گزیده خبرهای 6 آذر 91- قسمت-2

گزیده خبرهای 6 آذر 91- قسمت-2

در رژیم فاشیستی مذهبی قرون وسطایی که بغایت زن ستیز می باشد . ازسوی دیگر زن عنصری درجه دوم می باشد که ا ز خیلی وحقوق محروم می باشند .از سوی رشد تورم  وگرانی وفقر وبیکاری بیداد می کند . بنابراین برای زنان راهی نمانده جز اینکه دوره آرایشگاهی ببینند ولی چون سرمایه لازم برای گشودن آرایشگاه  با جواز ندارند .نا چارند در خانه های شان مشغول آرایش شوند که اکنون تعداد 15 هزار آرایش گر مواجه با خطر بستن آرایشگاه و توقیف شدن هستند.
معاون امور خانواده مرکز زنان ریاست‌جمهوری گفت: آرایشگاه‌های زنانه تاکنون آسیب‌های زیادی دربرداشته‌اند و طرح ساماندهی آرایشگاه‌ها توسط مرکز امور زنان ریاست‌جمهوری با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان فنی و حرفه‌ای و وزارت صنعت، معدن و تجارت اجرایی می‌شودزهرا سجادی در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس درباره آسیب‌های آرایشگاه‌های زنانه ادامه داد: متاسفانه اقدامات زیادی در آرایشگاه‌ها مانند بوتاکس و تاتو توسط افراد غیرحرفه‌ای انجام می‌شود که آسیب‌های زیادی از بعد جسمی برای خانم‌ها به وجود می‌آورند.به گفته معاون امور خانواده مرکز زنان ریاست‌جمهوری حدود هزار آرایشگاه زنانه مجوز دارند. این درحالی است که 15 هزار آرایشگاه بدون مجوز و به صورت زیرزمینی فعالیت می‌کنند.
اکنون آنچنان  طرح توطئه جراحی رفسنجانی  از رأس سیرک مجمع سیرک خبرگان وجایگزین کردن آخوند و یلچری و وصل به دستگاه اکسیژن آخوند مهدوی کنی این چنین با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم و دهان کجی کردن بهشان فتوای مضحک وضد افکار عمومی صادر کند؟
رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: حمايت از رهبري را واجب و تضعيف آن را حرام مي دانم.آيت الله مهدوي كني گفت: امروز رهبري انقلاب با فقيه مجاهد و زعيم عاليقدر جناب آيت الله خامنه اي حفظه الله است و پشتيباني از ايشان را واجب و تضعيف معظم له را حرام مي دانم من اين مطلب را از روي عقيده مي گويم ايشان در اين مدت بيش از 20 سال كشور را خوب اداره كردند لذا در همه اين بحران ها و بالا و پايين رفتن ها و با همه نوسانات، اعتقاد من اين بوده است كه بايد ايشان را تأييد كرد، اصلح ايشان است و ما صالحش را هم پيدا نكرديم چه رسد به اصلح.وي ادامه داد: من معتقدم ايشان هم از علم فقاهت و هم از نظر تقوا در جايگاه رفيعي است، چون ما به عنوان نايب امام زمان (عج) درباره رهبري بحث مي كنيم. آيت الله مهدوي كني در گفت و گو با هفته نامه شما ادامه داد: ما نوعي تقدس براي اين جايگاه قائليم. اين تقدس، در نظام ما كارساز است و ما براساس اين اعتقاد دنبال كسي مي رويم. مردم هم با همين اعتقاد در زمان امام فرزندانشان را به جبهه ها مي فرستادند و شهيد مي دادند.وي گفت: بعضي رهبري را در حد رهبري سياسي مي دانند و تنها براي آن مشروعيت قانوني قائلند و التزام عملي را كافي مي دانند ممكن است اين اعتقاد براي غيرمسلمين و غيرشيعيان كافي باشد ولي براي ما كافي نيست و ما در انتخاب افراد براي مقامات و مسئوليت هاي بالا اين برداشت را كافي نمي دانيم و شوراي نگهبان هم در احراز صلاحيت ها در سمت رياست جمهوري و رؤساي قوا اين را كافي نمي داند و قانون اساسي هم چنين تفسير نمي شود رهبري ما يك نوع تقدس دارد. آنها كه در جريان فتنه 88 به معارضه پرداختند اگر مقام ولايت و رهبري را قبول داشتند، نتيجه انتخابات را مي پذيرفتند.آيت الله مهدوي كني افزود: مي خواهم بگويم رهبري و ولايت در نظام ما تقدسي دارد كه افرادي كه مي خواهند به ميدان بيايند، بايد آن را قبول داشته باشند و ما با اين تقدس، اين رهبري را پذيرفته ايم، من معتقدم اين تقدس را بايد حفظ كرد و صرف اينكه ايشان حاكم هستند و رئيس و رهبر، كافي نيست، آنچه كه در نظام ولايي و اسلامي ما مي تواند كارساز باشد، اين اعتقاد است كه ولايت فقيه، نيابت از جانب ولي عصر(عج) است.
