طنز های روز برای خنده



طنز های روز برای خنده
  یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم، یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت منوگفت":بسم الله الرحمن الرحیــــم"منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم": اشهد ان لا اله الا الله"!هیچی دیگه...انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..!
امروز 91.02.10 ، شیرکاکائو خریدم تاریخ تولیدش 91.02.11 است ! دچار چالش فلسفی شدم ! که بذارم فردا بشه بعد بخورمش یا دِل و بزنم به دریا قبل از تولید بخورمش ..
خدایا میشه ما رو امتحان کنی ببینی جنبه پولدار شدنو داریم یا نه ؟
 
یکی و میشناسم از شهرک غرب پا میشه میره تهران پارس دنبال دوست دخترش...بعد میرسونتش تا دانشگاش تو قزوین ...شش ساعت تو قزوین چرخ میزنه تا کلاس دوست دخترش تموم شه ...!!دوباره سوارش میکنه میبرتش تا رودهن خونه مامان بزرگه .تره ...!
هفته ای 5 تا کارت شارژ 5000 تومانی براش میخره، همشم خودش بهش زنگ میزنه ...!ولی هر وقت میخواد دوست دخترش رو یه بوس کنه ، دختره نمیزاره ...!
 
فقط دهه شصتیا هستن که میتونن رابطه ی عاطفی بین خودکار بیک و نوار کاست رو درک کنن !
 
یه دوست دختر داشتم یه روز زنگ زد گفت پول داری؟ منم روم نشد جوابش کنم چون خیلی بهم لطف داشت منم یه اس ام اس به خودش دادم نوشتم > علی داداش یه مقدار پول داری رفیقم پول لازم شده بعد به خودش فرستادم فکر کنه اشتب شد بعد زنگ زد
گفت عزیزم پول نداری میگفتی, چرا به دوستات میگی !!
 
ساعت 5 صبح ، پدر صبحانه مى خورد و من شام ... به فاصله ى نسل ها مى انديشم...
حدیث داریم اگه فیسبوک تعطیل بشه 4 عضو بدن تشکر میکنن !!!باسن , چشم , انگشت , مثانه
 
یه بار رفته بودم درمانگاه آمپول بزنم، یه دختره اومد آمپولمو بزنه،معلوم بود خیلی تازه کاره!همینجوری که سرنگو گرفته بود توی دستش،لرزون لرزون اومد سمت منوگفت":بسم الله الرحمن الرحیــــم"منم که کپ کرده بودم از ترسم گفتم": اشهد ان لا اله الا الله"!
هیچی دیگه...انقدر خندید که نتونست آمپولو بزنه و خدارو شکر یکی دیگه اومد زد ..!
دلم میخواد جفت پا برم تو صورت کسی که نیم ساعت براش حرف میزنی آخرش میگه : نمیدونم چی بگم ، هر طور صلاحته. ...
خو احمق من دارم باهات مشورت میکنم
مادربزرگم میگفت اون اوایل که تلویزیون اومده بود، همه ما با حجاب مینشستیم جلوش. هیچ زنی هم وقتی تلویزیون تنها تو اتاق روشن بود، نمیرفت بشینه...
 
طرف از کلاهش خرگوش در میاره،من هنوز از قلبم یه گوساله رو نتونستم در بیارم ...!
 
شما یادتون نمیاد، یکی از بزرگترین معضلات بشریت این بود که سر امتحان دیکته، "علیه السّلام" رو بنویسیم یا فقط (ع) بذاریم!
اگر از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن "مسواک" ضرر داره، الان هیچ کس دندون درد نداشت، همه دور هم جمع می شدیم یواشکی مسواک می زدیم.
 اگر یک وقت دیدید یک خانوم دهنش را به اندازه دهن یک اسب آبی باز کرده نترسید هیچ کاری با شما نداره !طفلک داره ریمِل به چشماش میزنه
به خواهرزاده ام که دوم دبستانه میگم :خوشحالیا!!! همش تعطیلی :)
میگه : برو بابا دایی! واقعا تعطیلیا !!
 اقتصادِ کشور فلج شد رفت پی کارش ، بعد به من میگی خوشحالم؟ برو پلی استیشنتو بازی کن دایی !
عاشق اینم که وقتی استاد می پرسه : تا کجا درس دادم؟همه مثه بـُــز همدیگه رو نگاه می کنن و هیچ کس جوابی نمی ده ...!!!
عاشق این اتحاد وهماهنگیم توو وا نکردن لای جزوه!!
قدیما مراسم خواستگاری برای این بود خونواده ها دختر پسر رو بهم نشون بدن
 الان برای اینه که دختر و پسر خونواده هاشونو بهم نشون بدن!!