اختصاصی فارس/مکاتبات مهدی هاشمی با سفیر عربستان/استفاده از عنوان «دکتر» قبل از اخذ مدرک.خبرگزاری فارس: برخی اسناد از مکاتبات «مهدی هاشمی» با سفیر عربستان سعودی در تهران حکایت دارد که نامبرده قبل از اخذ مدرک، با عنوان «دکتر» آنها را امضاء کرده است.23 مهر-91
در رژیمی که  از صدر تا ذیل آلوده به فساد است   ومتخصص در عوامفریبی ووارونه گویی می باشد . همینطور خبره در دین فروشی و تقلب ود غلکاری است به ویژه موقع بر گزاری مراسم نمایشات خیمه شب بازی که نتایج آرا پیوسته همراه نه با  تقلبات گسترده است ، بلکه برای حذف رقبااز صحنه نه با تقلبات که کودتا برکنار می شوند چونکه طرح تقلبات وکودتا  جزو زیر مجموعه  و مشتقات  اصول گرایی می باشد . از سوی دیگر مدرک سازی قلابی آنقدر رایج شده است که در بازار مکاره وزیر کشور دولت اصول گرای نهم  بدلیل مدرک قلابی دکترا استیضاح وبر کنار شد . سپس  دق کرد و منتهی به مرگ وی شد . یک مدتی هم  صحبت از مدرک قلابی دکترای محمد رضا رحیمی معاون رئیس جمهور می شد . البته مدتی هم گیر به رئیس جمهور داده شده بود که دکترای وی واقعیت ندارد . بهرحال وقتی رهبر مدرک ششم ابتدایی ندارد . از سوی دیگر ایران جزو کشورهای رتبه دار جهانی فرار مغزها می باشد . زیرا که کار برای شان وجود ندارد .بنابراین قبرستان شکافتن و مچ گیری کردن از عدم مدرک دکترای مهدی رفسنجانی که در زندان اوین می باشد .راست یا دروغ گفته می شود ملاقات ممنوع می باشد. یک مچ گیری سیاسی وناشی از ر قابت واختتلاف جنگ قدرت وثروت می باشد و ربطی به داشتن یا نداشتن مدرک آکادمیک علمی دانشگاهی نمی باشد . چون زمان شاه شکنجه گران ساواک هم دیگر را دکتر و مهندس خطاب می کردند که در زمان جانشین شاه  عنوان دکتر ومهندس تبدیل به برادر وحاجاقا شده است .
 
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در حالیکه از سال 86 به منظور هماهنگی در اعزام حجاج، کلیه ارگان‌ها و دستگاه‌ها ملزم به رعایت ضوابط و مقررات سازمان حج و زیارت شدند، مهدی هاشمی در این زمینه با سفیر عربستان در تهران .مکاتبات  تأمل‌ برانگیزی داشته است.وی در نهم خرداد 1387 در نامه‌ای به شماره 8761/1387/ص تحت عنوان «دفتر رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد»، با تشکر از همکاری و عنایت اسامه بن احمد السنوسی سفیر کشور پادشاهی عربستان سعودی 20 نفر را برای اخذ ویزای زیارتی معرفی کرد.