چند گزیده خبر کودتاه



چند گزیده خبر کودتاه مرتبط به  نا امنی و سرقت وکلاهبرداری و اوضاع خرت و خر وآشفتگی اجتماعی که آشکارا زدن زیرآب  ادعای  مضک وپوشالی  است که رهبر ومسئولان مدعی اند ایران امن و آزادترین کشور جهان است . البته این خبر ها جدا از ضرب وشتم و سرکوب وسانسور وباز داشت و شکنجه و صدور احکام زندان واعدام می باشد
زلزله در ازنا و اليگودرز.
اليگودرز-خبرنگار كيهان:زلزله اي به قدرت 9/4 ريشتر شهرستانهاي اليگودرز و ازنا را لرزاند.كانون اين زلزله كه ساعت 9 بامداد ديروز سه شنبه 7/9/91 رخ داد، در روستاهاي عزيزآباد و كمندان از توابع شهرستان ازنا گزارش شده است.به گزارش خبرنگار ما، اين زلزله هيچ گونه تلفات جاني در پي نداشته است.
ريزش كوه در محور هراز
خبرگزاري فارس: سخنگوي مركز فوريت هاي پزشكي مازندران از ريزش سنگ از كوه در محور هراز خبر داد و گفت: اين حادثه منجر به مصدوميت 3نفر از سرنشينان اتوبوس شد.اين حادثه در حوالي پل لاسم به سمت آمل رخ داد كه بلافاصله يك دستگاه آمبولانس از پايگاه اورژانس 115 پلور و يك دستگاه آمبولانس هلال احمر پلور به اين محل اعزام شدند.مصدومان اين حادثه پس از اقدامات اوليه درماني به بيمارستان 17 شهريور آمل منتقل شدند
سرقت زيورآلات پيرزنان
خرم آباد-خبرنگار كيهان: فرد يا افراد شرور با بيهوش كردن 2 پيرزن ساكن منطقه كمالوند طلا و جواهرات آن ها را ربودند. در اين حادثه كه روز عاشورا اتفاق افتاد فرد و يا افراد شياد تحت عنوان شربت نذري، شربت خواب آور به 2 پيرزن خوراندند و پس از بيهوش شدن آن ها زيورآلاتشان را به سرقت بردند. يكي از مالباختگان بر اثر شدت مسموميت در بيمارستان بستري شده است.تلاش براي شناسايي سارق يا سارقان ادامه دارد.
اتوبوس در آسفالت فرو رفت
قشم-خبرنگاركيهان: بي توجهي به نكات ايمني در عمليات حفاري و عمراني در ميدان شهرداري قشم توسط پيمانكار سبب شد يك دستگاه اتوبوس حامل 25 مسافر در آسفالت فرو رفته و گرفتار شود. اين حادثه تلفات جاني به دنبال نداشت اما اتوبوس مذكور متحمل خسارت شد.
دستگيري 6 كلاهبردار در شوش
اهواز-خبرنگار كيهان: در پي دريافت يك شكايت از سازمان بيمه تامين اجتماعي شهرستان شوش، مبني بر اينكه افرادي ناشناس با ورود به سامانه تامين اجتماعي و بهره گيري از دفاتر ابطالي، اقدام به تكميل سوابق بيمه اي خود كرده و سپس دفترچه بيمه درماني صادر كرده اند، موضوع جهت بررسي و رسيدگي در دستور كار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و در اين ارتباط 6 نفر دستگير و به مقام قضائي معرفي شدند.