بارش بی‌سابقه باران در آبپخش آبپخش زیر آب رفت/خسارت شدید به 500 واحد مسکونی


بارش بی‌سابقه باران در آبپخش آبپخش زیر آب رفت/خسارت شدید به 500 واحد مسکونی.خبرگزاری فارس: بارش بی‌سابقه باران در آبپخش خسارت زیادی به منازل مسکونی وارد کرد. 7آذر -91
آخر حکومتی که از کم آبی وخشک سالی می نالد ورنج می برد .  از سوی دیگر  بدلیل عدم مدیریت و سیستم فاضلآب شهری و عدم سیل بند ها و مهار کننده  سیلاب ها وذخیره کردن  آب باران تا  منجر به  سیل های تخریبی نشود که همراه با تلفات سنگین مالی وجانی  می با شد. همچنین  خیابان های شهر هادچار آبگرفتگی و تردد عابرین و مشکل ترافیک می گردد .از  طرف دیگر  عدم توانایی در سیستم امداد و خدمات رسانی آنگونه عیان است که چه حاجت به بیان است .  اکنون سئوال است که چگونه چنین رژیم در مانده می تواند ادعای رهبر ام القرای جهان اسلام وجنبش بیداری منطقه داشته باشد و الگو ی حکومت جانشینی برای تغییر وتحولات منطقه ای وحلال بحران سوریه و فلسطین باشد ؟
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، بارندگی شدید و طوفان بی‌سابقه امشب موجب‌ مشکلات فراوانی برای مردم شهر آبپخش شد.بر اساس این گزارش، با وجود تلاش شهرداری و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در آبپخش، آب وارد خانه‌های مردم شده و عملیات برای نجات مردم ادامه دارد.شهردار آبپخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بارندگی از ساعت 16 دوشنبه با شدت آغاز شد و هم‌اکنون(ساعت 21) ادامه دارد.سید محمود موسوی افزود: از دقایق ابتدایی آغاز بارندگی تاکنون نیروهای امداد و نجات شهرداری برای کمک به همشهریان عزیز تلاش و فعالیت می‌کنند و از تمام توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.وی اضافه کرد: بسیاری از معابر و خیابان‌های شهر آبپخش دچار آبگرفتگی شدید شده و در بسیاری از خانه‌های مردم نیز با مشکل آبگرفتگی شدید مواجه هستیم و حدود 500 منزل مسکونی در آبپخش خسارات زیادی دیده‌اند.موسوی گفت: بسیاری از وسایل خانگی مردم ‌روی آب هستند و تلاش برای کمک به این عزیزان با تمام توان ادامه دارد.شهردار آبپخش اذعان داشت: نیروهای مردمی نیز همکاری بسیار خوبی با شهرداری و شورای اسلامی دارند و امیدوار هستیم بدون مشکل بتوانیم در امر امدادرسانی به مردم عمل کنیم.وی یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم حتی‌الامکان تا زمان تخلیه آب معابر از منازل خارج نشوند، زیرا عبور و مرور در خیابان‌ها به سختی انجام می‌شود.