گزیده خبر های 4 آذر 91 – قسمت-3




گزیده خبر های 4 آذر 91 – قسمت-3


زارعی در گفتگو با فارس:موشک‌های حماس ادعای اسراییل در دفاع از شهرهای خود را باطل کرد.خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر مسائل بین المللی با اشاره به دفاع فلسطینیان از نوار غزه با حداقل امکانات گفت: فلسطینی ها با هدف قرار دادن تل آویو ادعاهای رژیم صهیونیستی در خنثی سازی حملات مقاومت به شهرهای خود را باطل کردند. 4 آذر-91
خیلی پررویی ودر یدگی وخبرگی در کتمان کردن حقایق وادعای وارونه می خواهد که همچون همکار وهم قلم غیر ایرانی یادداشت روز نویس  پاسدار شریعتمداری  کشته و مجروح  شدن صد ها در نفر در غزه وتخریب زیر ساخت دولت حماس با کشته شدن یک فرمانده نظامی حماس را نا دیده بگیرد  ولی پرتاب کردن چند موشک دریافتی موشک 5 فجر پاسداران از سوی گروه های جهادی فلسطین  به خاک اسراییل اکنون  از موضع مرده خوری وفرصت طلبی ادعای پیروزی شده است .
سعدالله زارعی تحلیلگر مسائل بین المللی در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به جنگ هشت روزه غزه گفت: در جنگ غزه ما شاهد یک نبرد تمام عیار بین مردم مظلوم این سرزمین و نظامیان رژیم صهیونیستی به پشتیبانی قدرت های بزرگ جهانی بودیم که به صورت بی وقفه از کشتار مردم این سرزمین تحت عنوان "حمایت از امنیت شهروندان صهیونیستی" دفاع می کردند.وی افزود: از نظر قدرت های جهانی، ترس شهروندان اسراییلی از موشک های حماس کاملا قابل درک بود، اما دفاع فلسطینی ها از خود "تروریسم" دولتی محسوب می‌شد.این کارشناس مسائل بین المللی در ادامه تصریح کرد: فلسطینی ها با رشادت تمام با تسلیحات محدود خود تل آویو را در معرض تهدید قرار دادند و این موشک ها توانستند ادعاهای رژیم صهیونیستی در دفاع از شهرهای خود را به طور کامل باطل کنند.وی ادامه داد: از این منظر، پاسخ حماس کاملا قابل توجه است. اما اگر تصور کنیم با چنین اقداماتی معادلات منطقه خاورمیانه دگرگون می شود، چنین نیست.این تحلیلگر مسائل بین المللی ادامه داد: امروز فلسطینیان نیازمند ادامه حمایت بین المللی هستند و کشورهای عربی نباید در موضع غفلت از این مسئله مهم قرار بگیرند.
به طور داوطلب از سوي هلال احمر50 پزشك و پرستار وارد كربلا شدند
در راستای اشغال وتتسلط کامل عراق بهر شیوه وترفند وپوشش های گوناگون تلاش می شود گروه های گوناگون به عراق اعزام شوند . زیرا که هدف اعزام سیاست تروریست و پیشبرد اهداف تروریستی و خرابکارانه وناامن وبی ثبات کردن عراق است تا که مزدور ودست نشانده نوری مالکی هرچه بیشتر وابسته به حاکمان ایران و پیشبرد اهداف شان در عراق وسوریه و ترکیه از سوی باشد.
رئيس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر از ورود كاروان 50 نفره پزشكان و پرستاران و امدادگران اين مركز به شهر كربلا براي ارائه خدمات درماني به زائران در ايام تاسوعا و عاشورا خبر داد.سيدعلي رياض در گفت و گو با مهر اعلام كرد: كاروان پزشكي و امدادي مركز پزشكي حج و زيارت شامل 13 متخصص جراحي قلب و عروق، زنان و زايمان، داخلي، ارتوپد و بيهوشي همراه با هفت پزشك عمومي و 13 پرستار زن و مرد و 17 امدادگر زن و مرد براي پوشش خدمات درماني و دارويي زائران حسيني در ايام تاسوعا و عاشورا وارد كربلا شدند.نماينده رئيس جمهور در جمعيت هلال احمر افزود: همراه با اعزام تيم پزشكي اين مركز يك تن دارو به صورت هوايي از طريق فرودگاه نجف وارد شهر كربلا شد.رئيس مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر گفت: پزشكان، جراحان و پرستاران اعزامي به كربلا بدون دستمزد و به صورت داوطلبانه به زائران خدمات درماني ارائه مي كنند.
 بازهم کپسول گاز در کشور مدعی امن ترین کشور جهان ودو مین کشور منابع گازی جهان  آتش سوزی ایجاد کردو در تکاب با سابقه ترين دكه مطبوعاتي   بر اثر انفجار كپسول گاز مايع در آتش سوخت و از بين رفت .
