مخالفان در سوریه با شعار «ارتش آزاد دزد است



در واکنش به جنایات گروهک ارتش آزاد صورت گرفت.تظاهرات مخالفان در سوریه با شعار «ارتش آزاد دزد است»خبرگزاری فارس: مخالفان در داخل سوریه نیز با برگزاری تظاهرات علیه گروهک ارتش آزاد سوریه، ضمن تبری جستن از این گروهک فریاد «ارتش آزاد دزد است» سر دادند. 11 آذر - 91
هرچه شرایط بسوی سقوط بشار اسد دیکتاتور جنایتکار رئیس جمهور سوریه نزدیک تر می شود .هم بر موج تهاجمات هوایی ارتش سوریه ومرتکب جنایت ضد انسانی شدن هم افزابش می یابد .از طرف دیگر تبلیغات منفی همراه با اتهام وتهمت زدن علیه مخالفان سوریهم متنوع تر می شود. چون مخالفان پس از متهم به تروریست والقاعده و آمریکایی و... بودن اکنون متهم به دزدی شده اند چونکه دفتر خبر پراکنی جاسوسی عربی العالم سیمای پاسدار ضر غامی در دمشق منفجر شده است که متهم به دزدی شده اند . ضریب دروغ بودن ادعای بزرگ نمایی این است که هیچگونه تصویری از تظاهر کنندگان مخالفان سوری  از سوی خبر گزاری دروغ پرداز فارس  از شهر حلب باز تاب داده نشده است .
 به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که درجریان تظاهرات مخالفان در برخی از مناطق سوریه شعارهایی علیه گروه موسوم به "ارتش آزاد سوریه" سرداده شد.برپایه این گزارش، این اولین انتقاد آشکار مخالفان داخلی از گروه ارتش آزاد سوریه است.تظاهراتی در محله الشعار شهر حلب برگزار شد که در آن تظاهرکنندگان شعار " ارتش آزاد دزد است" سردادند.برپایه این گزارش، تظاهرکنندگان در اشاره روشن به لزوم دست کشیدن ارتش آزاد از نقض حقوق بشر علیه غیرنظامیان براساس برخی گزارش های رسیده، شعار سردادند.به گفته خبرنگار خبرگزاری فرانسه، ساکنان شهر حلب می گویند که افراد مسلح مخالف موجود در این شهر اکثرا از مردم باج خواهی یا درقبال دریافت پول آدم ربایی می کنند یا از صاحبان کسب و کار به زور پول می گیرند.