سیج در حوزه ادبیات تا 10سال آینده جهانیان را متحیر می‌کند



رحماندوست در گفت‌و‌گو با فارس:بسیج در حوزه ادبیات تا 10سال آینده جهانیان را متحیر می‌کند.خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز بسیجیان در حوزه ادبیات چنان دستاوردهایی را داشته اند که من مطمئنم در 10 سال آینده ادبیات جهانی را به شدت تحت تاثیر قرار خواهند داد. 4 آذر-91
هر روز تنفر مردم از سازمان  بسیج چماقدار زائده پاسداران کودتا گر بیشتر می شود . زیرا گذشته از نقش سرکوبگرانه ای علیه معترضان ناراضی در همه جا ایفا می کند . به ویژه در دانشگاه ها تبدیل به چماقداران با تابلو همراه با جاسوسی علیه ی دانشجویان شده اند . همچنین بعنوان گروه فشار و تهدید به نام بسیج دانشجویی اطلاعیه های تهدید آمیز درر استای اهداف خاص کودتاگران  صادر می شود . به خصوص  در راستای دفاع از اهداف نظامی هسته ای نقش پیشمرگه های کفن پوش دارد.از طرف دیگر  چپ و راست دانش آموزان دختران و پسران مدارس را با زور  از پشت میز مدارس می رباید و اینان را با کاروان راهیان گور عازم مناطق عملیات جنگی جنوب کشور می کند . تا که موقع باز گشت در جنگ های مرگ آفرین دچار سانحه شوند و تعدادی شان جان  ببازند .چون هدف سیاست زنده نگهداشتن فضای جنگ موهبت الهی می باشد . اما اکنون که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف ونا مشروع ایران  غرق در بحران  است ودر بن بست قرار دارد .ادعای کمدی  تغییرات ادبیات جهان در 10 سال آینده  از سوی بسیج شده است. یعنی آنسوی ادعای تغییر واصلاح جهان ومدیریت آن در دست داشتن می باشد.
مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در خانه ملت در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرارسیدن 5 آذر، سالروز تشکیل بسیج و همزمانی آن با عاشورای حسینی اظهار داشت: بسیج سرریز نیروهای انقلابی در حوزه های مختلف است و امروز نیز در تمام این حوزه‌ها دستاورد‌های عظیم و بزرگی را خلق کرده است.وی با بیان اینکه بسیجی باید در راه شکوفایی کشور «بی‌ترمز» باشد، گفت: بسیج آنقدر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور آماده است که اگر همین امروز بگویند در غزه مشکل نیرو داریم اولین کشانی که داوطلبانه به کمک مردم غزه می‌تابند بسیجیان خواهند بود.عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر «زمان‌شناسی» بسیجیان، خاطرنشان کرد: زمان و موقعیت شناسی از ویژگی‌های بسیجیان است و این ویژگی به قدری در بسیجیان ما برجسته است که در محرم 88 تا دیدند عده‌ای دست به زیرپا گذاشتن ارزش ها می‌زنند با حضور به موقع خود غائله را ختم به خیر کردند.رحماندوست تاکید کرد: بصیرت بسیجیان همانند حضرت ابوالفضل العباس(ع)، نافذ البصیرت است و این بصیرت بگونه ای بوده که بسیجیان نشان دادند که در هیچ مقطعی پشت ولی امر مسلمین را خالی نخواهند گذاشت.وی همچنین به دستاوردهای بسیج در حوزه فرهنگ و ادبیات اشاره و تصریح کرد: امروز بسیجیان در حوزه ادبیات چنان دستاوردهایی را داشته اند که من به طور قطع این اطمینان را به شما می‌دهم که در 10 سال آینده ادبیات جهانی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.