وقتی در کشور آنگونه قحط الرجال شده باشد که کشور قائم به فردی شده باشد که رئیس سیرک مجمع خبرگان که تقویت ویر ا واجب و تضیف وی حرام شده باشد . می بایست به جای بر آورده کردن مطالبات مردم اینگونه آمار مداح بسیج شد در خدمت رهبر شناسایی شده است .
دبير كانون مداحان كشور از شناسايي 60 هزار مداح در كشور خبر داد كه همگي در سامانه سازمان تبليغات به ثبت رسيده اند.به گزارش خبرگزاري مهر، محمدحسين كبير با اعلام خبر فوق گفت: از اين ميزان چهارهزار نفر در گلستان فعاليت دارند و اكثرا شناسايي شده و در سامانه سازمان تبليغات اسلامي مدارك ارائه دادند و با بررسي هاي انجام شده كد گرفته اند.دبيركانون مداحان كشور اظهار داشت: يكي از برنامه ها كه حسب دستور مسئول تشكيلات بنياد فرهنگي دعبل خزاعي كشور شكل گرفت در سال 86 هيئت مديره از 31 استان كشور نمايندگان استان را برگزيد و مبادرت به صدور احكام كرد و در گلستان نيز اين بنياد شكل گرفت.وي عنوان كرد: اين مجموعه در پي موضوعات رفاهي و معيشتي مداحان است در استان 100 نفر تاكنون از اين طريق بيمه شده اند. كبير بيان داشت: بيشتر مداحان به صورت سنتي كار مي كنند كه بايد با علوم روز آشنا شوند.رئيس كانون مداحان گلستان به برخي آيين هاي سنتي عزاداري در استان اشاره و اضافه كرد: از جمله آيين هايي كه در استان داشتيم مي توان به آيين دسته چوبي و طوق بندان اشاره كرد كه طوق بندان هنوز هم در استان برگزار مي شود.وي بيان داشت: قمه زني، شمع روشن كني نيز از ديگر آيين ها بودند كه به تدريج حذف شدند. شمع روشن كني از اين جهت كه اختلاط بين زن و مرد به وجود مي آمد در شأن شب عاشورا نبود
خیلی وقت است که این سر دار مشنگ محمد رضا نقدی  نقش وزیر اقتصاد  و فرهنگ سانسور و تفتیش عقایدارشاد وار تباطات وجنگ  و راه و توسعه و آبادانی گورستان ها را بر عهده گرفته و اجرا می کند . البته مهمترین شغل وی  ربودن بزور جوانان دانش آموزان دختر وپسر از پشت میز مدارس است که با کاروان راهیان گور راهی میادین عملیات جنگی جنوب می کند تا سپس در جاده های مرگ آفرین راهی گورستان شوند.
