دو خبر مرتبط به رفسنجانی



دو خبر مرتبط به رفسنجانی . 9 آذر -91
دو گزارش خبری مر بوط به رفسنجانی است که مرتبط به جدی بودن  عمق اختلافات و تضاد های ناشی از جنگ قدرت و ثروت می باشد . نوع تصاویر بر گزیده از رفسنجانی گویای خیلی از نا گفته هاست . زیرا  که  نشان از تضاد واختلاف جدی با ستون انقلاب است . همچنین نمایان گر مانیتور کردن اقدامات رفسنجانی  از خبر سفر و تکذیب آن به کرمان ورفسنجان پیگیری وبر جسته می شود .  طوریکه به قول  از  رضا بهشتی  که  گفته شده نماینده هیئت نظارت عالی در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است گزارش شده که وی  گفته است  هیچ تشکل دانشجویی از رفسنجانی برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و رفسنجان دعوت نکرده است.
تکذیب گمانه زنی های رسانه ای.روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت: هاشمی به رفسنجان نمی‌رود.خبرگزاری فارس: اداره‌کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر مربوط به سفر هاشمی‌ را به رفسنجان تکذیب کرد.
 به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس در تکذبیه روابط ‌عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها در مورد برنامه‌های دیداری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در رفسنجان به اطلاع می‌رساند ایشان سفری به استان کرمان و شهر رفسنجان نخواهند داشت و گمانه زنی‌های رسانه‌ای در مورد برنامه‌ها و موضوع دیدارها کذب بوده و صحت ندارد.
نماینده هیئت نظارت در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد:دانشجویان درخواستی برای دعوت از هاشمی رفسنجانی نداشته‌اند.خبرگزاری فارس: رضا بهشتی گفت: هیچ تشکل دانشجویی از هاشمی رفسنجانی برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و رفسنجان دعوت نکرده است.
 رضا بهشتی نماینده هیئت نظارت عالی در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، درباره حضور آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی در نشست اساتید دانشگاه آزاد و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: با توجه به اینکه هیچ تشکل دانشجویی دعوتی از هاشمی رفسنجانی برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و رفسنجان نداشته است، بنابراین تشکل‌های دانشجویی نشستی با هاشمی رفسنجانی نخواهند داشت.وی تاکید کرد: هر گونه دعوت و یا برگزاری همایش و اجلاسی در واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی منوط به ارائه در خواست از سوی تشکل های دانشجویی و اساتید به هیئت نظارت آن واحد دانشگاهی و تصویب درخواست از سوی هیئت نظارت آن واحد است.