حملات شديداللحن وزير كشور تركيه به ایران


در زمان حضور پاسدار علی لاریجانی وزير كشور تركيه در حملات شديداللحني حاکمان ایران بدلیل حمايت از حزب كارگران كردستان تركيه  متهم كرد. 8آذر-91
اکنون فاش شده است که پاسدار علی لاریجانی در سفر به ترکیه نه چیزی عایدش نشده است ، بلکه با افشاگری  انتقادی شدید اللحن وزیر کشور ترکیه محور حمایت حاکمان ایران  که از حزب کار گران کردستان ترکیه پ – ک –ک  می کنندمواجه و تو پوزی شده است .  بنابراین  حال  بهتر می توان متوجه شد که  چرا  پاسدار علی لاریجانی پس از باز گشت از سفر ترکیه سریع به بغداد سفر کرد تادیدار با مقامات دولت نخست وزیر مزدور ودست نشانده نوری مالکی داشته باشد .زیرا که باید طرح توطئه مشتترک علیه ترکیه به پیش برده شود چون ترکیه هم از مسعود بارزانی رهبر اقلیم کردستان عراق و هم از مخالفان سوری حمایت می کند .مهمتر اینکه به طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور عراق محکوم به اعدام در دادگاه نمایشی و فرمایشی عراق حق پناهندگی وشهروندی اعطا نموده است.
  ادريس نعيم شاهين، وزير كشور تركيه. در زمان حضور علي لاريجاني، رئيس مجلس ايران در اسلامبول در حملات شديداللحني ايران را به حمايت از حزب كارگران كردستان تركيه متهم كرد. به گزارش انتخاب، وي در مصاحبه‌اي كه به صورت زنده از كانال تي‌ار تي، تلويزيون دولتي تركيه پخش مي‌شد، اظهار داشت: "ما اطلاع داريم كه ايران به گروه تروريستي پ‌ك‌ك كمك مي‌كند و اعضاي اين گروه كه در شيندنلي و يوكسك اوبا مجروح شدند در بيمارستان‌هاي ايران درمان مي‌شوند." ادريس نعيم شاهين گفت كه علاوه بر ايران، سوريه، ارمنستان و عراق به طور فعال از شورشيان كرد حمايت مي‌كنند.