رئيس سازمان بسيج سازندگي از طراحي 12 عرصه اقتصاد مقاومتي در كشور براي فعاليت جوانان و متخصصان ايراني خبر داد.به گزارش خبرگزاري فارس از سمنان، سرتيپ مجيد خراساني در مراسم «شكوه هجرت» كه با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار سمنان و مديران دستگاه هاي اجرايي اين استان در سالن جلسات بانك ملي سمنان برگزار شد، گفت: در موضوع اقتصاد مقاومتي بايد انقلابي وارد شد و خط شكني كرد در اين عرصه بايد همان گونه عمل كرد كه پيش قراولان جهاد و شهادت در دفاع مقدس عمل كردند.وي با بيان اينكه نگاه اقتصاد مقاومتي علمي و انقلابي است، افزود: سازمان بسيج سازندگي براي خط شكني در موضوع اقتصاد مقاومتي، 12 عرصه را پيش بيني و طراحي كرده است.خراساني ادامه داد: روند عملياتي سازي اين عرصه ها از اواخر مهرماه سال جاري آغاز شده است و تا پايان سال 91 در سطح كل كشور عملياتي خواهد شد.رئيس سازمان بسيج سازندگي مواردي از قبيل پرورش مرغ بومي، پرورش ماكيان، پرورش ماهي، زنبور عسل، توليد صنايع دستي، پرورش قارچ، توسعه مشاغل خانگي، صنايع تبديلي و پرورش دام را از جمله كارها و اقدامات انجام شده در اين عرصه ها عنوان كرد.
این آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بدنام  اطلاعات است . دسته کمی در هذیان گویی از سردار مشنگ محمد رضا نقدی ندارد .زیرا در شرایطی که سازمان بسیج دسته دسته دانش آموزان دختران وپسران مدارس را بزور می رباید و راهی مناطق عملیات جنگ جنوب می کند تا در جاده های مرگ آفرین راهی گورستان شوند . اما مدعی شده روحیه بسیجی برای دشمن یعنی والدین هراس آور است .
حجت الاسلام والمسلمين مصلحي گفت: روحيه بسيجي كه در نخبگان كشور وجود دارد هراس دشمنان را به همراه داشته است.وزير اطلاعات بسيج را مجموعه اي شكل گرفته از بدنه ملت انقلابي ايران توصيف و اظهار كرد:بسيج با تمام وجود بدون هيچگونه چشم داشتي پاي انقلاب و نظام ايستاده و در هر عرصه اي كه ورود پيدا كرده، عملكرد مطلوبي از خود بر جاي گذاشته است.مصلحي افزود: نقش آفريني بسيج در سالهاي دفاع مقدس كه ايثارگرانه در كنار ساير نيروهاي مسلح مانع تحقق روياي آشفته دشمنان شدند را مي توان به عنوان نمونه بارزي از تأثيرگذاري بسيج نام برد.وزير اطلاعات اخلاص، ولايتمداري، بصيرت و دشمن شناسي را از ويژگي هاي بارز بسيج عنوان و تصريح كرد: امروز نيز اين نيروي مردمي در تمامي عرصه ها با شناخت توطئه هاي دشمنان موجب نقش بر آب كردن آنها مي شود.مصلحي خاطرنشان كرد: جوانان ايران اسلامي با عجين شدن در تفكر بسيج مي توانند در ابعاد مختلف نسبت به تعالي، رشد و پيشرفت انقلاب اسلامي ايفاي نقش كنند و بسيج با مهيا كردن زمينه ها و بسترهاي لازم مسير تحقق اين اهداف را فراهم مي كند.وي در گفت وگويي با بيان اينكه بسياري از نخبگان امروز كشور در مكتب بسيج پرورش يافته اند، گفت: تا زماني كه فرهنگ، روحيه و باور بسيج در ميان آحاد ملت ايران وجود دارد دشمنان راه به جايي نخواهند برد.