پاسدار علی لاریجانی فردا عازم عراق می‌شود.



پاسدار علی لاریجانی فردا عازم عراق می‌شود.خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور دیدار با مقامات عالی‌رتبه عراق فردا عازم بغداد می‌شود.7آذر-91
پاسدار  علی لاریجانی رئیس بازار مکاره در رقابت با احمدی نژاد به جای رئیس جمهور دست به دوره گردی زده است .چون پس از سفر به دمشق و بیروت واستانبول  فردا عازم بغداد است . نا گفته نماند که قرار است  یک هفته دیگر یعنی 14 آذر  احمدی نژاد نیز به بغداد سفر کند. گذشته ا ز اینکه پاسدار علی لاریجانی پیگیری مطالبات فراموش شده مردم در بازار مکاره را بی خیال شده است و دوره گردی تبلیغاتی ریاست جمهوری می کند. از سوی دیگر  اینگونه سفر ها بدون چراغ سبز بیت رهبری نیست .زیرا که وی  مأمور پیگیری برخی از اهداف پشت پرده  در منطقه می باشد که در کاکل آن بحران سوریه و قطعی شدن سقوط هم پیمان بشار اسد رئیس جمهور دیکتا تور و جنایتکار سوریه می باشد که تلاش مذبوحانه می شود این سقوط به تأخیر بی افتد. به ویژه اینکه طرح راه اندازی جنگ موشکی گروه های جهادی فلسطین با اسراییل  مواجه با شکست شد .چون  هدف  تبدیل جنگ موشکی به جنگ زمینی بود . برای اینکه  با ورود ارتش اسراییل به غزه فرجه بس مناسب تبلیغاتی ضد اسراییلی برای حاکمان ایران میسر می شد . بنابراین اکنون بر ای حمایت از هم پیمان سوریه پاسدار علی لاریجانی در دیدار با شیخ حسن نصرالله پیام بیت رهبری را به وی منتقل نمود که باید تهدید های علیه اسراییل را تندتر وبلند تر نماید .موازی این اقدام  پاسدار علی لاریجانی فردا به بغداد  می رود تا که پیام مشابه به مزدور دست نشانده نوری مالکی منتقل کند که ضمن حمایت از حماس و سوریه باید ترکیه را   تهدید کندچون از مخالفان سوریه حمایت می نماید . از طرف دیگر باید  برای ایجاد تنش وحتی در گیری نظامی با اقلیم کردستان عراق مبادرت کند تا منجر به رو در رویی ارتش عراق با پیشمرگه های اقلیم کردستان شود تا نوری مالکی مزدور ودست نشانده بتواند از پیگیری عدم صلاحیت در پارلمان عراق قسر در برود. همینطور  موازی  این برخورد نظامی  تلاش کند ترکیه هم در گیر شود تا مجبور شود دست از حمایت از مخالفان سوری بردارد. بعلاوه شیخ حسن نصرالله هم با پرتاب کردن موشک های حزب الله بسوی اسراییل جبهه جنگ دیگری بگشاید تا با سیاست ناامنی وبی ثباتی منطقه ومنحرف کردن اذهان عمومی دریچه ای موقتی برای عبور از بحران های جدی و خطری برای دو هم پیمان تهران ودمشق بوجود آید .  البته  بخشی دیگر پیگیری مأموریت پاسدار علی لاریجانی  موضوع  چگونه مصادره کردن دارایی های مجاهدین در اشرف و  فشار و تهدید برروی  مجاهدین باقیمانده در اشرف  و مجاهدین زندان لیبرتی از سوی نوری مالکی مزدور و دست نشانده  با همکاری مارتین کوبلر می باشد.
 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور دیدار با مقامات عالی رتبه عراق و گفت‌وگو درباره مسائل مهم منطقه‌ای، فردا(سه‌شنبه) تهران را به مقصد بغداد ترک می‌کند.بر این اساس قرار است لاریجانی ضمن دیدار با مقامات عالی رتبه عراق جهت زیارت به شهرهای نجف و کربلا نیز سفر داشته باشد.