تكاب- خبرنگار روزنامه كيهان:با سابقه ترين دكه مطبوعاتي در شهرستان تكاب بر اثر انفجار كپسول گاز مايع در آتش سوخت و از بين رفت.حادثه زماني اتفاق افتاد كه كپسول گاز مايع هنگام روشن كردن چراغ گازي دچار حريق شده و دكه مطبوعاتي تكاب كه قديمي ترين مركز توزيع روزنامه ها و نشريات در اين شهرستان است گرفتار آتش شد و جز خاكستر روزنامه ها چيزي از آن باقي نماند و با تلاش كسبه محل و نيز مأموران آتش نشاني پس از نيم ساعت، آتش سوزي مهار شد.بنابر اعلام اداره آتش نشاني تكاب علت اين حادثه نشست گاز از كپسول گاز مايع عنوان شده و براساس برآورد اوليه بيش از پنجاه ميليون ريال به اين دكه مطبوعاتي خسارت وارد شده است.گفتني است خرابي و وجود اشكال در كپسول گاز مايع عامل افزايش حريق بوده است.اين دكه مطبوعاتي متعلق به قديمي ترين و نخستين نماينده و خبرنگار مطبوعات در شهرستان تكاب است كه از سال 1359 در زمينه توزيع و پخش روزنامه هاي كثيرالانتشار و نشريات سراسري و محلي فعاليت مي كند.
 بازهم سازمان بسیج چماقدار و ساندیس خور زائده سپاه پاسدار ان کودتایی   مرتکب  جنایات دیگری شده است وکار نامه ننگین اش سنگین تر شده است . زیرا که  برای زنده نگهداشتن فضای جنگ موهبت الهی است  با اجبار دانش آموزان دختر وپسران مدارس را  همراه کاروان راهیان گور می کند تا که عازم مناطق عملیات جنگی جنوب کشور شوند .سپس در جاده های مرگ آفرین دچار سانحه می  شوند . آنگونه که تا کنون بدلیل تصادفات زنجیره ای موجب صد ها کشته و مجرو ح شدن دانش آموزان شده است  . اکنون نیز اتوبوس  حامل  40 دانش آموز دختر در قالب كاروان راهيان  گور از استان سيستان و بلوچستان به سمت مناطق عملياتي جنوب در حركت بوده است  کهدر يك پيچ در منطقه «خان احمد» گچساران  تصادف می کند  که موجب مصدوم شدن 12 دانش آموز وراننده وسر پرست شده است .
مدير روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان كهگيلويه و بويراحمد از واژگوني يك دستگاه اتوبوس در منطقه «خان احمد» گچساران در محور «نورآباد-گچساران» خبر داد.به گزارش خبرگزاري ايسنا، محمدرضا قنبري با اعلام خبر فوق افزود: اين واژگوني كه صبح ديروز اتفاق افتاد، منجر به مصدوم شدن 14 نفر از مسافران اتوبوس شده است.وي با بيان اين مطلب كه اين اتوبوس با 40 دانش آموز دختر در قالب كاروان راهيان نور از استان سيستان و بلوچستان به سمت مناطق عملياتي جنوب در حركت بود، اظهار كرد: اين تصادف ظهر ديروز چهارشنبه، يكم آذرماه در يك پيچ در منطقه «خان احمد» گچساران رخ داد.وي افزود: از 14 نفر مصدوم حادثه يك نفر راننده اتوبوس، يك نفر سرپرست كاروان و 12 نفر ديگر دانش آموزان بودند كه دو نفر از مصدومان سرپايي درمان و مرخص شدند و حال دو نفر ديگر نيز وخيم است.قنبري اضافه كرد: چهار دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و يك دستگاه آمبولانس هلال احمر به همراه نهادهاي امدادي به محل تصادف اعزام شدند.
گزارش گری به شیوه ی بازجویی زندان اوینی و سناریو سازی سربازجو حسین شر یعتمداری چونکه در این گزارش نه اشاره ای به مرز های کشور ونه ملیت دستگیر شدگان شده است . لذا بعید نیست که ادعا ساختگی وغیر واقعی باشد.
معاون اجتماعي فرمانده مرزباني ناجا از دستگيري 53 متجاوز مرزي در مرزهاي كشور خبر داد.سرهنگ احمد نيكوفرد در گفت وگو با ايسنا دراين باره گفت: مرزبانان مستقر در مرزهاي سراسر كشور، 53 متجاوز مرزي كه قصد ورود به خاك كشور را داشتند دستگير كردند.وي با بيان اينكه در اين مدت 9 عابر غيرمجاز نيز توسط مرزبانان دستگير شده اند، گفت: افراد دستگير شده پس از انتقال به مقر انتظامي و تشكيل پرونده، براي ادامه روند رسيدگي به جرم، روانه دادسرا شدند.معاون اجتماعي فرمانده مرزباني ناجا با بيان اينكه عبور و مرور در مرز قوانيني دارد كه همگان بايد به آن پايبند باشند، گفت: افرادي كه قصد تردد در مرزهاي كشور را دارند، بايد تابع قوانين جمهوري اسلامي باشند و بديهي است كه مرزبانان با قانون شكنان و متجاوزان مرزي برخورد خواهند كرد.