدی نژاد را متهم می کنند که  هر چه خاتمی شیاد با زد و بند های پشت پرده و در خواست از بیل کلینتون تا که نام مجاهدین را توی لیست تروریست گذاشت. ولی اقدامات  احمدی نژاد  موجب شد تا نام مجاهدین از توی لیست تروریست بیرون آید  و  باا تهام زدن به هواداران مجاهدین  به خصوص زندانیان و جان باختگان شان  محور جنبش سبز کلی مانور  تبلیغاتی داده شده است که اینان صلح جو و تسلیم طلب و نه اهل خشونت هستند. ولی مجاهدین تلاش کردند در تظاهرات ضد حکومتی حرکت را رادیکال کنند. 
البته واقعیت این است که خالق اصلی این حرکت اعتراضی نه موسوی و کروبی و خاتمی که احمدی نژاد بود .برای اینکه افشاگری هایی که احمدی نژاد در مناظره های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی نهم  پیرامون رقبا و دولت های پیشین به تقلید از مناظره های تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کرد تا موجب گرم شدن تنور انتخابات شود .ولی رفع توهم در اذهان عمومی به ویژه نسل جوان  وفعال شدن دانشجویان شد و فضا برای تبدیل آمادگی  زمینه ذهنی مخالفت ونا رضایتی ها به عینیت شد. مهمتر اینکه حضور احمدی نژاد محصول عملکرد مشترک 16 ساله کارگزاران رفسنجانی و مدعیان اصلاح طلبان خاتمی بود . برای اینکه مگر در دوران رفسنجانی شاهد اعتراضات گسترده در شیراز واراک وقزوین واسلام شهر ومشهد نبودیم . اما مگر عملکرد خاتمی و  مدعیان اصلاح طلبی شامل عدم  مجوز بر گزاری دادن مراسم 16 آذر به دانشجویان نبود . مگر پس از قیام 6 روزه دانشجویی  همسو با خامنه ای و رفسنجانی در 23 تیر 78 فرمان سرکوب و ضرب و شتم قیام 6کنندگان دانشجویی  صادر نکردو سپس از بازداشت دانشجویان از تونل مرگ عبور داده نشدند؟ مگر  مقابل ترور سعید حجاریان تئوریسین دوم خردادی ها سکوت نکرد وحاضر شد پرونده قاتل بسیجی سعید عسگر را دنبال کند ؟  مگر مقابل ضرب و شتم دو وزیرش  عبدالله نوری وعطاء الله مهاجرانی در حاشیه نماز جمعه تهران سکوت نکرد؟ بد تر اینکه  مگر مقابل زندانی شدن وزیر کشورش عبدالله نوری  خاتمی حتی  به اندازه احمدی نژاد شهامت اعتراض داشت تا که از زندانی شدن وزیرش همچون  احمدی نژاد رفتار می کرد که  نسبت به بازداشت  علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی اش اعتراض کرده است؟ یا اینکه مگر احمد رضا  برادر عبدالله نوری  که نماینده اصلاح طلب مجلس ششم بود در جاده چالوس در صحنه تصادف ساختگی توی دره فرستاده نشد؟ 
مگر از سوی سعید مرتضوی  در یک شب 80 نشریه توقیف وتعطیل نشدند بدون آنکه خاتمی و وزیر ارشاد وی اقدامی در این مورد انجام دهند؟ یا اینکه  مگر  از یاد رفته که خاتمی  مقابل یاران وحامیانش که بدلیل شرکت در کنفرانس برلین که علیه مخالفان بر انداز بود دستگیر شدند نه حمایت که اعتراض نکرد؟.یا اینکه مگر  مقابل تهاجم واشغال نظامی فرود گاه خمینی شیاد پس از 36 سال  که در رور افتتاحش اشغال نظامی شد سکوت نکرد .در صورتی که هواپیمای مسافری امارات در حال فرود بود که اجازه فرود داده نشد؟همچنین مگر مقابل سقوط وزیر راه کابینه اش دودمان و6 نماینده که 5 نفرشان اصلاح طلب بودند بدلیل خرابکاری از سوی پاسداران در استان گلستان سقوط کرد وکشته شدند سخنی گفت ویا جرأت کرد تا پیگیر بررسی  چگونگی پرونده سقوط شود . در صورتی که عباس پالیز دار در اعلام اسامی 44 دانه درشت های مفسدان اقتصادی در جمع بسیجیان دانشگاه بوعلی سینا همدان به این مورد اشاره شد و بهمین دلیل بازداشت ومحاکمه وزندانی شد؟ 
