دوخبر پرتاب موشکی و انفجاری در اسراییل .



دوخبر  پرتاب موشکی و انفجاری در اسراییل . 2 آذر -91
تنها رژیم منطقه که از ابتدا با روند مذاکرات صلح خاورمیانه میان  اعراب به ویژه فلسطین  با اسراییل نه مخالفت که دشمنی ورز یده است و در این راستا از هیچ تلاشی برای توطئه های گوناگون فرو گذار نکرده و دریغ نورزیده است  رژیم جنایتکار و جنگ افروز  فاشیستی مذهبی غیر عرب حاکم بر ایران است  که ادعای رهبر ام القرای جهان اسلام و وکیل و وصی ملت های مسلمان دارد .به خصوص اکنون که غرق در بحران های داخلی وخارجی  است  و در بن بست قرار دارد . بنابراین برای عبور از بحران هسته ای و تحریم ها وانزوای منطقه ای وجهانی همچنین برای نجات هم پیمانش بشار اسد قاتل از سقوط  حتمی تلاش می کند منطقه را به آتش جنگ وخون بکشاند و  بسوی نا امنی وبی ثباتی  هلش دهد  . برای همین موشک های فجر 5 به گروه های جهادی فلسطینی داد تا بسوی اسراییل پرتاب کنند تا اسراییل با جنگده های نظامی وپرتاب موشک پاسخ دهد ومنجر به جنگ موشکی شود . در ادامه خیلی کوشش نمود تا جنگ موشکی تبدیل به جنگ زمینی مشابه جنگ 33 و 22 روزه با اسراییل شود که با پیشنهاد آتش بس موفق نشد . از طرف دیگر هواپیمای جاسوسی بدون سر نشین به حزب الله لبنان داد تا در آسمان اسراییل به پرواز در آید سپس ادعای پیروزی ولغز خوانی تبلیغاتی نمود که بلی گنبد های آهنین یا تأسیسات هسته ای در تیررس موشک های حزب الله وحماس می باشد . بعلاوه از سوی مزدور دست نشانده نوری مالکی دست به توطئه تحریک آمیز  علیه پیشمرگه های کردستان  عراق  زده شده است که چرا  همچون سپاه قدس تبدیل به نیروهای نظامی  کمکی  از ارتش سوریه علیه مخالفان بشار اسد جنایتکار نشده اند؟ بهر حال در راستای اهداف جنگ افروزانه  اخبار مربوط به گرو های جهادی فلسطین وحماس از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با آب وتاب باز تاب داده می شود.
شلیک مجدد موشک‌های مقاومت به طرف «بئر‌السبع»خبرگزاری فارس: شاخه‌های نظامی دو جنبش جهاد اسلامی و حماس، شلیک مجدد موشک‌ به سوی «بئرالسبع» و یک پایگاه نظامی صهیونیستی در شرق خان‌یونس را برعهده گرفتند.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه «المنار»، گردانهای «القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که 10 فروند موشک به سوی «بئر السبع» شلیک کرده است.«گردانهای عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز مسئولیت شلیک موشک به سوی پایگاه صهیونیستی «رادار» در شرق خان یونس را برعهده گرفته است.در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از روز چهارشنبه تاکنون 150 فلسطینی از جمله دو خبرنگار و 35 کودک شهید و بیش از 1200 نفر دیگر زخمی شدند.در همین راستا دو جنبش جهاد اسلامی و حماس با تاکید بر اینکه صحنه درگیری ها همچنان باز است، بر آمادگی این دو جنبش برای مقابله با تمامی گزینه‌ها تاکید کردند.
گزارش تأییدنشده رادیو اسرائیل انفجار دوم در مرکز خرید تل‌آویو.خبرگزاری فارس: رادیو اسرائیل از وقوع انفجاری دیگر در داخل یا نزدیکی یک مرکز خرید در تل‌آویو خبر داد.
 به گزارش فارس، رادیو اسرائیل از وقوع انفجاری دیگر در داخل یا نزدیک مرکزی خریدی در تل‌آویو خبر داد. پلیس اسرائیل هنوز این گزارش را تائید نکرده است.در انفجار اول که در اتوبوسی در خیابان «ملک داوود» تل‌آویو رخ داد، 20 اسرائیلی زخمی شده‌اند. حال 3 نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.حماس مسئولیت انفجار اول را پذیرفته و اعلام کرده که گردان‌های القسام آن را انجام داده‌اند.در حال حاضر وضعیت امنیتی در تل‌آویو حاکم است و پلیس اجازه آمد و شد در محل انفجار را نمی‌دهد.