جرائم سنگین مالی در پرونده دستگیرشدگان مرتبط با مهدی هاشمی.



یک منبع آگاه خبر داد.جرائم سنگین مالی در پرونده دستگیرشدگان مرتبط با مهدی هاشمی.خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه اعلام کرد عناصر دستگیرشده در ارتباط با پرونده مهدی هاشمی، دارای فساد مالی کلان و پیچیده از جمله اختلاس بسیار سنگین هستند.9آذر-91
 اکنون مشخص می شود که از سوی باندهای  مافیایی کودتایی حامی رهبر بدخوابی برای رفسنجانی دیده شده است . زیرا با بازداشت کردن مهدی رفسنجانی واتهامات سنگینی که به وی زده شده است . به ویژه پس از اینکه مدتی  که  وی زیر بازجویی بود دیدار  ملاقات اعضای خانواده با وی داده نشد تا اینکه  وی از زندان اوین به بیمارستان  دی برای درمان قلب منتقل شد . سپس  به جای ادامه آزمایشات پزشکی  ودرمان  وی با آمبولانس به زندان  اوین باز گشت داده شد که نامه شکواییه مادرش عفت مرعشی را در  شبکه اینترنتی  همراه با گفتگو با برخی از رسانه های فارسی زبان را درپی داشت. ولی از سوی سربازجو شریعتمداری تبدیل به یک کیفر خواست سریالی علیه خانواده و به ویژه خود رفسنجانی  شده است . اکنون هم تعدادی در رابطه با فساد مالی مهدی رفسنجانی  دستگیر شده اند . بعید نیست که با دستگیری های جدید تبدیل به ضلع سوم  دادگاه های نمایشی و فرمایشی دستگاه فاسد قضاییه شود . یعنی با شروع  دادگاه ادامه محاکمه   دادگاه نمایشی متهمان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی و بر پایی دادگاه نمایشی متهمان ارزی  موازی آن  دادگاهی هم برای فساد مالی مهدی رفسنجانی و متهمان هم پرونده هایش گشوده شود . زیرا که  ارتباط  به  بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهموری دوره ی یازدهم دارد . بنابراین   هرروز که زمان بسوی خرداد 91  زمان برای نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری می رود تدارک طرح  های توطئه آمیز علیه ی رقبا یعنی رئیس جمهور و متهمان جریان انحرافی درون دولت به خصوص  رحیم  مشایی و رفسنجانی واعضای خانواده اش هم بیشتر می شود . برای اینکه رفسنجانی متهم به حمایت وهمسویی با فتنه گران 88 یا مدعیان اصلاح طلب می باشد.
در پی دستگیری عناصر مرتبط با مهدی هاشمی یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت که دستگیری این عناصر کمک زیادی به رمز گشایی از پرونده مهدی هاشمی می‌کند.وی افزود: دستگیر شدگان دارای فساد مالی کلان و پیچیده هستند و اتهام اختلاس بسیار سنگینی به آنها وارد شده و همه جرائم مالی که مرتکب شده‌اند به مهدی هاشمی ارتباط دارد.مهدی هاشمی فرزند چهارم آیت‌الله رفسنجانی است که به اتهامات گوناگون امنیتی و مالی دستگیر شده است.