مگر  خاتمی پس از کشف قاتلان قتل های زنجیره ای با وجود آمادگی جامعه برای آگاهی وکسب اطلاعات ولی باژست فیلسوفانه ادعای شناسایی گروه خود سر و کور کردن چشم فتنه  و جراحی غده سرطانی کرد اقدامی دیگر نمود؟ مگر فراموش شده که بیلان 4 ساله اش اعتراف هر 9روز یک بحران بود؟ مگر در تبلیغات مرحله ی دوم انتخابات ریاست جمهوری اش خاتمی در کرمان اعتراف نکرد ما مسئولین مقابل قول  های تا کنونی مان فقط  توانسته ایم  فقر را منصفانه تقسیم کنیم؟ مگر در جمع دانشجویان معترض مراسم 16 آذر که در 18 آذر در دانشگاه برگزار شد  از موضع اعتراضی نگفت چرا صدای  دشمن شما از دهان شما بیرون می آید؟ مگر این اتهام بدفعات از سوی سربازجو حسین شریعتمداری استفاده نشد مگر .... آنقدر سکوت و  سازش ننمود وآوانس نداد که پس از 8 سال پذیرفت نقشی بیش از تدارکاتچی بودن را نداشته است؟ مگر جانشین وی همچون احمدی نژاد نشد؟  مگر در نمایش خیمه شب بازی  بازار مکاره دوره نهم بطور پنهانی رأی نداد تا دیگر ابهامی بر مترسک بودنش  وجود نداشته باشد؟ سید محمد خاتمی واخوی اش محمد رضا خاتمی آنقدر بی خطر شده واز سوی دیگر برای رهبر ولی فقیه  مفید اند که مشابه کروبی وموسوی و رفسنجانی با اینان بر خورد نشده است؟

بنابراین باوجود اینکه ولی فقیه همکاره وبدون پاسخگو  سر کار باشد والتزام رهبران اصلاح طلب وجنبش سبز به ولایت فقیه مطلق و قانون اساسی هم مکملش باشد .پس مگر  قرار بود اگر چنانچه موسوی رئیس جمهور می شد به ویژه اینکه بازار مکاره هم در اختیار رقیب بود چه چیز هایی تغییر می کرد یا اقداماتی پیگیر و بیان می شد که در دو دوره ی 8 ساله کارگزاران و اصلاح طلبان و حتی 8 سال نخست وزیری میر حسین موسوی آزمون نشده ومنتهی به شکست نشده بود؟ مگر معترضان پس از کودتای 22 خر داد 88  فریادنمی زدند کروبی ، موسوی بهانه است کل نظام نشانه است؟ مگر با بودن  ولی فقیه همکاره وتجربه بیش از 33 سال امکان اصلاح طلبی وجنبش سبز خواهی از درون خواستار چنین رژیم ضد بشری و قرون وسطایی تغییر ناپذیر امکان  پذیر می باشد ؟ بنا براین سایت کلمه تبدیل کاهش فشار برروی رهبران شان و چشم دوختن باز گشت بقدرت در نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری یازدهم در خرداد 92  تبدیل به سایت های بر یده مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات علیه مجاهدین شده است. همچنین همسو با دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری نماینده ویژه ولی فقیه و خبر گزاری دروغ  پرداز پاسداران علیه ی مجاهدین شده است که  ناشی از وحشت خروج نام مجاهدین از توی لیست سیاه  وزارت امور خارجه آمریکاو حرکت  جهش تیک تاک عقربه های  ساعت در بستر گذر از تجربیات وآزمون شده جریانات حکومتی شکست خورده در راستای  تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد.
هوشنگ بهداد
7 آبان ماه 91